De posts die ik op dit forum ga plaatsen zijn normaal gesproken de dingen die ik niet kan bespreken; Soms zijn het vreemde denkbeelden die buiten de juiste context simpelweg gestoord overkomen, zeker aangezien sommigen niet tegen hypotheticals kunnen.
Vandaar dat ik blij ben dat ik dit forum gevonden heb; Heb al veel gelezen en zie dat er nog genoeg te leren valt voor mij.
Ik ben 30 en op het moment werkloos; vaak definiëert wat je doet wie je bent, ik hoop dat dat in mijn geval niet zo is

Vanwege een burnout en vervolgens depressie heb ik moeten stoppen met de studie bedrijfskunde aan de UVA vele jaren geleden. Ik heb inmiddels een boekhouddiploma op mbo niveau, maar daar is geen werk in te vinden op het moment, wellicht door de automatisering die ertoe leidt dat enkel de hogere functies behouden blijven (een interesse gebied van mij; In hoeverre de kenniseconomie mogelijk is waar de bevolking achterblijft bij de steeds sneller gaande ontwikkelingen.
Ik ben flexibel geworden in mijn opvattingen, waar ik vroeger vrij star was. Dat is ook één van mijn sterke eigenschappen; Ik houd niets voor 100% waar aan, iets waar ik anderen wel eens mee irriteer door veel waarom vragen te stellen om achter hun aannames te komen (wat op hen kinderlijk overkomt).
Sociaal gezien ben ik niet erg handig, waarschijnlijk doordat ik een lichte vorm van autisme heb, het syndroom van Asperger. Geen 2 Aspergers zijn hetzelfde echter. Het punt met Asperger is, naar mijn mening, dat hoewel ik waarschijnlijk ongeveer voor 80 tot 90% "normaal" ben, de 10 tot 20% me meer dwars zit dan het deel waarin ik normaal ben. Mensen richten zich vaak meer op de verschillen dan op de overeenkomsten, zo lijkt het in ieder geval.
Ook ga ik hard door mijn energiereserves heen in sociale situaties, dus het kan zomaar zijn dat ik soms enige tijd niet op het forum kom, dat ligt aan mij.
Ik hoop jullie beter te leren kennen, veel interessante discussies gelezen hier, hopelijk kan ik daar wat aan bijdragen.