Willempie schreef:Maria schreef:
Dit heeft geen zin Willempie.
Schrijf wat je bedoeld en waarom.
Ik ga niet nog eens zoveel tijd besteden aan jouw info, als het niveau kan zijn wat de vorige post was.
Die kon ik tenminste nog in een halve minuut doorlezen.
Wat ik bedoel is dat er momenteel een enorme (geestelijke) strijd aan de gang is tussen twee bewegingen. Of tussen de elite en het gewone volk. En dat het wel al te gemakkelijk is om de ene partij als clownesk af te schilderen en alles van de andere partij klakkeloos te geloven.
Moet dit uit de video's blijken?
Vertel dan eens wat daarover wordt gezegd, of geef het punt aan in minuten, zodat we het zelf ook direct kunnen beluisteren.
Verder vind ik dat je een goed punt hebt.
Ik zou alleen de tegenstelling elite vs. volk niet zo klakkeloos overnemen van de niet echt zuivere bronnen.
Oha. zijn dat slechts populistische loze kreten.
Want bij beide partijen heb je in de US blijkbaar net zoveel pro als anti Trump meningen.
(Ook hier over de Nederlandse politeik trouwens)
Maar dat zie ik niet als je een link geeft waar ik een half uur naar moet gaan luisteren.
Die kun je in het video gedeelte van het forum plaatsen, als je er verder niets bij plaatst als zijn jouw argument en mening.
Wat ik ook bedoel is dat de informatie die ons in Nederland door de media wordt voorgeschoteld zeer oppervlakkig en eenzijdig is.
Ook hierin zou je gelijk kunnen hebben als er verder niemand hier op FT forum is, dan alleen jij, die ook andere bronnen zou onderzoeken.
Maar we zitten hier op FT forum met veel mensen, die dingen aan alle kanten willen weten en belichten.
Je typeert hiermee dus, hoe jij denkt over de gebruikers hier, dit itt. tot jouzelf?
Maar denk je niet dat jezelf nu ook een spiegel voor moet houden en moet zeggen dat jijzelf steeds weer die ene pro Trump kant leest en belicht.
Denk je nu echt dat president Trump deze zeer ernstige beschuldiging openbaar uit zonder daarover informatie te hebben? Denk je nu werkelijk dat hij zo dom en achterlijk is?
Ik denk, dat hij halve waarheden tot hele waarheden maakt als hem dat zo uitkomt.
En de verkeerde namen noemt.
En ik denk, dat hij heel primair en ondoordacht zijn waan van zijn moment ventileert, vooral als hij zich aangevallen voelt en aan het twitteren is.
Ik wil nu niet het argument van de massa gebruiken, maar het blijkt toch ook dat zijn mede partijgenoten en kiezers vaak in verlegenheid worden gebracht door zijn ondoordachte uitspraken.
Enfin, laten we de resultaten van het onderzoek maar afwachten.
Lijkt me het verstandigste woord tot nog toe door jou geschreven.
Daarmee niet zeggende, dat er niet op doorgedacht kan worden, maar aub. van beide kanten en met terdege geïnformeerde bronnen en geen sensatie beluste bronnen.
Ik kom te vaak Breitbart tegen als ik via jouw linken verder zoek.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.