Het GKV forum gaat dicht

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

PietV.
Erelid

Re: Het GKV forum gaat dicht

Bericht door PietV. »

Bumblebee schreef:
Hmmmm. Nee, niet concreet vrees ik. Van C.S. Lewis naar Gerard Reve, kun je daar iets mee?
Met enige fantasie lukt me dat wel. Kan de vergelijking Billy Graham versus Richard Dawkins ook toegepast worden :wink:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Bumblebee
Geregelde verschijning

Bericht door Bumblebee »

PietV: in a way misschien wel ja :) ik zit zeker dichter bij Dawkins dan bij Graham in elk geval maar Dawkins' afkeer van sprookjes en symbolen deel ik niet.

Jin: haha, dat wist ik niet eens, ik ben hier destijds heengelokt door iemand die op het GKV forum Lucifer of Mefisto of zoiets heette, iig één van de namen van de duivel.

Edit: ik weet het: ****** *****, ook Lucidus Noctis oid en/of Mack Raven, Devious of Detected Destiny?
Jinny

Bericht door Jinny »

Devious dan.
Is zo af en toe ook nog aanwezig.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Bumblebee schreef:Hmmmm. Nee, niet concreet vrees ik. Van C.S. Lewis naar Gerard Reve, kun je daar iets mee?
Dat lijkt me bijna een ruimtereis. :shock: Zou ik graag meer over willen horen.
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Bumblebee schreef:
Edit: ik weet het: ****** *****, ook Lucidus Noctis oid en/of Mack Raven, Devious of Detected Destiny?
Devious zit hier tussen en Detected Destiny is iemand anders. Ook een bekende forummer die ik nog een keer op een Amerikaans internet forum tegenkwam. Maar dat is inmiddels al een paar jaar geleden. Daarna heb ik hem niet meer gezien. Iemand waar je als gelovige niet mee moet discussiëren. Hij zet al heel snel de toon. En dan is het afzien.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Plaats reactie