Skepp.be uit de lucht?
Moderator: Moderators
Skepp.be uit de lucht?
Weet iemand wat er met het forum van het aanverwante www.skepp.be is gebeurd? Het ligt er al meer dan 1 week helemaal uit. Ook het e-mail adres is niet meer bereikbaar.
Wenn die Löwen reden könnten hätten sie uns nichts zu sagen - Wittgenstein
SKEPP.BE
Recente, zojuist, info direkt uit "het hart van SKEPP" :
. . .hard disk naar de bliksem en gebrek aan back-ups, verder alles OK
ze werken er aan, maar het zijn ook vrijwilligers die het in hun vrije tijd moeten doen
groetjes
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Help!! Waar is SKEPP naartoe???
Wat een toeval dat ik op jullie berichten val
Ik vroeg mij ook al meer dan een week af waar SKEPP bleef. Deze week zou ik zeker eens naar tom mailen maar wachtte even omdat alles inderdaad rond vrijwilligers draait.
Enfin, net zoals jullie wacht ik geduldig af.
Tot een dezer allemaal,
Lux.
Ik vroeg mij ook al meer dan een week af waar SKEPP bleef. Deze week zou ik zeker eens naar tom mailen maar wachtte even omdat alles inderdaad rond vrijwilligers draait.
Enfin, net zoals jullie wacht ik geduldig af.
Tot een dezer allemaal,
Lux.
Het is god geklaagd , dat al het werk en de gearchiveerde informatie , nu ook al dreigen verminkt ( vermoed ik als rasechte pessimist )uit deze "samenloop van omstandigheden " op te duiken (indien al iets recupereerbaar is en men niet van nul moet heropstarten ...)
Tsja , wachten dus maar , er valt niets anders te doen .... :
Wat een verdomd onbetrouwbaar spul is dat "internet " gedoe toch ...
Ik hoop trouwens nog het meest van al, dat die vrijwillers er niet in hun mogelijke teleurstelling verder de brui aan geven .... zoals ik elders al heb meegemaakt ....
Tsja , wachten dus maar , er valt niets anders te doen .... :
Wat een verdomd onbetrouwbaar spul is dat "internet " gedoe toch ...
Ik hoop trouwens nog het meest van al, dat die vrijwillers er niet in hun mogelijke teleurstelling verder de brui aan geven .... zoals ik elders al heb meegemaakt ....
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Hoi (Ja, ik kan niet meer op het skepp forum, waar ik net iets actiever ben, dus moet ik mijn gading maar elders vinden
ik hoop dat ik het hier net zo fijn kan vinden...)
Nou, Ik weet wanneer ongeveer het forum is beginnen falen.
Zaterdagnacht om 2u bekeek ik het forum en wilde reageren op een post van FE aangaande Jomanda. Ik heb de post gecopieerd en nadat ik een gedeeltelijk antwoord had gegeven, lukte het niet om te posten.
Kon een foutje zijn. Maar vanaf dat moment begon het fout te lopen met gans het forum.
Ik begrijp niet hoe het kon gebeuren, en hoop dat het niet aan mij (of FE) lag... En hoop dat het forum snel terug online is.
enfin, tot zover wat nadere info.
mvg
Psycop
Zaterdagnacht om 2u bekeek ik het forum en wilde reageren op een post van FE aangaande Jomanda. Ik heb de post gecopieerd en nadat ik een gedeeltelijk antwoord had gegeven, lukte het niet om te posten.
Kon een foutje zijn. Maar vanaf dat moment begon het fout te lopen met gans het forum.
Ik begrijp niet hoe het kon gebeuren, en hoop dat het niet aan mij (of FE) lag... En hoop dat het forum snel terug online is.
enfin, tot zover wat nadere info.
mvg
Psycop
De illusie vanalles te begrijpen
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Tja, Psycop. FE hebben we hier ook op bezoek gehad, alleen is hij nu geband omdat hij al zijn berichten had verwijderd en daarmee eigenlijk de discussie saboteerde.
In ieder geval welkom op freethinker!
Hopelijk wordt de rackserver waar skepp op draait weer voorzien van een nieuwe harde schijf. Waarschijnlijk is het bestandssysteem en daardoor ook de database grondig naar de klote. Een gebrek aan backups impliceert eigenlijk al dat het forum van voren of aan kan beginnen, of hoogstends met een oudere versie.
In ieder geval welkom op freethinker!
Hopelijk wordt de rackserver waar skepp op draait weer voorzien van een nieuwe harde schijf. Waarschijnlijk is het bestandssysteem en daardoor ook de database grondig naar de klote. Een gebrek aan backups impliceert eigenlijk al dat het forum van voren of aan kan beginnen, of hoogstends met een oudere versie.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Psycop schreef
Welkom Psycop,
Het is dus de schuld van jomanda
Welkom Psycop,
Het is dus de schuld van jomanda
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Dag Drdoctorwho schreef: Het is dus de schuld van jomanda
Ik vermoedde ook al dat er 'hogere machten' mee gemoeid zijn. Blijkbaar houden die niet van kritische bedenkingen.
Groeten,
drosofila
ps maar wel een gelegenheid om freethinker wat vaker te bezoeken.
De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf. (B. Tuchman)
tsja , "hogere machten" zijn onbegrijpelijk voor stervelingen ...Ik vermoedde ook al dat er 'hogere machten' mee gemoeid zijn
maar wel een gelegenheid om freethinker wat vaker te bezoeken
Euh ..... is er ook nog een gorilla op komst ?
En al die andere toffe peren ....
Ni dieu , Ni maitre
@ Dokterwho
(dank voor je welkom, voel me hier meteen thuis
)
Ach, misschien is er dan toch een aanwijzing dat ze krachtige energieën kan channelen (naar webservers die alzo kunnen crashen).
Zou wel een enorme leden-boost betekenen hier natuurlijk... (De vis en de vlieg van de skeptische ark zijn er al)
Maar goed. Ik zal de komende weken hier af en toe ronddwalen (merci voor de opvang van de 'weesjes' iig).
@ chromis.
Bedankt voor het ontvangst,
Nou, ik denk dat FE er idd wat mee te maken heeft... Maar dit is slechts een vermoeden en wil niemand vals beschuldigen.
Mvg
Psycop
(dank voor je welkom, voel me hier meteen thuis
Ach, misschien is er dan toch een aanwijzing dat ze krachtige energieën kan channelen (naar webservers die alzo kunnen crashen).
Neh, ik begin die mensen al bijna te missen zeg :sTsjok45 schreef:maar wel een gelegenheid om freethinker wat vaker te bezoeken![]()
![]()
![]()
Euh ..... is er ook nog een gorilla op komst ?
En al die andere toffe peren ....
Zou wel een enorme leden-boost betekenen hier natuurlijk... (De vis en de vlieg van de skeptische ark zijn er al)
Maar goed. Ik zal de komende weken hier af en toe ronddwalen (merci voor de opvang van de 'weesjes' iig).
@ chromis.
Bedankt voor het ontvangst,
Nou, ik denk dat FE er idd wat mee te maken heeft... Maar dit is slechts een vermoeden en wil niemand vals beschuldigen.
Mvg
Psycop
De illusie vanalles te begrijpen