moslimbroederschap banned in Egypte

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
zalwel
Forum fan

moslimbroederschap banned in Egypte

Bericht door zalwel »

http://rt.com/news/egypt-court-muslim-brotherhood-235/" onclick="window.open(this.href);return false;
The court decision, which can be appealed, is likely to drive more Brotherhood members underground and encourage young Islamists to rebel against the state.
god is a word and the argument ends there -Bill Callahan

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn’t go away -Philp K. Dick
Cluny
Banned

Re: moslimbroederschap banned in Egypte

Bericht door Cluny »

Het muilkorven van moslimidioten krijgt zonder uitzondering altijd mijn goedkeuring.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Cluny schreef:Het muilkorven van moslimidioten krijgt zonder uitzondering altijd mijn goedkeuring.
Ik ben niet blij met het illegaal verklaren van een politieke beweging, zeker niet als die de grootste is van het land. Hoe idioot sommige van hun ideeën ook zijn. Ongetwijfeld hebben VVD en PvdA ook idiote ideeën. . . .
Ik wens u alle goeds
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Peter van Velzen schreef:
Cluny schreef:Het muilkorven van moslimidioten krijgt zonder uitzondering altijd mijn goedkeuring.
Ik ben niet blij met het illegaal verklaren van een politieke beweging, zeker niet als die de grootste is van het land. Hoe idioot sommige van hun ideeën ook zijn. Ongetwijfeld hebben VVD en PvdA ook idiote ideeën. . . .
Wat een dijk van een argument!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ik wil geen muilkorfwetten, want die kunnen ook tegen je worden gebruikt.
Wie censuur voorstaat, graaft de spreekwoordelijke kuil voor een ander.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jagang schreef:Ik wil geen muilkorfwetten, want die kunnen ook tegen je worden gebruikt.
Wie censuur voorstaat, graaft de spreekwoordelijke kuil voor een ander.
Ik graaf niet.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Wat een dijk van een argument!
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

The court decision, which can be appealed, is likely to drive more Brotherhood members underground and encourage young Islamists to rebel against the state.
De democratie is nu echt voorbij. Het wachten is op een golf van aanslagen. Het Broederschap bestaat uit verschillende fracties. De politieke tak had het overgenomen van de straat. Politiek hebben ze niets meer in te brengen met bijna de helft van de Egyptenaren achter zich. Binnenkort staat er dus in de krant. Zware ontploffing Caïro tientallen doden etc. En dan komt de moraal weer boven drijven. Je kan een beweging verbieden maar ze bestaan nog steeds.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jagang schreef:Wat een dijk van een argument!
Gewoon, ik graaf niet.
Begrijp je al waarom ik het woord muilkorven heb gebruikt?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Als het niet is bedoeld om hen het zwijgen op te leggen niet, nee.
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

PietV. schreef: De democratie is nu echt voorbij.
De Egyptische democratie was voorbij op het moment dat Morsi met zijn moslimreet zich in de presidentsstoel installeerde.
Dat was 30 juni 2012.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Cluny schreef: De Egyptische democratie was voorbij op het moment dat Morsi met zijn moslimreet zich in de presidentsstoel installeerde.
Dat was 30 juni 2012.
Het waren de eerste vrije verkiezingen waar alle partijen aan mee konden doen. Voor dit moment was het een dictatuur. Misschien hebben wij een verschil van inzicht over het begrip democratie.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

PietV. schreef: De democratie is nu echt voorbij. .
de pogingen tot democratie waren voorbij toen het leger de macht greep.
Ik vind het gewoon bizar dat men nu doet alsof het gerecht daar onafhankelijk een beslissing zou kunnen nemen.
Plaats reactie