Westboro Baptist Church bij begrafenis Jeff Hanneman
Moderator: Moderators
Westboro Baptist Church bij begrafenis Jeff Hanneman
Binnenkort is de begrafenis van Slayer-gitarist jeff Hanneman en je mag 1x raden wie er weer gezellig langskomen om te gaan protesteren: http://blabbermouth.net/news.aspx?mode= ... mID=189530
Mijn mening over deze lui zal ik, om te voorkomen dat ik word geband om een scheldkannonade, maar voor me houden.
Mijn mening over deze lui zal ik, om te voorkomen dat ik word geband om een scheldkannonade, maar voor me houden.
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
-
Jinny
Re: Westboro Baptist Church bij begrafenis Jeff Hanneman
Had het ook gelezen......
Dom volk.
PS, als er voldoende metalheads komen kan het misschien nog een fijne knokpartij worden......
Vroegah waren we vast niet te beroerd om eens iemand manieren te leren......
En met die WBC idioten erbij als vrijwillige klopzak..........
Dom volk.
PS, als er voldoende metalheads komen kan het misschien nog een fijne knokpartij worden......
Vroegah waren we vast niet te beroerd om eens iemand manieren te leren......
En met die WBC idioten erbij als vrijwillige klopzak..........
Dit is wat ze van ons vinden:
http://www.godhatestheworld.com/netherl ... flife.html
The level of stupidness is too damn high!
http://www.godhatestheworld.com/netherl ... flife.html
The level of stupidness is too damn high!
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Je mag je hart luchten in een PB.Optimist schreef: Mijn mening over deze lui zal ik, om te voorkomen dat ik word geband om een scheldkannonade, maar voor me houden.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Leukste nog zijn al die Christenen die verontwaardigd naar hun wijzen en roepen "dat doen wij niet hoor!" en vervolgens weer lekker doorgaan met hun eigen praktijken die nou ook niet echt van medemenselijkheid spreken.
Het enige echte extreme van de WBC is dat ze begrafenissen verstoren. Eergisteren nog werd ik ook weer bruut op straat geconfronteerd door reli-fanaten die Jezus gillend wilden verspreiden onder het winkelend publiek. Openbare ordeverstoring noemen we dat maar omdat het religie is, word het toegestaan. Als ik daar ga staan met een lezing over het koken van eieren word ik verwijdert.
Het enige echte extreme van de WBC is dat ze begrafenissen verstoren. Eergisteren nog werd ik ook weer bruut op straat geconfronteerd door reli-fanaten die Jezus gillend wilden verspreiden onder het winkelend publiek. Openbare ordeverstoring noemen we dat maar omdat het religie is, word het toegestaan. Als ik daar ga staan met een lezing over het koken van eieren word ik verwijdert.
-
Jinny
Ach, als er een clubje metalheads die WBC's klop geven zullen ze wel gaan huilen en zeggen dat ze beperkt worden in hun vrijheid van meningsuiting.....
En welke stroming? Wat Black en Deathmetal fans zal erg leuk kunnen worden... 
-
Jinny
Slayer is de vroege speedmetal in mijn herinnering uit de tijd dat de onderverdeling er nog niet zo was.....
Sneller dan Metallica wat de meesten al erg snel vonden...
Sneller dan Metallica wat de meesten al erg snel vonden...
Op Facebook gezien 
Ik ben benieuwd...
Ik ben benieuwd...