hutje0611 schreef:DOLBY DIGITALL----->in mijn ogen kan hier ook een boodschap staan die voor iedereen een wereld kan doen openen zonder dat ze er ooit bij stil hebben gestaan.....
lees het eens zo......DO-L-BY DIG-IT-ALL

Ja ho ho.... Als je spelfouten toelaat dan maak je het jezelf wel iets te makkelijk! Het audiosysteem heet "Dolby Digital".
Dit doet mij denken aan het (verwante?) gedachtengoed van de "numerologie". Ik heb ooit zo iemand met een strak gezicht zien beweren dat hij gebruik maakte van de "one-off" regel, i.e. als je door een mooie numerologische berekening er ééntje naast zit, dan is het eigenlijk ook wel goed (zucht).
Met alle respect: voor mij als redelijk met beide benen op de grond staand mens is het moeilijk om de gedachte die jij probeert uit te dragen te plaatsen, of zelfs maar te volgen. Dat
kan aan mij liggen, maar het is vanuit mijn perspectief meer voor de hand liggend om aan te nemen dat jouw gedachten omtrent deze materie enigzins verward zijn; i.e. het is vanuit mij bezien (gezien jouw enkele posts) meer waarschijnlijk dat jij vanuit een milde vorm van verwardheid de wereld ziet, dan dat ik (en de meeste andere mensen) met oogkleppen rondlopen, zoals jij denkt (toch?)
Om mijn voorlopige conclusie hierover bij te stellen is het voor mij belangrijk dat jij enige
geloofwaardigheid opbouwt als iemand wiens mening meer is dan ongestructureerde mentale losse flodders. Dat gaat in elk geval wat mij betreft niet de goede kant op; ik hoop dat je dat kunt aanvaarden voor wat het is (i.e., geen belediging, maar een observatie).
Daarom zou ik je de kans willen geven om wat meer achtergrond over jezelf te verschaffen (wie ben je eigenlijk?) alvorens ik je berichten terzijde schuif als onzin (wat, eerlijk gezegd, wel mijn eerste impuls is).
EDIT: het zou daarbij helpen als je niet elk woord van meer dan twee lettergrepen uit mijn bericht gaat voorzien van kop-pel-te-kens
Met vriendelijke groet,
Sidney