Wat heb ik gedaan?

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Peter van Velzen
Site Admin

Wat heb ik gedaan?

Bericht door Peter van Velzen »

Ik ben in elk geval zo dom geweest om on/line te gaan zonder mijn ochtenpil te slikken, maar verder weet ik het niet.
Ik klikte op de drie puntjes waarmee je in google de instellingen kunt aanpassen - waarschijnlijk maar dat weet ik niet meer om in of uit te zoomen - toen mijn hand iets onbedoelds deed waardoor ineens het hele scherm er idioot uitzag. Dingen die naast elkaar hoorden stonden ineens boven elkaar, en ik kreeg er overheen geprojecteerd twee rijen met van 22 maal de eerste ronde knop op dat scherm. Ik wil deze instelling uiteraard niet, maar heb geen idee, hoe ik hem ingesteld heb. (Héél snel, dat wel) en nog minder hoe ik hem ongedaan kan maken. In Firefox ziet alles er nog wel normaal uit. Dus daar maar naar uitgeweken.

Ik weet - uit ervaring met een colllega - dat dit een gevolg is van mijn parkinson aandoening. Weet iemand hoe je de instellingen van Chrome weer op "standaard" kunt zetten?
Ik wens u alle goeds
Peter van Velzen
Site Admin

Re: Wat heb ik gedaan?

Tot mijn verbazing is het probleem plotseling verdwenen. Ik kwam op het idee om er weer eens naar te kijken toen de website van de NOS plotseling inzoomde zonder dat ik iets had aangeklikt. En zie, Chrome doet weer normaal.
Ik wens u alle goeds
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Peter van Velzen schreef: 29 okt 2017 05:16 Tot mijn verbazing is het probleem plotseling verdwenen. Ik kwam op het idee om er weer eens naar te kijken toen de website van de NOS plotseling inzoomde zonder dat ik iets had aangeklikt. En zie, Chrome doet weer normaal.
Gelukkig maar :dark1:
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Ctrl plus de 0 van het numeriek keypad herstelt je zoomfactor ook.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Peter van Velzen
Site Admin

Erik schreef: 29 okt 2017 10:08 Ctrl plus de 0 van het numeriek keypad herstelt je zoomfactor ook.
HEt was niet mijn zoomfactor die het probleem vormde, en die wilde ik waarschijnlijk helemaal niet herstellen maar - omdat mijn ogen het 's morgens nog niet zo goed doen, verder inzoomen. Hoe dan ook, er gebeurde wat anders, maar dat is nu weer weg,
,
Ik wens u alle goeds
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Mijn tip: Zorg dat je (klein-)kinderen daar ook pc's krijgen. Creëer je eigen helpdesk. :)
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het is gelukkig weer opgelost.
Ken dergelijke problemen wel, de oorzaak hier heet; kat. :D
Die raakt dan toetsencombinaties waarvan ik het bestaan niet eens weet, het oplossen is vaak een heel gedoe.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Fenomeen schreef: 29 okt 2017 14:24 Het is gelukkig weer opgelost.
Ken dergelijke problemen wel, de oorzaak hier heet; kat. :D
Die raakt dan toetsencombinaties waarvan ik het bestaan niet eens weet, het oplossen is vaak een heel gedoe.
:lol: :lol: Jaaaa, daar heb ik er twee van.
Houdt niet op ook, want ze zijn zo leuk dat ik ze d'r ook niet af zet.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Plaats reactie