Voorstellen ?
Moderator: Moderators
-
Founder-Riddle
Voorstellen ?
Wat is er mis met anoniem vrijdenken ?
Op zaterdagavond 27 maart 1943 vloog na een aantal explosies het bevolkingsregister van Amsterdam in brand. Dat was het resultaat van een grondig voorbereide aanslag. De verzetsgroep die die aanslag pleegde bestond uit Gerrit van der Veen, Willem Arondéus, Johan Brouwer, Rudi Bloemgarten (een joodse verzetsman) en nog een aantal anderen.
Éen maand later ben ik geboren denk je dan dat ik mij ergens ga voorstellen ?
Ik reageer zoals ik gebekt ben als Amsterdammer en accepteer koekjes van eigen deeg.
Founder.
Op zaterdagavond 27 maart 1943 vloog na een aantal explosies het bevolkingsregister van Amsterdam in brand. Dat was het resultaat van een grondig voorbereide aanslag. De verzetsgroep die die aanslag pleegde bestond uit Gerrit van der Veen, Willem Arondéus, Johan Brouwer, Rudi Bloemgarten (een joodse verzetsman) en nog een aantal anderen.
Ik reageer zoals ik gebekt ben als Amsterdammer en accepteer koekjes van eigen deeg.
Founder.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Voorstellen ?
Beste founder-riddle,
Allereerst welkom!
Je kunt best annoniem blijven, en je toch voorstellen, Lees eens wat in de andere topics in dit subforum, dan vindt je vast wel iets dat je wél kwijt wilt. Niet iedereen hoeft zijn hele hebben en houden uit te stallen, zoals ik dat doe!
Allereerst welkom!
Je kunt best annoniem blijven, en je toch voorstellen, Lees eens wat in de andere topics in dit subforum, dan vindt je vast wel iets dat je wél kwijt wilt. Niet iedereen hoeft zijn hele hebben en houden uit te stallen, zoals ik dat doe!
Ik wens u alle goeds
-
Founder-Riddle
Peter van Velzen schreef:Beste founder-riddle,
Allereerst welkom!
Zal ik doen Peter.
Welkom.
Hoe meer zielen, hoe meer leesvreugd voor mij.
Groet, GROBBO
Groet, GROBBO
-
Founder-Riddle
GROBBO schreef:Welkom.
Groet, GROBBO
THX Met schaken verlies ik immer maar voor SF mag je me wakker maken.
Leuk! Wie is je favoriete schrijver? Nog een tip van een sf welke ik beslist gelezen zou moeten hebben?voor SF mag je me wakker maken.
Als dat is als een rechtgeaarde Amsterdammer met het hart op de goede plaats en met een blanke pit, dan ben je altijd welkom.Founder-Riddle schreef: Ik reageer zoals ik gebekt ben als Amsterdammer en accepteer koekjes van eigen deeg.
Founder.
Inclusief je koekjes.
En als die niet smaken dat krijg je ze terug.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Founder-Riddle
Als dat is als een rechtgeaarde Amsterdammer met het hart op de goede plaats en met een blanke pit, dan ben je altijd welkom.
Inclusief je koekjes.
[/quote]
Wees gegroet, Maria, vol van genade.
De Heer is met U.

Inclusief je koekjes.
Wees gegroet, Maria, vol van genade.
De Heer is met U.
Tekst tussen de beide delen van de quote code.
Maria
Code: Selecteer alles
[quote]......tekst......[/quote]Re: Voorstellen ?
welkom
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Je voorstellen houdt ook niet per definitie in je hele hebben en houwen te moeten delen.
Gewoon het tonen van kennis van de beleefdheidsnorm.
Koekjes van eigen deeg heb ik geen behoefte aan, de koek is op zie ik.
Oh, bijna vergeten .....
Welkom?
Gewoon het tonen van kennis van de beleefdheidsnorm.
Koekjes van eigen deeg heb ik geen behoefte aan, de koek is op zie ik.
Oh, bijna vergeten .....
Welkom?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
-
Founder-Riddle
Tekst tussen de beide delen van de quote code.
Maria
[/quote]Code: Selecteer alles
[quote]......tekst......[/quote]Ik leer al.
-
Founder-Riddle
Fout begonnen !
De story of my life.
Als mijn vader mij een maand na de aanslag in 1943 als (voor het gemak gebruik ik Jan) gaat melden bij de burgerlijke stand gaat het al fout.
... "Johannes" schrijft de ambtenaar en tegen een Duitser ga je niet protesteren.
Ik besta eigenlijk niet met de naam die mijn ouders hadden bedacht.
Leven in Telegramstijl:
Hongerwinter, Gemalen Bruine Bonen, Bleekneusje, Straatschoffie, Nozem, Provo, Kabouter, Hippie, Miliecien, Fotograaf, Offsetdrukker, Ambtenaar, Omgekeerde bootvluchteling, Schipbreukeling, Vader, Pensionada.
Korter kon ik het niet maken.
Ik ben hier omdat het woord vrijdenken mij wel aanstaat.
De story of my life.
Als mijn vader mij een maand na de aanslag in 1943 als (voor het gemak gebruik ik Jan) gaat melden bij de burgerlijke stand gaat het al fout.
... "Johannes" schrijft de ambtenaar en tegen een Duitser ga je niet protesteren.
Ik besta eigenlijk niet met de naam die mijn ouders hadden bedacht.
Leven in Telegramstijl:
Hongerwinter, Gemalen Bruine Bonen, Bleekneusje, Straatschoffie, Nozem, Provo, Kabouter, Hippie, Miliecien, Fotograaf, Offsetdrukker, Ambtenaar, Omgekeerde bootvluchteling, Schipbreukeling, Vader, Pensionada.
Korter kon ik het niet maken.
Ik ben hier omdat het woord vrijdenken mij wel aanstaat.
Was die aanslag georganiseerd door de O.D. (Ordedienst)? Ik vraag dit omdat mijn opa hier dan bij betrokken geweest zou kunnen zijn. Ik ben al geruime tijd op zoek naar informatie over mijn opa (omgekomen in Dachau) maar die is nogal schaars. Of ik heb de juiste bronnen nog niet ontdekt. Dat kan natuurlijk ook.Founder-Riddle schreef:Wat is er mis met anoniem vrijdenken ?
Founder.
Hallo meneer God, met Anna.
-
Founder-Riddle
Ik heb geen idee Willempie Google de namen van de daders eens wie weet wat dat oplevert.