De concurrent van Lourdes

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Erelid

De concurrent van Lourdes

Bericht door PietV. »

Afbeelding

Okee, geen protheses in beeld. Het zijn altijd de mensen die slecht ter been zijn of last hebben van lage rugpijn. Aan de paar korsetten te zien. Na een peptalk laten ze hun kruk achter. Ben altijd benieuwd of ze een ander kopen of dat ding helemaal niet nodig hadden. Maar goed het zijn trofeeën. Een soort diploma's. Die gasten weten wel hoe ze hun waar moeten uitstallen. Mijn advies is aan de reguliere geneeskunde ga hier ook eens aan beginnen. Gooi het niet in een ton of prullenbak maar hang het aan de muur :wink:

Afbeelding
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dat beloof ik
Bevlogen

Re: De concurrent van Lourdes

Bericht door Dat beloof ik »

Ik zie krukken aan de muur hangen.
Dat zegt niets meer of minder dan dat er krukken aan de muur hangen.

Het suggereert uiteraard dat die daar zijn achter gelaten door mensen die ineens kunnen lopen.
Maar als ik wil heb ik volgende week ook 30 krukken aan mijn muur hangen....
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Dat beloof ik schreef:Ik zie krukken aan de muur hangen.
Dat zegt niets meer of minder dan dat er krukken aan de muur hangen.

Het suggereert uiteraard dat die daar zijn achter gelaten door mensen die ineens kunnen lopen.
Maar als ik wil heb ik volgende week ook 30 krukken aan mijn muur hangen....
Mensen met krukken kunnen meestal lopen. Een kruk neem je als je wat moeite hebt met lopen en dat kan allerlei oorzaken hebben. Op de filmpjes zie je dat mensen een asymmetrische loopbeweging maken. Ze lopen niet ineens beter, maar ze lopen gewoon zonder krukken. Het zijn waarschijnlijk mensen die in een huiskamer geen krukken gebruiken. Maar voor een wandeling ervaren ze dit als prettig. Omdat je bij dit soort mensen zelden het resultaat over een lange termijn mag bekijken. Geeft het geheel een vertekend beeld van de werkelijkheid.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

"Nog slechts op Lourdes durf ik te hopen, waar kreupelen zien, en blinden lopen."

-Herman Finkers-

Zelf ook al niet bepaald ongelovig.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Moment 1 is in begin. Ze laten niet zien hoe de situatie vooraf is. De vrouw heeft 1 kruk en loopt na afloop een meter of drie enigszins waggelend verder. Van te voren stond ze enige tijd keurig rechtop. Kan zichzelf dus behoorlijk belasten en haar evenwicht is voldoende. Een ander moment is na 2 minuten. Een bekend item. De beenverlenging of verkorting. Wat ze maar willen. Je ziet de voorvoet kantelen en optisch lijkt het of het been korter wordt.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Voor iedereen die weten wil hoe het werkt..

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Plaats reactie