Fenomeen schreef:Fok schreef:Vlucht MH17 van Malaysia Airlines is neergehaald met een BUK-raketsysteem door Russische soldaten. Dat meldt de BBC maandag op basis van gesprekken met ooggetuigen in het oosten van Oekraïne. De reportage wordt maandagavond uitgezonden in het programma Panorama.
BBC schreef:Putin's Gamble
Vladimir Putin stands accused of launching an undeclared war against Ukraine. He has wrong-footed NATO and western diplomats. His rebel allies may well have the blood of the 298 passengers of flight MH17 on their hands but Putin has gambled boldly, playing on Europe's divisions. As fears of a wider war grow, reporter John Sweeney challenges the Russian strongman on the killing in Ukraine.
Vanavond om 21:30 op BBC1.
Omdat ik de inhoud van de documentaire niet ken kan het zijn dat deze reactie in het Poetin topic hoort.
Ik heb gisteren van de eerste tot de laatste seconde geboeid gekeken.
De beste Ukraïne/Poetin/MH17 reportage die ik tot nu toe heb gezien.
En na tienen was deze reportage en de maker ervan met uitgebreid commentaar te zien in Een Vandaag.
Ik merkte wel dat ik Engels luisterend en tegelijkertijd Nederlands lezend op een gegeven moment dacht te horen/lezen dat er ontzettend slecht vertaald was door de NPO.
De BBC reportage was voor mij een "celebration of recognition".
Helaas is dat niets om te vieren maar ik weet niet zo gauw hoe ik dat "hè, hè, dat is nu precies wat ik zelf als enige op de wereld al tijden vertel" beter kan uitdrukken. Eindelijk na al die maanden iemand die exact hetzelfde ziet als ik en die een Poetinscenario in zijn hoofd heeft voor de directe toekomst die praktische hetzelfde is als de mijne.
Bedankt Fenomeen, dat was een hele goede tip!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.