Het gaat er niet om dat shari'a niet in alle landen even barbaars is. Het gaat erom wat de shari'a volgens de Koran allemaal kan inhouden.
Enkele voorbeelden:
'Sura 5:38.
En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.
Sura 178. O gij die gelooft, vergelding inzake doodslag is u voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van uw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.
Sura 24:2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.
Sura 4:15. En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat Allah haar een weg opent.
Sura 2:194.
Er is (een wet van) vergelding voor alle heilige dingen. Wie daarom agressief tegen u handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen u heeft gedaan.
Sura 9:29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
Als Donner zegt: ‘
Radicale moslims moeten hun eigen vertegenwoordiging kunnen krijgen in het politieke bestel. Anders dreigt een gewelddadige confrontatie buiten de regels van het democratische bestel om', en als hij zegt:
Als tweederde van alle Nederlanders morgen de shari’a zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid bestaan', dan betekent dit dat hij vind dat de mogelijkheid moet bestaan dat een fascistisch bewind de macht overneemt in Nederland, ongeacht of het verwerpelijk en barbaars is. Hij zegt dat letterlijk, althans, ik kan er niets anders van maken.
Dat Donner de shari'a een verwerpelijk systeem vind, is geweldig, maar omdat hij vind dat de mogelijkheid moet bestaan dat dit volstrekt verwerpelijke en barbaarse systeem in ons land wordt ingevoerd, is hij in mijn ogen een struisvogel die zijn kop in het zand steekt. Als Donner onmiddelijk had gezegd:
'ik heb ontdekt dat volgens ons huidige politieke systeem, de Shari'a kan worden ingevoerd als tweederde van Nederland er voor is, daar moeten we een stokje voor steken', dan had hij mijn respect teruggewonnen; respect dat hij heeft verloren toen hij godslastering weer strafbaar wilde stellen.
Shari'a??

Niks shari'a! Mag er nergens op de wereld een plek zijn waar ongelovigen met rust worden gelaten? Moet heel Europa in Eurabië veranderen? Mag ik niet bezorgd zijn om de toekomst van het land waarin ik mijn kinderen wil zien opgroeien?
Ja, ik ben natuurlijk een vreselijke islamofobe demagoog omdat ik dit zeg. Eigenlijk moet ik zeggen: 'ja, de shari'a valt best mee', 'ja, de Koran is prachtig, vooral sura 5:38 vind ik zo leuk', 'ja, weg met ons, wij decadente westerlingen deugen niet', etc, etc, etc. Ik weiger dat, want de Shari'a valt niet mee, en nee, de Koran is niet prachtig, vooral sura 5:38 is volkomen verwerpelijk en barbaars, en nee, niet weg met ons, vooral dat niet!!!!
Ik wil gewoon geen shari'a in Nederland! (en ik hoop velen met mij)
Een vriendelijke groet.