Bijbelbusje
Moderator: Moderators
Bijbelbusje
Misschien dat iemand het krantenartikel erbij wil (kan) zoeken, maar er is een voorstel door de 1e kamer heen welke de bijbelbusjes blijft financieren om de kindjes gratis naar de indoctrinatie (ik bedoel scholen) te kunnen blijven brengen.
Ik vind het zelf de hoogste tijd worden voor een tegengeluid. We blijven maar respect opbrengen voor deze tunnelvisies.
Ik vind het zelf de hoogste tijd worden voor een tegengeluid. We blijven maar respect opbrengen voor deze tunnelvisies.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
Jinny
Re: Bijbelbusje
Die 'bijbelbusjes' (hoe verzin je het) is een uitvloeisel van het befaamde artikel 23.....
Dikkemick-service:
Hier is het begin van je verder te volgen draad:
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuu ... 9008.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
Roeland
Hier is het begin van je verder te volgen draad:
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuu ... 9008.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Dank voor de link, maar in de krant stond een vervolg op deze link. Dat de vergoeding vooralsnog intact blijft. IK wil dus een vergoeding voor mijn atheïstische vervolgopleiding omdat deze echt aan opleiding doet (en niet aan "vorming") en ik wil een vergoeding voor de aanschaf van atheïstische boeken.
M.a.w. Als ouders perse willen dat kindlief 50 Km. verder naar school gaat, omdat ze daar dezelfde indoctrinatie toepassen, laat mama de kinderen dan brengen en halen. Een goed gereformeerd moeder werkt nl. niet (en mag gelukkig al wel autorijden). Hoe de Moslima's dat moeten gaan oplossen weet ik nog niet.
Dat HIER (belasting)geld voor vrijgemaakt wordt gaat mijn pet te boven.
M.a.w. Als ouders perse willen dat kindlief 50 Km. verder naar school gaat, omdat ze daar dezelfde indoctrinatie toepassen, laat mama de kinderen dan brengen en halen. Een goed gereformeerd moeder werkt nl. niet (en mag gelukkig al wel autorijden). Hoe de Moslima's dat moeten gaan oplossen weet ik nog niet.
Dat HIER (belasting)geld voor vrijgemaakt wordt gaat mijn pet te boven.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dikkemick,
Andere pet nemen, zodat je er meer onder kunt houden.
Er worden ook onderscheidingen verleend aan homeofielen en acupuncturisten. Zonder art. 23.
Verder nog wat rondgeschooit en het was een kwestie van puur politiek uitwisselen en Haags samen door de deur blijven gaan.
R.
Er worden ook onderscheidingen verleend aan homeofielen en acupuncturisten. Zonder art. 23.
Verder nog wat rondgeschooit en het was een kwestie van puur politiek uitwisselen en Haags samen door de deur blijven gaan.
R.
Vooral dat laatste heb ik moeite mee. OM maar samen door 1 deur te kunnen blijven gaan, ga je onverdiend respect tonen voor iemands infantiele geïndoctrineerde middeleeuwse overtuigingen en opvattingen?heeck schreef:Dikkemick,
R.
Onderwijs en religieuze opvattingen gaan niet samen! Juist omdat dit ten koste gaat van het onderwijs.
Kunnen we naast de bestaande TU ook wel de religieuze gesubsidieerde TU (Taliban Universiteit) gaan oprichten. RESPECT moeten we tenslotte tonen...
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat er een verbod op religieus onderwijs komt. Religie onderwijs je breed, niet met ALwetende oogkleppen op.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dikkemick,Dikkemick schreef:Vooral dat laatste heb ik moeite mee. OM maar samen door 1 deur te kunnen blijven gaan, ga je onverdiend respect tonen voor iemands infantiele geïndoctrineerde middeleeuwse overtuigingen en opvattingen?
Snap ik tot in mijn botten.
Mogelijk heb ik daar zoveel van meegemaakt dat ik af en toe een los lapje eelt voor mijn ziel hang om zo het best te zijn geëquipeerd om alert te kunnen blijven voor als als de omstandigheden gunstiger zijn.
Roeland
En zo nu weer een bericht in de krant van ouders die de kinderen THUIS lesgeven omdat er geen geschikte (Mormoonse in dit geval) school in de buurt is.
Godsgeklaagd vind ik het.
Godsgeklaagd vind ik het.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ga nu niet van dikke nijd je doorkliklinks vergeten.
R:
R:
Ik vind het zelf ook flauwekul. De uitspraak een handicap is vaak aangeboren en religie is aangeleerd zou de maatstaf moeten zijn in het vergoedingssysteem. Indoctrinatie is een keuze. Een IQ lager dan 70 niet. Echter als je miljarden wilt bezuinigen dan is het soms handig om de grhistelijke partijen 10 miljoen te geven om 4 miljard aan ombuigingen te kunnen realiseren. Zo denkt de regeringsfractie op dit moment. Het wachten is op het moment dat ze hier geen aandacht aan hoeven te schenken.dikkemick schreef:Misschien dat iemand het krantenartikel erbij wil (kan) zoeken, maar er is een voorstel door de 1e kamer heen welke de bijbelbusjes blijft financieren om de kindjes gratis naar de indoctrinatie (ik bedoel scholen) te kunnen blijven brengen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!