Ontslag voor de apostolisch overziener
Moderator: Moderators
Ontslag voor de apostolisch overziener
Oftewel Jan Zijlstra de profeet en gebedsgenezer. Het bericht hierover staat op goedgelovig.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Ontslag voor de apostolisch overziener
Oh dat is de man die het presteerde een boekje te schrijven met 50 hindernissen op weg naar genezing en toch nog in goddelijke genezing te blijven geloven. 
Born OK the first time
Was dat de route naar de huisarts. Stoplichten etc,Rereformed schreef:Oh dat is de man die het presteerde een boekje te schrijven met 50 hindernissen op weg naar genezing en toch nog in goddelijke genezing te blijven geloven.
Soms denk je met een parodie te maken te hebben en blijkt de werkelijkheid nog leuker dan gedachtHet conflict binnen het bestuur draaide om de positie van Jan Zijlstra, die zichzelf ziet als ‘Apostolisch Overziener’ en daarom vindt dat hij “een beslissende stem” in het bestuur heeft. De rechter ging daar niet in mee. “Dit vindt geen steun in de wet en de statuten.” Het is volgens de rechter terecht dat het “gepretendeerde alomvattende leiderschap” van Zijlstra over de Levensstroom Gemeente ter discussie werd gesteld. Daarmee zijn zijn genezingscampagnes niet langer verbonden aan de gemeente en moet ook de boekhouding apart worden gevoerd.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik zit te denken om een nieuwe functie te creëren. Apostolisch Overziener. Iets voor jou doctorwho?doctorwho schreef:
Soms denk je met een parodie te maken te hebben en blijkt de werkelijkheid nog leuker dan gedacht
Alleen als ik dan echt boven de wet staPietV. schreef:Ik zit te denken om een nieuwe functie te creëren. Apostolisch Overziener. Iets voor jou doctorwho?doctorwho schreef:
Soms denk je met een parodie te maken te hebben en blijkt de werkelijkheid nog leuker dan gedacht
Een apostolische overziener, waar haal je het. Nu ja, klinkt beter dan overziener die geloof verkondigt.
In België hebben we de uitdrukking: boven de Moerdijk...
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Hier zeggen we in Frieslandpallieter schreef:Een apostolische overziener, waar haal je het. Nu ja, klinkt beter dan overziener die geloof verkondigt.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Commentaar op de gebeurtenis: http://goedgelovig.wordpress.com/2013/0 ... -verraden/" onclick="window.open(this.href);return false;
De ingezonden reacties hierop zijn het leukst om te lezen.
Born OK the first time
De naam Zeurensen moet ik onthoudenRereformed schreef:Commentaar op de gebeurtenis: http://goedgelovig.wordpress.com/2013/0 ... -verraden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me voor een man van God een appeltje om hier mee af te rekenen.Een man van God buitenschoppen uit zijn eigen werk en zelf de leiderspositie overnemen is heel erg verkeerd. Jan Zijlstra heeft vurig gestreden voor Jezus Christus en voor het land. Hij verdient het onze steun te krijgen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Leuk om te lezen. Ondanks dat het al einige tijd geleden is ben ik nog niet helemaal de ervaringen van 2011 heen betreffende gebedsgenezing, dus dat hier de binnenste verhoudingen zo naar buiten komen stelt me wel gerust.
Misschien voel ik me nu meer op mijn gemak als ik in het donker de kerk weer eens zie langs de snelweg. Dat opzichtig verlichte kruis valt helaas nogal op..
Misschien voel ik me nu meer op mijn gemak als ik in het donker de kerk weer eens zie langs de snelweg. Dat opzichtig verlichte kruis valt helaas nogal op..
Jan Zijlstra heeft wel eerder gebroken met de gemeente. In 1992 met Maasbach, in 2011 met de oude voorganger van de Levensstroom, nu met het nieuwe voorgangers echtpaar.
Ik ben als klein kind ooit bij zo'n genezingsdienst geweest, waardoor ik het nog steeds een enge man vind.
Ik ben als klein kind ooit bij zo'n genezingsdienst geweest, waardoor ik het nog steeds een enge man vind.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Tsja, wat wil je indien je duidelijk door God bent uitverkoren en begenadigd met een unieke gave. Zoiets roept uiteraard de vuile streken van de duivel op. Kritiek op Zijlstra heeft zich zelfs tot op de Wikipediapagina weten uit te strekken.epTa schreef:Jan Zijlstra heeft wel eerder gebroken met de gemeente. In 1992 met Maasbach, in 2011 met de oude voorganger van de Levensstroom, nu met het nieuwe voorgangers echtpaar.
Gelukkig geldt voor Zijlstra dat hoe minder mensen hem begrijpen en hoe meer hij belasterd wordt, des te groter zijn loon zal zijn in de hemel.
Born OK the first time
Helaas opent dit voor vele nog niet de ogen dat niet zozeer Jan Zijlstra het spoor bijster is, maar dat het gehele christendom als een godsdienst wat gelooft in een persoonlijke god niet spoort.
Zelf ooit gedoopt bij Johan Maasbach (toen Jan Zijlstra daar ook nog was), dus begrip heb ik er wel voor hoe moeilijk het is om uit een mind setting te komen, vooral als je het ook allemaal echt gelooft, zoals ik deed.
Zelf ooit gedoopt bij Johan Maasbach (toen Jan Zijlstra daar ook nog was), dus begrip heb ik er wel voor hoe moeilijk het is om uit een mind setting te komen, vooral als je het ook allemaal echt gelooft, zoals ik deed.
'Gods Zoon is schuldeloos en zonde bestaat niet.'
[uit:Een Cursus in Wonderen H10.2:9b)
[uit:Een Cursus in Wonderen H10.2:9b)