Stel uw vraag aan Mo-- de passiecoach

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Erelid

Stel uw vraag aan Mo-- de passiecoach

Bericht door PietV. »

http://www.depassiecoach-utrecht.nl/contact" onclick="window.open(this.href);return false;.

Nu nog een pakkende christelijke achtergrond bedenken en je kan al je vragen insturen naar deze christelijke experts in liefde, erotiek en passie. Er zijn workshops mogelijk met pakkende titels als "ontwerp je sextuin" of "seksuele huwelijksvoorbereiding". Ze hebben zelf al voorbeeld vragen bedacht. Ogenschijnlijk gaan ze er bij voorbaat uit dat het niveau van christenen al beneden het landelijke gemiddelde ligt. Een verstandige keus. Dat merken wij met regelmaat. Dit zijn dus de standaardvragen waar een uitleg op volgt. "Neemt een vibrator de plaats van mijn partner in of Is een vibrator een derde persoon in bed? Waarbij de achterliggende gedachte van de christen zou kunnen zijn dat hij of zij overspel pleegt".
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Jagang
Ontoombaar

Re: Stel uw vraag aan Mo-- de passiecoach

Bericht door Jagang »

PietV. schreef:"Neemt een vibrator de plaats van mijn partner in of Is een vibrator een derde persoon in bed?
Antwoord: "Probeer beiden maar eens geliktijdig in hetzelfde gat te stoppen."
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jagang schreef: Antwoord: "Probeer beiden maar eens geliktijdig in hetzelfde gat te stoppen."
:D Helaas Jagang je mag niet binnen het passie-team functioneren. Het wordt Kim Holland.

Hun nogal opzienbarende conclusie die veel christenen een zucht van opluchting zal geven.
Angst voor overspel
Je kunt geen overspel plegen met een ding, een product. "Vreemdgaan of overspel is seksueel contact met een ander mens".
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

PietV. schreef:Hun nogal opzienbarende conclusie die veel christenen een zucht van opluchting zal geven.
Angst voor overspel
Je kunt geen overspel plegen met een ding, een product. "Vreemdgaan of overspel is seksueel contact met een ander mens".
Ik betwijfel dat..
Seks met je echtgeno(o)t(e) is ook seks met een ander mens. :-P
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jagang schreef: Ik betwijfel dat..
Seks met je echtgeno(o)t(e) is ook seks met een ander mens. :-P
Het grote dilemma. Zullen we de passie coach vragen of ze het hier even komen uitleggen.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

PietV schreef:Helaas Jagang je mag niet binnen het passie-team functioneren. Het wordt Kim Holland.
Als ex-jehova steekt die haar voet erin waarschijnlijk. :)
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

De Passiecoach Utrecht heeft kennis van de diverse christelijke theologieën en kan
dus helpen bij het ontdekken van negatieve christelijke gedachtenpatronen die
mogelijk voor een deel de veroorzakers zijn van de vroegtijdige ejaculatie.
Nu wordt het leuk.
De passiecoach stelt dat negatieve christelijke gedachtenpatronen oorzaak kunnen zijn van problemen in je sexleven.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Dat beloof ik schreef:
Nu wordt het leuk.
De passiecoach stelt dat negatieve christelijke gedachtenpatronen oorzaak kunnen zijn van problemen in je sexleven.

Ik heb de passiecoach Marc Angenent uitgenodigd om zijn visie hier even uiteen te zetten. Waar ze hun kennis vandaan halen. Of het serieus bedoelt is om gewoon een stukje vermaak etc.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Dat beloof ik schreef:Nu wordt het leuk.
Ja, de "goede kanten" van het Christendom worden te weinig belicht.
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jagang schreef: Ja, de "goede kanten" van het Christendom worden te weinig belicht.
Ik mis ook het één en ander op de site. Het is nu een christelijk speeltuintje. Ze hadden ook het boek van Rimmer Mulder erbij kunnen pakken. Seks en de kerk - Hoe Nederland zijn kuisheid verloor. Een stukje vaderlandse geschiedenis. Nadat de dominees en pastoors de teugels moesten laten vieren na de tweede wereldoorlog. Het volk pikte hun bemoeienissen niet meer die zich uitstrekten tot de slaapkamer. Mensen werden hoger opgeleid, keken tv en kwamen tot de ontdekking dat er meer te beleven viel buiten de kerk. Ondanks het verbod op de pil en condooms, maar de vrijgevochten massa had hier lak aan. En één voor één werden alle taboes doorbroken. Je kan beter het orthodoxe denken verder afbreken en daarmee de morele macht van religie in de sloot gooien. In plaats van christelijk verantwoord uitleggen hoe een vibrator werkt.
Plaats reactie