Goed nieuws!!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
LindaK
Banned

Goed nieuws!!

Bericht door LindaK »

Ik heb vandaag positief nieuws gehoord en gelezen:
- het aantal WW aanvragen (en dus de werkloosheid) is drastisch verminderd.
- Noord-Korea wil weer praten, i.p.v. kernproeven uitvoeren.
- De heer Tony Blair begint zich echt zorgen te maken over het millieu.
Toch wel goede berichten.

PS. Waarom is positief nieuws op slot gegaan??????????
Alles van waarde is weerloos.
balou
Forum fan

Bericht door balou »

@Lindak.
Er zit schot in, nou ja het wordt ook wel eens tijd.
Ik vond het optreden van koning Abdallah van Jordanië samen met Job Cohen ook wel feestelijk.
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
Devious
Erelid
Contacteer:

Re: Goed nieuws!!

Bericht door Devious »

LindaK schreef:PS. Waarom is positief nieuws op slot gegaan??????????
:? Huh? Wat bedoel je?
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

abdullah, een inspirerende man
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Devious schreef:
Ik denk dat ze dit bedoeld Devious:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=179
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
LindaK
Banned

Bericht door LindaK »

Kitty schreef:
Devious schreef:
Ik denk dat ze dit bedoeld Devious:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=179
En weet jij wat de reden is dat een positief onderwerp (zonder toelichting) op slot wordt gedaan?
Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

LindaK schreef: En weet jij wat de reden is dat een positief onderwerp (zonder toelichting) op slot wordt gedaan?
Het is een medeling over het doel van dit onderdeel van het forum. Geen discussie. Dit gehele onderdeel Goed Nieuws! is bedoeld om positief nieuws neer te zetten. Goed nieuws! is zeker niet gesloten, het is open, je schrijft er nu in. Het was slechts ooit een mededeling naar alle forumleden dat hier in dit onderdeel van het forum positief nieuws neergezet kan worden.

Groet,
Deadline
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
LindaK
Banned

Bericht door LindaK »

Deadline schreef:
LindaK schreef: En weet jij wat de reden is dat een positief onderwerp (zonder toelichting) op slot wordt gedaan?
Het is een medeling over het doel van dit onderdeel van het forum. Geen discussie. Dit gehele onderdeel Goed Nieuws! is bedoeld om positief nieuws neer te zetten. Goed nieuws! is zeker niet gesloten, het is open, je schrijft er nu in. Het was slechts ooit een mededeling naar alle forumleden dat hier in dit onderdeel van het forum positief nieuws neergezet kan worden.

Groet,
Deadline
Zie het antwoord van Kitty.
De topic "Positief Nieuws" is op slot. Ik vraag mij af: Waarom? Niets meer, niets minder.
Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

LindaK schreef:
Deadline schreef:

Groet,
Deadline
Zie het antwoord van Kitty.
De topic "Positief Nieuws" is op slot. Ik vraag mij af: Waarom? Niets meer, niets minder.
ZIe mijn antwoord: het is een mededeling dus geen discussie!
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Jeetje Linda, beetje proberen te snappen meid. Het was dus geen topic maar een mededeling waar dit Goed Nieuws topic in aangekondigd wordt. Simpel toch?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Oh, dat was slechts de aankondiging dat ik dat hele subforum had aangemaakt. In dat hele subforum kun je al het goede nieuws kwijt. Zo zit dat dus.

Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Lees nog maar eens wat ervoor staat :wink: (Announcement:) :wink:
Don Diego
Forum fan

Bericht door Don Diego »

Goed nieuws?
Ja het was vandaag 22 graden met een onbewolkte lucht en op mijn tocht naar de cine in een gigantisch uitgaanscentrum, Plaza Mayor, bij Málaga zaten de terrassen vol met etende mensen. Hoezo armoe in Spanje?
Op het midden plein verbaasde ik me over schaatsers. Schaatsers aan de Coste del Sol?
Ja, alleen was het geen ijs, maar een soort kunststof waar je met speciale schaatsen inderdaad kon schaatsen rond de kerstboom. En dan is het wel leuk om die Spanjaarden te zien stuntelen die nog nooit ijs hebben gezien hier.
Ja, en de film, prachtig, Goyas Ghosts, een historisch drama. Een aanrader met prachtige beelden van hoe het in Spanje was aan het eind van de 18e eeuw en de waanzin van de inquisitie. 8)
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en je zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven in het geloof dat hij predikte, en omdat met het zwaard te verspreiden".
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

het goede nieuws komt je tegemoet tijdens en wandeling in de vrije natuur
en in iedere ontmoeting met een mens in een wereld die van iedereen is
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

mustafa schreef:het goede nieuws komt je tegemoet tijdens en wandeling in de vrije natuur
en in iedere ontmoeting met een mens in een wereld die van iedereen is
Tjonge, wat een wijsheid zeg. Heb je hem op een tegeltje staan?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
Plaats reactie