Revolutie
Moderator: Moderators
Revolutie
Freethinker is een beetje afgegleden, in slaap gesust misschien door alle sociaal-democratische flapuiten die hun mening over de politiek te pas en te onpas te berde dragen. Misschien, maar heel misschien, is het wel tijd voor verandering.
[forgot how to insert youtube] https://www.youtube.com/watch?v=ahJ6Kh8klM4" onclick="window.open(this.href);return false; [/forgot]
Gefikst.
Er is geen god, live with it, er is wel veel onjuiste onrechtvaardigheid, doe er iets aan.
Love, Peace,
caius
[forgot how to insert youtube] https://www.youtube.com/watch?v=ahJ6Kh8klM4" onclick="window.open(this.href);return false; [/forgot]
Gefikst.
Er is geen god, live with it, er is wel veel onjuiste onrechtvaardigheid, doe er iets aan.
Love, Peace,
caius
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
- Jan van Lennip
- Diehard
Re: Revolutie
Wie niets te zeggen heeft kan beter de mond houden.
De beste manier om kritiek te voorkomen is door je mond te houden. Aristoteles
Ik ben dol op zwemmen.caius schreef: Er is geen god, live with it, er is wel veel onjuiste onrechtvaardigheid, doe er iets aan.
Love, Peace,
caius
Welke onrechtvaardigheid wil je aanpakken.
Waarom?
En hoe?
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Jammer, een beetje een losse flodder. Ben beter gewend.
Bestaat er trouwens juiste onrechtvaardigheid?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Peter van Velzen
- Site Admin
Uit de laatste verkiezingsuitslag in Nederland, krijg ik eerder de indruk dat het de sociaal-democraten zijn die in slaap zijn gevallen.caius schreef:Freethinker is een beetje afgegleden, in slaap gesust misschien door alle sociaal-democratische flapuiten die hun mening over de politiek te pas en te onpas te berde dragen. Misschien, maar heel misschien, is het wel tijd voor verandering.
Ik wens u alle goeds
Inderdaad een 'beetje' een losse flodder, ben na 5 jaar een 'beetje' mijn vorm kwijt, losse flodders toen leverden overigens soms goede discussies op. (zie: viewtopic.php?f=12&t=11438" onclick="window.open(this.href);return false;Jagang schreef:Jammer, een beetje een losse flodder. Ben beter gewend.
Sorry, zinloze discussie
-c
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
Welkom terug.
Wil je weer meer aandacht gaan besteden aan Freethinker?
Ik heb nu geen idee waar je heen wil.
Ik heb de tekst van deze clip opgezocht.
http://www.azlyrics.com/lyrics/rem/nightswimming.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom ik ook niet verder mee.
Blijft:
Kom op met je suggesties dan.
Of beter nog:
Ga weer participeren op één van de discussie onderwerpen.
Wil je weer meer aandacht gaan besteden aan Freethinker?
Ik heb nu geen idee waar je heen wil.
Ik heb de tekst van deze clip opgezocht.
http://www.azlyrics.com/lyrics/rem/nightswimming.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom ik ook niet verder mee.
Blijft:
Is dit om Freethinker als forum en om zijn inhoudelijkheid van dit moment te bespreken?caius schreef:Freethinker is een beetje afgegleden, in slaap gesust misschien door alle sociaal-democratische flapuiten die hun mening over de politiek te pas en te onpas te berde dragen.
Dan is dit geen onderwerp voor Actualiteiten maar voor het subforum Feedback.Misschien, maar heel misschien, is het wel tijd voor verandering.
Ik zou het niet als zinloos willen bestempelen, je schrijft immers je gedachten op.caius schreef:Sorry, zinloze discussie
Kom op met je suggesties dan.
Of beter nog:
Ga weer participeren op één van de discussie onderwerpen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Hoi Maria, bedankt voor je warme welkom.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik weer wil gaan meedraaien of ft, ik heb gedurende mijn afwezigheid op ft veel meegemaakt wat nog een plaats moet krijgen en dat verhaal is helaas nog niet afgesloten, er staan nog een aantal hoofdstukken te wachten.
Bovenstaande topic was meer een combinatie van een te diep glas en een vreemd soort melancholie (It's not like years ago) en verlangen om sommige dingen terug te kunnen draaien. De verandering waar ik op doelde was meer maatschappelijk gericht dan op het forum, dat uiteindelijk voornamelijk gedragen wordt door diegenen die posten (en diegenen die daar (bij)sturing aan geven waar nodig), en daar valt doorgaans niet veel aan te veranderen (if i cannot change the people around me, i change the people around me)
Nightswimming was een (mogelijk te) subcryptische verwijzing naar iets uit het verleden, wel grappig overigens dat je aangeeft dat het niet begrepen wordt, dat meldt de tekst namelijk ook: "I'm not sure all these people understand"
Anyway, ik blijf wel regelmatig meegluren en wie weet krijg ik ooit weer de inspiratie om de degens te kruisen met [...]
Peace,
-c
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik weer wil gaan meedraaien of ft, ik heb gedurende mijn afwezigheid op ft veel meegemaakt wat nog een plaats moet krijgen en dat verhaal is helaas nog niet afgesloten, er staan nog een aantal hoofdstukken te wachten.
Bovenstaande topic was meer een combinatie van een te diep glas en een vreemd soort melancholie (It's not like years ago) en verlangen om sommige dingen terug te kunnen draaien. De verandering waar ik op doelde was meer maatschappelijk gericht dan op het forum, dat uiteindelijk voornamelijk gedragen wordt door diegenen die posten (en diegenen die daar (bij)sturing aan geven waar nodig), en daar valt doorgaans niet veel aan te veranderen (if i cannot change the people around me, i change the people around me)
Nightswimming was een (mogelijk te) subcryptische verwijzing naar iets uit het verleden, wel grappig overigens dat je aangeeft dat het niet begrepen wordt, dat meldt de tekst namelijk ook: "I'm not sure all these people understand"
Anyway, ik blijf wel regelmatig meegluren en wie weet krijg ik ooit weer de inspiratie om de degens te kruisen met [...]
Peace,
-c
Global Mind Change
Global Mind Change
Je wil er wel en je wil er niet over schrijven, lijkt wel.
Het klinkt alsof je daar nog niet over uit bent.
Als het gaat, om af en toe gewoon je ei kwijt te kunnen, zou je een eigen topic kunnen openen in Persoonlijk.
Geen discussies daar, maar een schrijven, luisteren en antwoorden op jouw verhaal.
Lees even de, misschien voor jou nog, nieuwe opzet en regels daar.
Vandaar uit kan er ook een nieuw topic geopend worden, als er iets ter sprake komt wat ter discussie zou kunnen staan en een mooi onderwerp zou kunnen zijn.
De drempel is dan misschien minder groot.
Het klinkt alsof je daar nog niet over uit bent.
Als het gaat, om af en toe gewoon je ei kwijt te kunnen, zou je een eigen topic kunnen openen in Persoonlijk.
Geen discussies daar, maar een schrijven, luisteren en antwoorden op jouw verhaal.
Lees even de, misschien voor jou nog, nieuwe opzet en regels daar.
Vandaar uit kan er ook een nieuw topic geopend worden, als er iets ter sprake komt wat ter discussie zou kunnen staan en een mooi onderwerp zou kunnen zijn.
De drempel is dan misschien minder groot.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Je hebt volkomen gelijk Maria. Ik laat het voorlopig enigszins in de mist, sommige oude topics hoeven niet opnieuw opgerakeld te worden, te veel 'spirit'ueel gewauwel mijnerzijds ("dronken als een tempelier"
), niet alles is wat het schijnt overigens
. Ben me ondertussen aan het inlezen in een deel van de topics die ik gemist heb. Kom daarbij, helaas, tot de ontdekking dat nogal wat door mij zeer gewaardeerde forummers geen profiel meer hebben
. Jammer. Er zal wel een reden voor zijn. Maar goed, er zijn vast nog genoeg heilige huisjes die een grondige inspectie van hun fundament behoeven
.
Peace,
-c
Peace,
-c
Global Mind Change
Global Mind Change
Yeeee, heilige huisjes, porseleinkasten; fundamenten ondersteboven en binnenstebuiten kegelen en alle gewenste brokstukken weer opnieuw aan elkaar lijmen.. ik ben voor.caius schreef:. Maar goed, er zijn vast nog genoeg heilige huisjes die een grondige inspectie van hun fundament behoeven.
Peace,
-c
Wie niet vraagt, wordt overgeslaagd
Wie niet zegt, wordt Hansje m'n knecht.
Braver dan the braafste braverik!
Groot R.E.M. liefhebber leuk om weer even te horen.caius schreef:Freethinker is een beetje afgegleden, in slaap gesust misschien door alle sociaal-democratische flapuiten die hun mening over de politiek te pas en te onpas te berde dragen. Misschien, maar heel misschien, is het wel tijd voor verandering.
caius
verandering is goed want, "If we want things to stay as they are, things will have to change.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing