De wederkomst van Jezus
Moderator: Moderators
Re: De wederkomst van Jezus
Ik heb de site "eindtijd in beeld" even bezocht en lees: Op deze site vindt u 1500 A4-tjes aan materiaal van mijn hand, vele gedegen Bijbelstudies om uw kennis op te krikken en een paar honderd boeken over onderwerpen als de New World Order en andere zaken die u niet behoort te weten!
Heel graag zou ik een samenvatting zien met hierin de vermeende datum. Heb nl. niet de behoefte 1500 A4-tjes door te gaan nemen. 1 Datum volstaat.
En mijn interesse ging uit naar de volgende opmerking op de site: Eindelijk antwoord op waarom er zoveel vliegtuigen neerstorten
Want ik denk inderdaad dat religie het antwoord op deze vraag geeft (is).
Heel graag zou ik een samenvatting zien met hierin de vermeende datum. Heb nl. niet de behoefte 1500 A4-tjes door te gaan nemen. 1 Datum volstaat.
En mijn interesse ging uit naar de volgende opmerking op de site: Eindelijk antwoord op waarom er zoveel vliegtuigen neerstorten
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Even proberen of ik het goed plaats.

Gelukt, dank je wel Maria.
Bij dit schema heb ik dus eerder de onderbouwing over de 33 jaar en de 2 keer 3 en een half jaar gegeven, wat je hier beter terug kunt vinden.

Gelukt, dank je wel Maria.
Bij dit schema heb ik dus eerder de onderbouwing over de 33 jaar en de 2 keer 3 en een half jaar gegeven, wat je hier beter terug kunt vinden.
Mijn interesse ging uit naar een video van zijn hand.dikkemick schreef:Ik heb de site "eindtijd in beeld" even bezocht en lees: Op deze site vindt u 1500 A4-tjes aan materiaal van mijn hand, vele gedegen Bijbelstudies om uw kennis op te krikken en een paar honderd boeken over onderwerpen als de New World Order en andere zaken die u niet behoort te weten!
https://www.youtube.com/watch?v=H2S1ddISbvU" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
De link geeft als auteur Melle Velema. Deze man prijst op zijn YouTube-kanaal oa. ook video's over de holle aarde aan:Wilsophie schreef:Het is van iemand op Facebook die ik goed ken. Ik heb ook nog gezocht op http://www.eindtijdinbeeld.nl/EiB-Bijbe ... issan.html" onclick="window.open(this.href);return false; en ik heb in mijn boekenkast ook nog diverse schema's, die ik kan nakijken. http://www.eindtijdinbeeld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/ernaklop/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
Heb de video uit zijn hand gekeken (Melle). Wat een langdradige inleiding. Misschien echter toch wel het meest interessante gedeelte.
Want hij gaat de mist in zodra hij over de evolutie begint te wauwelen. De ouderdom van de aardlagen wordt bepaald adv radiometrische dateringen en niet, zoals hij wil doen geloven, middels cirkelredenatie. Zijn eerste leugen.
En DAT is ET en kan de prullenbak in.
1 aspect van de hele theorie welke hij duidelijk niet begrijpt en de gehele ET kan de prullenbak in?
"God bestaat niet, want ik kan hem niet zien". Daar heeft Melle wel 100 voorbeelden van. 1 is de liefde. Liefde kan niet gezien, getast worden omdat het (en hij zegt dit hier zelf) een BEGRIP is! God wordt dus vergeleken met een begrip (terecht) terwijl liefde juist uitstekend wetenschappelijk biologisch evolutionair verklaard is!
Dag Melle!
1 Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=X2zfNXXhbrA" onclick="window.open(this.href);return false; Het evolutionair nut van tongzoenen! Zou je deze ook willen kijken Wilsophie?
Want hij gaat de mist in zodra hij over de evolutie begint te wauwelen. De ouderdom van de aardlagen wordt bepaald adv radiometrische dateringen en niet, zoals hij wil doen geloven, middels cirkelredenatie. Zijn eerste leugen.
En DAT is ET en kan de prullenbak in.
1 aspect van de hele theorie welke hij duidelijk niet begrijpt en de gehele ET kan de prullenbak in?
"God bestaat niet, want ik kan hem niet zien". Daar heeft Melle wel 100 voorbeelden van. 1 is de liefde. Liefde kan niet gezien, getast worden omdat het (en hij zegt dit hier zelf) een BEGRIP is! God wordt dus vergeleken met een begrip (terecht) terwijl liefde juist uitstekend wetenschappelijk biologisch evolutionair verklaard is!
Dag Melle!
1 Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=X2zfNXXhbrA" onclick="window.open(this.href);return false; Het evolutionair nut van tongzoenen! Zou je deze ook willen kijken Wilsophie?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
De moeite waard waar deze man heel kritisch staat t.o.v. de christelijke dogma's.
Hij is de beheerder van de eerder genoemde site. Ik zocht zijn visie t.a.v. die 33 jaar en stuitte op dit filmpje.
Hij is de beheerder van de eerder genoemde site. Ik zocht zijn visie t.a.v. die 33 jaar en stuitte op dit filmpje.
Van hem is niet dat schema, even ter verduidelijk, want dat lijkt zo er wel op. Het schema is van iemand anders. Mischien heeft hij ook schema's van de eindtijd, dat weet ik niet.Rereformed schreef:De link geeft als auteur Melle Velema. Deze man prijst op zijn YouTube-kanaal oa. ook video's over de holle aarde aan:Wilsophie schreef:Het is van iemand op Facebook die ik goed ken. Ik heb ook nog gezocht op http://www.eindtijdinbeeld.nl/EiB-Bijbe ... issan.html" onclick="window.open(this.href);return false; en ik heb in mijn boekenkast ook nog diverse schema's, die ik kan nakijken. http://www.eindtijdinbeeld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/ernaklop/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarom vond ik de inleiding het meest interessant, want hij begon hopeloos te falen toen hij over de ET begon.Wilsophie schreef:De moeite waard waar deze man heel kritisch staat t.o.v. de christelijke dogma's.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Wilsophie schreef:Om bij het onderwerp te blijven, een schema van de gebeurtenissen schematisch in kaart gebracht.
Ik heb alles geprobeerd om het in zijn geheel hier te plaatsen, maar dat lukte me niet. Excuus.
Niet alles. Lees even Handleidingen. Als je op citeer klikt zie je wat ik heb gedaan.
Een link naar deze afbeelding geeft weer de grotere maat.
http://www.imgdumper.nl/uploads9/57eeab ... schema.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;, Maria
Wilsophie schreef:Het is nu verkleind bijna niet te lezen, maar ik zal toch proberen wat te onderbouwen over de 7 en de 33 jaar.Wilsophie schreef:Om bij het onderwerp te blijven, een schema van de gebeurtenissen schematisch in kaart gebracht.
Dit is geen eerlijke opmerking als begeleiding bij deze quote.
Waarom heb je de link niet ook geciteerd die ik erbij heb gezet als advies om te vermelden?
Ik beschouw dit als misleiding en stemmingmakerij. Maria
Waarom heb je de link niet ook geciteerd die ik erbij heb gezet als advies om te vermelden?
Ik beschouw dit als misleiding en stemmingmakerij. Maria
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- vegan-revolution
- Superposter
Dus als ik het goed begrijp zou volgens deze theorie de eindtijd in 2026 moeten beginnen en zou 7 jaar daarna in 2033 Jezus moeten wederkeren.
Je kunt nooit weten : misschien worden we al in 2026 geregeerd door "verduiveld intelligente machines".
Je kunt nooit weten : misschien worden we al in 2026 geregeerd door "verduiveld intelligente machines".
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Ja dat kan ik me wel voorstellen, je luistert altijd ingekleurd vanuit je eigen 'denken'. Dat doe ik ook.dikkemick schreef:Daarom vond ik de inleiding het meest interessant, want hij begon hopeloos te falen toen hij over de ET begon.Wilsophie schreef:De moeite waard waar deze man heel kritisch staat t.o.v. de christelijke dogma's.
Dat begrijp ik er niet uit. De eindtijd is allang begonnen. Paulus sprak er over in zijn tijd alsof het zeer nabij was. Daarom begrijp ik die 2033 niet zo goed.vegan-revolution schreef:Dus als ik het goed begrijp zou volgens deze theorie de eindtijd in 2026 moeten beginnen en zou 7 jaar daarna in 2033 Jezus moeten wederkeren.
Los van de fouten die in de tijdsrekeningen zijn gemaakt. Al eerder is voor mij persoonlijk het ijkpunt de opname van de Gemeente en daarna volgen de in de schema's gebrachte opeenvolgende gebeurtenissen.
Nee, ik betrap de beste man op een foutieve cirkelredenatie. Hij beweert dat we weten dat fossielen miljoenen jaren oud zijn omdat ze in aardlagen voorkomen van miljoenen jaren oud. En we weten dat die aardlagen miljoenen jaren oud zijn, omdat er fossielen liggen die miljoenen jaren oud zijn. DAT is wat hij beweert en DAT is dus fout.Wilsophie schreef:Ja dat kan ik me wel voorstellen, je luistert altijd ingekleurd vanuit je eigen 'denken'. Dat doe ik ook.dikkemick schreef:Daarom vond ik de inleiding het meest interessant, want hij begon hopeloos te falen toen hij over de ET begon.Wilsophie schreef:De moeite waard waar deze man heel kritisch staat t.o.v. de christelijke dogma's.
Die redenatie gaat op voor de waarheid van de bijbel en gods woord. (De bijbel is waar want het is gods woord omdat dit in de bijbel staat.)
Een heel klein beetje verdiepen in wetenschappelijke disciplines en hij weet waarom geologen/biologen/fysici die aardlagen op miljoenen jaren dateren. Dat heeft dus niets met een gekleurde bril kijken te maken.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- vegan-revolution
- Superposter
Zoals ik het nu begrijp is die 2000 jaar met inbegrip van die 2 maal 3-en-een-half jaar. Dus dan zou mijns inziens volgens het getoonde schema in het jaar 2026 (= 33 + 2000 - 7) de opname van de Gemeente moeten zijn.Wilsophie schreef:Dat begrijp ik er niet uit. De eindtijd is allang begonnen. Paulus sprak er over in zijn tijd alsof het zeer nabij was. Daarom begrijp ik die 2033 niet zo goed.vegan-revolution schreef:Dus als ik het goed begrijp zou volgens deze theorie de eindtijd in 2026 moeten beginnen en zou 7 jaar daarna in 2033 Jezus moeten wederkeren.
Los van de fouten die in de tijdsrekeningen zijn gemaakt. Al eerder is voor mij persoonlijk het ijkpunt de opname van de Gemeente en daarna volgen de in de schema's gebrachte opeenvolgende gebeurtenissen.
Ik kom dat jaar 2026 ook tegen in Hoe lang nog, Heere Jezus? Hoe lang nog?
Daaruit :
Ergo en dat dan nog met de nodige omzichtigheid, mogen we ervan uitgaan dat de beste kansberekening, let op het woordje ‘kans’, ( dit slaande op de tijd) dat de wegrukking der gemeente en ik gebruik per sé niet het foute begrip opname, plaats zal kunnen vinden in 2026. ( En ik hoop van ganser harte dat ik een en ander over het hoofd heb gezien en dat het eerder plaats zal hebben. )
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 01 okt 2016 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Waarvan akte. Goed dat je geluisterd hebt. Ik heb niet de behoefte om zijn betoog te verdedigen. Ik ga eerst wat meer beluisteren en lezen om een beter beeld te krijgen.