De reacties spreken voor zich:
Andries KnevelGeverifieerd account @andriesgknevel 2 uur2 uur geleden
Zullen we afspreken niet meer te reageren als Richard Dawkins weer eens aantoonbaar onzin kletst?
Tijs gaf commentaar op dit stukje tekst. Een onderdeel van een Volkskrant interview.Tijs van den BrinkGeverifieerd account @TijsvandenBrink 3 uur3 uur geleden
Hoe zou het toch komen dat ik me totaal niet herken in het beeld dat Richard Dawkins hier schetst van gelovigen?

Hetzelfde interview riep weer de nodige frustraties op bij Tofik Dibi.
De minachting van dominee Jasper Klapwijk dit wordt weer geretweet door dominee Rebecca Onderstal en dit gaat weer naar ..Tofik @TofikDibi 3 u3 uur geleden
Als antwoord op @TofikDibi @arjenlubach
Hier ging hij nog een stapje verder http://www.independent.co.uk/news/peopl ... 47811.html … (geen enkele vraag over deze shit in kritiekloos Volkskrant-interview)
Kortom Richard Dawkins roept iets op bij gelovigen. Je hoort zelden (of nooit) een gelovige zeggen: "Ik ben het met hem eens"!. Als ze dit roepen dan zijn ze vaak al hard op weg naar de uitgang. Of hebben jullie iets anders meegemaakt.rebecca onderstal heeft geretweet
Jasper Klapwijk @jasperklapwijk 21 okt.
Ik ben dan weer net niet lui genoeg om het verhaal van @RichardDawkins voor waar aan te nemen.