Breng je boeken naar Gerda Tolsteyn

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Erelid

Breng je boeken naar Gerda Tolsteyn

Bericht door PietV. »

Deze mevrouw verbrandt dan je boeken ter plekke. Er is wel één maar, het mogen geen religieuze boeken zijn. Haar voorkeur gaat uit naar bestsellers zoals vijftig tinten grijs.

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Jinny

Re: Breng je boeken naar Gerda Tolsteyn

Bericht door Jinny »

Waarom nu die discriminatie, er liggen duizenden bijbels en korans te wachten om voor wat warmte te zorgen......

Halverwege filmpje weer afgezet, die is knetter...
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

Wie heeft er Koefnoen nodig als we Gerda Tolsteyn hebben. Wat een belachelijk mens, maar wel twee keer een boek lezen om geprikkeld te raken en dan de schuld geven aan een boek dat juist bedoeld is om te prikkelen. En ze heeft het boek ook nog eens zelf gekocht waarschijnlijk uit erotische verlangens en is daar zo van geschrokken dat ze het nog een keer gelezen heeft van voren naar achteren. Over sadomasochisme gesproken, rotfl .
Ik weet nog iets, vibrators kopen en twee keer uitproberen voordat ze in de fik gestoken worden, maar wel de batterijen er eerst uit halen voordat de vlam er in gaat.
Een opgewonden standje !
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jin schreef:Waarom nu die discriminatie, er liggen duizenden bijbels en korans te wachten om voor wat warmte te zorgen......

Halverwege filmpje weer afgezet, die is knetter...
Ik heb het hele avontuur afgekeken. En heb haar een vraag gesteld. Wat beter brandt de Bijbel of vijftig tinten grijs. Hoop op een reactie. Want dit is best een dilemma als je op zoek bent naar brandbare spullen voor het kampvuur.
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

Krautsjo schreef:Wie heeft er Koefnoen nodig als we Gerda Tolsteyn hebben. Wat een belachelijk mens, maar wel twee keer een boek lezen om geprikkeld te raken en dan de schuld geven aan een boek dat juist bedoeld is om te prikkelen. En ze heeft het boek ook nog eens zelf gekocht waarschijnlijk uit erotische verlangens en is daar zo van geschrokken dat ze het nog een keer gelezen heeft van voren naar achteren. Over sadomasochisme gesproken, rotfl .
Ik weet nog iets, vibrators kopen en twee keer uitproberen voordat ze in de fik gestoken worden, maar wel de batterijen er eerst uit halen voordat de vlam er in gaat.
Een opgewonden standje !
Moet je eens aan haar vragen of ze haar condooms ook twee keer gebruikt, en dan weggooit omdat het niet mag van de paus.

Deze Gerda zit trouwens ook op het fok forum, echt een vreemd wezen. Tijdens de evolutie moet er iets verkeerd zijn gegaan, dat kan niet anders.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Hahaha... dit is zeer grappig. Ik neem aan dat het een sketch is (vooral dat 'ik heb het 2 keer gelezen'.. bij 50 tinten grijs :lol: )
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Berjan schreef:
Deze Gerda zit trouwens ook op het fok forum, echt een vreemd wezen. Tijdens de evolutie moet er iets verkeerd zijn gegaan, dat kan niet anders.
Geef de evolutie maar weer de schuld :wink: Aan de kleding te zien heeft ze iets opgestoken van haar omgeving. Het zijn met regelmaat de abri-neuroten. Als ze weer iemand in bikini zien dan is de samenleving verloedert.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Samsa schreef:Hahaha... dit is zeer grappig. Ik neem aan dat het een sketch is (vooral dat 'ik heb het 2 keer gelezen'.. bij 50 tinten grijs :lol: )
Dat zou zomaar kunnen. Maar volgens kenners op FOK past het binnen een bepaald patroon. Het is internet dus wantrouwen is altijd op zijn plek.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Samsa schreef:Hahaha... dit is zeer grappig. Ik neem aan dat het een sketch is (vooral dat 'ik heb het 2 keer gelezen'.. bij 50 tinten grijs :lol: )
Ik heb haar ongefrankeerd een pallet in trotyl geweekte telefoonboeken verzonden :D
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

doctorwho schreef:
Ik heb haar ongefrankeerd een pallet in trotyl geweekte telefoonboeken verzonden :D
Dus in het volgende filmpje zien we Gerda boven de kerktoren vliegen.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

"Ik heb het twee keer uitgelezen, en het maakte me woedend!"

Mevrouw wordt zo graag kwaad dat ze dergelijke boeken het liefst meerdere keren leest.
Mevrouw kruipt in de rol van censor, die zelf alles mag lezen, maar andere mensen het liefst zou verbieden om de boeken in kwestie te lezen.

Ze wil het genoegen van die woede dus ook nog eens exclusief voor zichzelf bewaren.

Het emailadres verwijst naar een man en een vrouw, maar in het filmpje is geen man te zien.
Toch heb ik nu al met hem te doen.
Hij zal haar koorknaap wel zijn.

(Haar hoesten op het einde maakt eea wel licht-hilarisch..)

Yup, dit lijkt me een goede voor de nominatie Mafketel van de Maand!

Ps. "Het kruis is de ladder naar het Paradijs!". Om maar even bij 50 tinten grijs te blijven.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Plaats reactie