definitie van een kwakzalver
Moderator: Moderators
Wat je wilt.
Je aanwezigheid zal je ongeloofwaardigheid toch niet meer aantasten.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
jij gelooft mij nietcluny schreef:Wat je wilt.
dat moet je schrijven
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
ik ben feminist
ervaring telt
OK
Beste cluny graag een overzichtelijk lijstje
waarom JIJ mustafa niet gelooft ?
en aan Mustafa en anderen misschien
een lijstje waarom iemand Mustafa wél zou moeten " geloven "
met inbegrip van een getuigschiftje of tastbaar " bewijsje "/linkje van de bekwaamheid van voormelde Mustafa ipv wat virtueel en vrijblijvend ge-chat op het internet ?
----> doe dat dus maar op dit draadje ;
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 4812#44812
Zodat we eindelijk verlost zijn van dit vervelende gedoe en geherkauw
Beste cluny graag een overzichtelijk lijstje
waarom JIJ mustafa niet gelooft ?
en aan Mustafa en anderen misschien
een lijstje waarom iemand Mustafa wél zou moeten " geloven "
met inbegrip van een getuigschiftje of tastbaar " bewijsje "/linkje van de bekwaamheid van voormelde Mustafa ipv wat virtueel en vrijblijvend ge-chat op het internet ?
----> doe dat dus maar op dit draadje ;
Zodat we eindelijk verlost zijn van dit vervelende gedoe en geherkauw
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 27 sep 2006 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Mustafa heeft nog NOOIT een onderbouwd bewijs gegeven van de mogelijke werkzaamheid van homeopathie, maar blijft wel doordrammen dat het werkt. Net zoals hij elke discussie uit de weg gaat als het om concrete feiten gaat. Zoals een bewijs dat hij zijn homeopathische studies ooit wel eens met succes zou afgesloten hebben.
Mustafa's geloofwaardigheid word verder aangetast door een onstuitbare stroom aan tegenstrijdige verklaringen en wazige statements die enkel door een achterliggend onbegrip te verklaren zijn. Vb: Mustafa's liefdesverklaringen -op verschillende fora in je buurt- tov. een op de sharia gebaseerde theocratie.
Mustafa's geloofwaardigheid word verder aangetast door een onstuitbare stroom aan tegenstrijdige verklaringen en wazige statements die enkel door een achterliggend onbegrip te verklaren zijn. Vb: Mustafa's liefdesverklaringen -op verschillende fora in je buurt- tov. een op de sharia gebaseerde theocratie.
Ni dieu, ni maître.
Jan C schreef
NOGMAALS :
ik schreef op het babbelbox topic "zeepkist en schandpaal"
,
LIEFST VERDER lezen en posten op dit draadje
Heeck schreef.....een bewijs dat hij ( Mustafa)zijn homeopathische studies ooit wel eens met succes zou afgesloten hebben....
MustafaIllustratief die eigen interpretaties van je(mustafa ), waarmee je kwak schoon probeert te wassen van het bedrog-aspect. Dank daarvoor.
Van Dale hoeft niet te worden gecorrigeerd.
NOGMAALS :
ik schreef op het babbelbox topic "zeepkist en schandpaal"
,
Lever dus het gevraagde of hou je mond....het kan me geen barst schelen in wat voor een vak je ooit hebt gebeunhaasd
.( goochelaar is ook goed ) ...
Maar je moet niet suggereren dat je een volleerd wat -dan -ook- bent ,zonder ook maar een bewijs daarvoor te leveren
LIEFST VERDER lezen en posten op dit draadje
Ni dieu , Ni maitre
ik ben duidelijk genoeg geweest
mijn tegenstanders suggereren steeds iets anders
niemand kan checken of ik mijn opleiding destijds heb voltooid en met goed gevolg en dat komt heel simpel vanwege mijn nickname
en het draagt niets bij tot welke discussie dan ook
het vervelende dedere keer is dat hetgeen ik naar voren breng niet serieus genomen wordt enkel omdat men niet zoveel van mijn persoon af weet
dat zou toch geen rol moeten spelen
mijn tegenstanders suggereren steeds iets anders
niemand kan checken of ik mijn opleiding destijds heb voltooid en met goed gevolg en dat komt heel simpel vanwege mijn nickname
het vervelende dedere keer is dat hetgeen ik naar voren breng niet serieus genomen wordt enkel omdat men niet zoveel van mijn persoon af weet
dat zou toch geen rol moeten spelen
Laatst gewijzigd door mustafa op 27 sep 2006 15:24, 2 keer totaal gewijzigd.
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
ik ben feminist
ervaring telt
Nee, maar een onafhankelijk onderzoek waaruit de werking blijkt zou wel de werking kunnen aantonen. Ook daar ben je tot nu toe niet mee gekomen. Zelfs de knapste geleerde maakt wel eens een fout dus opleidingsniveau boeit me geenszins.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
ofniemand kan checken of ik mijn opleiding destijds heb voltooid en met goed gevolg en dat komt heel simpel vanwege mijn nickname
Je bent gewoon een doortrapt en geoefend poppenspeler ( of een of ander soort "con"-artist of voodoo-wetenschapper ) al uw "diskussies " zijn slechts manipulaties en uw "theorieen "slechts vervelende popjes ?

Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 27 sep 2006 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
heb uitgelegd hoe dat zitSararje schreef:Nee, maar een onafhankelijk onderzoek waaruit de werking blijkt zou wel de werking kunnen aantonen. Ook daar ben je tot nu toe niet mee gekomen. Zelfs de knapste geleerde maakt wel eens een fout dus opleidingsniveau boeit me geenszins.
mijn eindconclusie is dan ook dat homoeopathie voorlopig omstreden is en nog wel even blijft
er is geen enkele discussie te winnen
Laatst gewijzigd door mustafa op 27 sep 2006 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
ik ben feminist
ervaring telt
Je bent tot nu toe nog met geen enkele referentie gekomen hoor.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Oh alsjeblieft zeg!, een referentie van een artikel dat de werking van homeopathie onomstotelijk bevestigd.