Edit 2: De andere artikelen in het Reformatorisch Dagblad en Katholiek Nieuwsblad, waarnaar de links verwijzen, zijn werkelijk tenenkrommend. Zowel Van den Brink als Rijkers vergrijpen zich juist aan datgene waarvan ze 'evolutionisten' [sic] beschuldigen. Beiden beschikken niet over enige kennis over evolutie en de karrenvrachten aan bewijs ervoor en, ook bijzonder stuitend, ze hebben geen idee wat de begrippen 'theorie' en 'wetenschap' behelsen. Duidelijk geval van Dunning-Kruger bij beide heren.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
NOS teletekst 25-6-2016 schreef:OPMERKELIJK
Bijbels tegengeluid bij dinoplaatjes
De dinoplaatjes van Albert Heijn zijn te veel gericht op de evolutietheorie, vinden de oprichters van de website http://Dinodino.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. De initiatiefnemers willen christenen een "beter beeld geven van de ware geschiedenis van dinosaurussen".
In de Bijbel staat dat de aarde circa 6000 jaar bestaat.Dat botst met het heersende beeld van wetenschappers dat de prehistorische dieren zo'n 65 miljoen jaar geleden zijn uitgestorven.
Op de webiste valt onder meer te lezen dat mens en dino samenleefden en sommige bij de Zondvloed zijn meegevaren op de Ark van Noah.
Ik verbaas me er nog steeds over, die moedwillige achterlijkheid.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet en is DigibronPlus vandaag niet toegankelijk.
Ja die kansloze zondag blokkade van het RD. Heeft ooit iemand zelfs een speciale website RDopzondag.nl voor gebouwd. Werkt helaas niet meer.
Wat wel werkt, een proxyserver gebruiken ergens anders op de wereld. Dan denkt de RD server dat één of andere oud gereformeerde in Australië (die van de zusterkerkrelatie ) de krant wil lezen en werkt het wel.
http://www.refdag.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is beslist geen intelligent design, hier kan ik alles gewoon lezen want Javascript staat uit. Je kunt ook de datum van de computer op een niet zondag zetten. Nog een half uur de tijd om het te proberen, succes en nog een prettige avond.
Op de site (dinodino.nl) zijn visitekaartjes te bestellen (gratis) met een dino en een qr code erop (duidelijk om te lijken. Op de plaatjes bij AH, om aan kinderen te geven.
Dat lijkt mij in strijd met het negende gebod...
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Bram Kaandorp schreef:Op de site (dinodino.nl) zijn visitekaartjes te bestellen (gratis) met een dino en een qr code erop (duidelijk om te lijken. Op de plaatjes bij AH, om aan kinderen te geven.
Je kan ook stellen dat de kaartjes van de AH in strijd zijn met het negende gebod.
Tegen het "wij van wc eend adviseren wc eend" principe.
Geen idee. Ik heb ze nog nooit gezien.
Zijn de plaatjes van AH in strijd met de wetenschappelijke feiten of gaat het om cartoons van dinosauriërs?
In ieder geval zijn de beweringen op dinodino.nl in strijd met alle, inmiddels overvloedige, feiten. En het zou jonge lezertjes op verkeerde gedachten kunnen brengen en dat is niet netjes, vooral niet omdat ze zich lijken te profileren als een religieuze site.
Als de plaatjes van dinodino.nl nog sterk lijken op die van AH, dan is er ook mogelijk sprake van plagiaat. Wat ook weer niet schijnt te mogen. Je mag ook niks in dit land.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Bram Kaandorp schreef:Op de site (dinodino.nl) zijn visitekaartjes te bestellen (gratis) met een dino en een qr code erop (duidelijk om te lijken. Op de plaatjes bij AH, om aan kinderen te geven.
Je kan ook stellen dat de kaartjes van de AH in strijd zijn met het negende gebod.
Dat zou je kunnen stellen, ware het niet de bijbel als argument nietszeggend is.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Dat is enkel zo als de makers van de kaartjes wisten dat het niet klopte, maar het er toch op zetten.
Weet je dat dat zo is, of ben je aan het speculeren?
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Dat is enkel zo als de makers van de kaartjes wisten dat het niet klopte, maar het er toch op zetten.
Ja want er is veel niet-gefossiliseerd weefsel gevonden en dat zet de miljoenen jaren onder druk.
Presenteer de miljoenen jaren niet als vaststaand feit maar laat deze achterwege.
Tegen het "wij van wc eend adviseren wc eend" principe.
Ja want er is veel niet-gefossiliseerd weefsel gevonden en dat zet de miljoenen jaren onder druk.
Presenteer de miljoenen jaren niet als vaststaand feit maar laat deze achterwege.
Ik vond gisteren nog een dode muis in de tuin (de kat weer) en deze was nog niet gefossiliseerd de muis dan en de kat ook niet want die zat om eten te mauwen.
Maar kan je eens nader omschrijven wat je in deze met veel niet gefossiliseerd weefsel bedoeld wat miljoenen jaren onder druk zet? Onze muis niet meegerekend natuurlijk want die was volgens mij piep piep-jong.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Is het onmogelijk om ongefossiliseerd weefsel van miljoenen jaren geleden te vinden?