Nee. Maar als Kim Jong Un & president Trump ons bezig zagen, zouden ze iets kunnen leren, niet?
Okay, kom maar op met de verhalen.
Moderator: Moderators
Nee. Maar als Kim Jong Un & president Trump ons bezig zagen, zouden ze iets kunnen leren, niet?
Dat hangt er van af wie je vraagt. Voor de wonderen die in de functie-eisen van Rooms-Katholieke heilige staan ligt de lat vrij laag, voornamelijk een hoop papierwerk.dikkemick schreef: ↑29 aug 2017 10:15 Excuus. Ik zocht het (filmpje pitbull) in het hemelse. Die zeer bijzondere wonderlijke gebeurtenissen. Want wat echte wonderen zijn (dus niet die toevallige samenloop van omstandigheden) is hier nog niet uitgelegd. Wanneer heeft een gebeurtenis het etiket: wonder?
Doe ik hier nog zo mijn best...dikkemick schreef: ↑29 aug 2017 10:15 Excuus. Ik zocht het (filmpje pitbull) in het hemelse. Die zeer bijzondere wonderlijke gebeurtenissen. Want wat echte wonderen zijn (dus niet die toevallige samenloop van omstandigheden) is hier nog niet uitgelegd. Wanneer heeft een gebeurtenis het etiket: wonder?
Dat jongetje in dat liedje 'little wonders' die z'n ogen dichtknijpt en de bal vangt. Dat is toch geweldig.dikkemick schreef: ↑29 aug 2017 12:24 een Wonder zijn. Probleem met dit soort wonderen is dat de bewijslast wel enorm HUGE wordt. En dat mankeert er nu exact aan die opstanding.
Petra's wonderen (hoe zeer ik ze ook wil respecteren) vallen dus zeker buiten deze categorie. Ik vind mijn kinderen ook een wonder, maar helaas voor hen...ze zijn zo gewoon als een bruine boon (citaat het heertje).
ChaimNimsky schreef: ↑29 aug 2017 09:17Nee. Maar als Kim Jong Un & president Trump ons bezig zagen, zouden ze iets kunnen leren, niet?
Okay, een hele goede vakantie toegewenst! En tot over 3 weken.Petra schreef: ↑30 aug 2017 00:57ChaimNimsky schreef: ↑29 aug 2017 09:17Nee. Maar als Kim Jong Un & president Trump ons bezig zagen, zouden ze iets kunnen leren, niet?
Okay, kom maar op met de verhalen.![]()
Ik ga op vakantie. Dus 't mot drie weekjes wachten.
Maar dan heb ik nog in petto.. het verhaal van het motorongeluk, de Fiat, het glaasje draaien, Terschellingse regenmuur, de dubbele regenboog.. zo ff snel opgesomd uit de losse pols.
P.S.
Hangen hier overal aanplakbiljetten i.v.m. teaching recruitment.(email: schoolslinkrecruit@languagelink.vn, http://www.schoolslinkhanoi.com/#jobs)
Hoe wonderlijk is dat.
I.i.g. lekkerder eten dan in China.![]()
Ze doen hun eigen ding.ChaimNimsky schreef: ↑29 aug 2017 09:17Nee. Maar als Kim Jong Un & president Trump ons bezig zagen, zouden ze iets kunnen leren, niet?