In het kader van duurzaamheid wat momenteel als mantra geldt en waarbij de verpakking van de nieuwe printer uit groen gewonnen eco karton bestaat denk ik er het mijne van
inmiddels 5000 prints verder
Moderator: Moderators
inmiddels 5000 prints verder
Enkele maanden geleden gaf de printer op mijn werk de melding einde levensduur drum met een dreigende gele driehoek en uitroepteken op het beeldscherm. Niet goed opgelet dus een nieuwe toner besteld en deze erin geprutst. Weer melding drum. Logisch want een drum is geen toner. De leverancier gebeld voor een verse drum. Het leuke is dat een verse drum duurder is dan een nieuwe printer waar bij je als het ware een nieuwe drum krijgt die verpakt zit in een printer compleet met startset toner. De leverancier was hier zelf ook verbaast over maar ook niet meer dan dat. Ik heb dus een nieuwe printer besteld (van exact hetzelfde type). En deze staat nu al sinds de levering in de doos te wachten tot zijn voorganger het loodje legt. Deze is het printen nog lang niet moe en inmiddels zijn er al weer twee doosjes papier doorheen en het beestje werkt nog perfect. Af en toe moet ik enkel de melding dat ik nu tocht echt de drum moet vervangen uitzetten en de printer resetten.
In het kader van duurzaamheid wat momenteel als mantra geldt en waarbij de verpakking van de nieuwe printer uit groen gewonnen eco karton bestaat denk ik er het mijne van
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: inmiddels 5000 prints verder
weer verse toner geplaatst de drum doet het nog steeds 
-
GeertJeuring
God zij geprezen, dat moet een wonder zijn.
- Blackadder
- Ervaren pen
wij hebben een Ricoh, die begint ook altijd te mekkeren dat zijn toner op is op 20%
Het secretariaat denkt dan: "oh ik zal maar gauw nieuwe bestellen" en vraagt dan om ze te verwisselen. Net zoals je wel vaker iets verwisseld voordat het hélemaal op of versleten is, zodat je verzekerd bent van onbekommerd gebruik.
Ik moet dan weer zeggen dat 20% bij dit soort printers nog duizenden printjes is.... Volgens mij zijn we nu ook al weer 2 maanden verder en het is nog steeds niet op.
Het secretariaat denkt dan: "oh ik zal maar gauw nieuwe bestellen" en vraagt dan om ze te verwisselen. Net zoals je wel vaker iets verwisseld voordat het hélemaal op of versleten is, zodat je verzekerd bent van onbekommerd gebruik.
Ik moet dan weer zeggen dat 20% bij dit soort printers nog duizenden printjes is.... Volgens mij zijn we nu ook al weer 2 maanden verder en het is nog steeds niet op.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Of het is een quantumprinter waarbij in een parallele werkelijkheid wel de drum gewisseld werd.GeertJeuring schreef:God zij geprezen, dat moet een wonder zijn.
Enfin de nieuwe printer blijft in de verpakking tot deze echt niet meer werkt. Wordt vervolgd dus.
Doctorwho schreef:
Je loopt nu wel het risico dat de garantietermijn van je nieuwe printer verloopt zonder dat deze ooit iets geproduceerd heeft.Enfin de nieuwe printer blijft in de verpakking tot deze echt niet meer werkt. Wordt vervolgd dus.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Ach ja living on the edgeYours schreef: Je loopt nu wel het risico dat de garantietermijn van je nieuwe printer verloopt zonder dat deze ooit iets geproduceerd heeft.
update nog steeds probleemloos printen
met de volgens de software in
doctorwho schreef:update nog steeds probleemloos printenmet de volgens de software in
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Nee ik was door narcolepsie overvallen hier het vervolg.doctorwho schreef:update nog steeds probleemloos printenmet de volgens de software in
Volgens de software die dreigende gele driehoek met daarin uitroepteken dat de drum vervangen moet worden. Deze melding negeren werkt nu al duizenden prints verder.
En zo had ik ook eens nieuwe toner nodig voor mijn printer. Drie besteld, kreeg er de printer bij cadeau. Staat dus ook nog in de verpakking.
Had ook voor mijn inkt printer nieuwe inkt nodig. Ook maar 3 pakketjes besteld. Weer de printer er bij cadeau. Deze wel in gebruik genomen, omdat er inmiddels WiFi op zit.
Het blijft een raar fenomeen. Peperdure inkt en gratis printers.
Had ook voor mijn inkt printer nieuwe inkt nodig. Ook maar 3 pakketjes besteld. Weer de printer er bij cadeau. Deze wel in gebruik genomen, omdat er inmiddels WiFi op zit.
Het blijft een raar fenomeen. Peperdure inkt en gratis printers.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.