Ik kreeg via een 7e Jupiter-dimensie door dat ik het slachtoffer moest vermoorden edelachtbare en de tarotlezer zei dat het beter was voor het slachtoffer omdat hij alleen op deze manier in het paradijs zou komen. Slachtoffer gaf dit nl. met corticale chromotransmissie door. U MOET dit onderzoeken.Montem schreef:De wetenschappelijke methode sluit per definitie een bovennatuurlijke verklaring af.
Je wilt niet weten hoeveel bovennatuurlijke zaken de wetenschap al onderzocht heeft. Nu noemen we dit sterren, kometen, onweer, ziekte, zwaartekracht etc. En aan "per definitie uitsluiten" doet de wetenschap nooit. Ze moet, evenals de rechter in bovenstaand voorbeeld goede reden hebben een claim serieus te nemen. Tarot-handlezen, telekinese, wichelroedelopen, geesten en goden laten zich blijkbaar niet onderzoeken. Moeten we alles serieus blijven nemen? Geesten en goden hebben hun tijd inmiddels wel gehad lijkt me. Je kan ze blijven postuleren en in theorieën willen introduceren, je lost er niets mee op.
1 Fossiel alleen in 1 bepaalde aardlaag zegt niets. Heel veel fossielen in steeds weer dezelfde aardlagen zegt ook niet niet alles. Heel veel fossielen heel frequent en gevonden na voorspellingen te doen en ouderdommen bevestigd door andere wetenschappelijke disciplines, zegt nog steeds niet alles, maar als een dader een motief heeft, sporen heeft achtergelaten (waaronder DNA) en er wordt en dagboek gevonden waarin hij de moord beraamd heeft, er waren getuigen, dan is het slachtoffer nog steeds gewoon dood, maar blijven beweren dat de dader de dader niet zou zijn is dan een beetje dom. Fossielen is slechts de slagroom op de taart van de ET.Nogmaals, geen een fossiel wat je in de aardlagen vindt kan als bewijs gezien worden voor de evolutietheorie, het enigste wat je weet is dat het is dood gegaan.
Reken erop als de door jou genoemde personen met natuurlijke argumenten komen ze serieus worden genomen. Creationisten hebben een ander doel dan zich verdiepen in de ET. Ze willen perse die God introduceren.Ik heb een voorbeeld genoemd van Mark Amitage, Dr. R. Gentry, Dr P. Borger etc etc.
Allemaal voorbeelden die tegen het evolutiegeloof ingaat, wordt de theorie aangepast?
Nee, dus wij van wc eend accepteren alleen wc eend principe weer.
En God is hetzelfde als de 7e Jupiterdimensie. Een totaal overbodige niet te onderzoeken slechte wensdenk-hypothese.