Citaat: "Geen subsidies meer naar religieuze clubjes!". Een opvallende uitspraak, misschien stoer en komt het niet verder dan deze lezing. Echter het zou mooi zijn als het omgezet zou worden in concrete maatregelen. Citaat: "Fatima moet op school wel een Sharon tegenkomen". In de vragenronde ging de minister niet zo ver dat ze wou nadenken over het afschaffen van het bijzonder onderwijs. De lezing is via de link te lezen.
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... e-vrijheid" onclick="window.open(this.href);return false;
De Hendrik Jan Schoolezing - Minister Schippers
Moderator: Moderators
De Hendrik Jan Schoolezing - Minister Schippers
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Re: De Hendrik Jan Schoolezing - Minister Schippers
Het is een mooi stuk. Triest dat weer dit geluid in de hele regeringsperiode niet hebben gehoord en nu, als de retoriek van verkiezingen uitbreekt, wel.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: De Hendrik Jan Schoolezing - Minister Schippers
Zover ik weet is dit geen verkiezingsprogramma maar de persoonlijk mening van Schippers, Ik ben het er zo op het eerste gezicht wel mee eens. Je mag alles denken en ook elke mening uiten, je mag echter geen mensen kwaad doen, en je als je anders van mening bent, dan moet je niet worden geholpen maar krachtig tegengesproken.
Ik wens u alle goeds