Wat moet je daar nou mee?
Voorlopig gewoon in de gaten houden en becommentariëren.
Bijvoorbeeld: Wat te denken van deze foto's ?

Moderator: Moderators
In hun Misie & visie schrijven ze : Het uitbannen van onrechtvaardigheid en ongelijkheid behoort tot onze speerpunten.Ik ben schreef:Islamitische Partij van de Eenheid wil gescheiden zwemmen herinvoeren in Den Haag
Een sterke moslimgemeenschap die verenigd is kan immers veel beter functioneren binnen een samenleving en gemakkelijker onderdeel zijn van die diverse samenleving.
Je zou de tijden waarop een zwembad open wordt gesteld voor alleen vrouwen of alleen mannen, kunnen laten afhangen van de opkomst. Verder zit je natuurlijk nog met het probleem dat je ook voldoende badmeesters en overig personeel van beide kunnen moet hebben. Dan is er nog de vraag of je kinderen tot een bepaalde leeftijd wel bij de vrouwen cq mannen moet toelaten. Het is dus niet zo 1-2-3 geregeld. Maar dat zal - meen ik - minder lang duren dan een emancipatie van de moslims, zodanig dat die het fenomeen totaal zinloos zou maken.Fish schreef:Ohh, maar van mij mogen ze hoor. We zien wel hoe het in de praktijk uitwerkt.
Blijkt dat er maar een paar vrouwen op komen dagen kun je je op den duur wel af gaan vragen of dat uit de algemene middelen betaald moet worden.
http://cwp.nu/p/post/25/zwemles-voor-volwassenen" onclick="window.open(this.href);return false;Als enige vereniging in Den Haag bieden wij de mogelijkheid tot gescheiden zwemmen.
Op de woensdagavond in de Houtzagerij is het een keer per week ladiesnight.
"Een gezellig avondje uit om te leren zwemmen" krijg je regelmatig te horen.
Door de constructie van het zwembad is het mogelijk het zwembad volledig af te sluiten.
De lessen worden gegeven door vrouwen en mannen zijn niet toegestaan in het zwembad.
We werken samen met een aantal gezondheidsorganisaties en welzijnorganisaties uit de diverse wijken.
Uit deze organisaties is ook het mannen en vader-kind zwemmen naar voren gekomen.
Iedere maandagavond vinden de mannen lessen plaats in zwembad "Steenvoorde".
Dit zwembad is onderdeel van zorgcentrum Florence te Rijswijk.
Ik zal altijd en overal tegen het verbieden van partijen zijn. Iedereen heeft wat mij betreft het recht om voor welke polititiek ook zich verkiesbaar te stellen. Want als ik jou partij verbied dan kan jij ook mijn partij verbieden.Grima schreef:Ik ben nog steeds voor strikte scheiding van staat en religie. Partijen zoals deze maar ook CDA, SGP etc. moeten in mijn ogen verboden worden. Dat maakt me radicaal seculier geloof ik.
Dat deze partij dan Islamitisch is maakt me geen zier uit, ik wil ook geen Christelijke, Joodse of anderzijds religieuze partijen.