Terug van weggeweest
Moderator: Moderators
Terug van weggeweest
Lang geleden. Veel geneurt, ik ben hier geloof ik wel eens eerder terug gekomen, kort. Veel gebeurt, geëmigreerd, Vele duizenden verloren aan niet zulke aardige mensen etc. etc. Hard bezig met schade herstellen, andere taal leren. Probeer regelmatig terug te komen, al is het maar om Nederlands te oefenen. Ik wens iedereen een fantastisch 2018 toe!
We zijn onze herrinneringen
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Terug van weggeweest
Welkom terug. Je maakt me wel nieuwsgierig naar je belevenissen,
Ik wens u alle goeds
Welkom terug. Waar woon je nu?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Tsjonge, ingrijpende zaken in je leven. Je maakt mij ook heel nieuwsgierig er meer over te horen.
Ik wens je veel sterkte toe in het komende jaar!
Ik wens je veel sterkte toe in het komende jaar!
Born OK the first time
Een heel goed 2018! En welkom (terug?).
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Welkom terug.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Welkom terug. Spanje was het toch?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Sorry mensen, terug van weggeweest en dan zie je niets. Volop bezig hier, althans, nogal chaotisch. De nodige paperassen etc. in mañana land en ik begin hier goed te integreren. Vandaag open ik mijn eerste post, bedankt dat jullie me niet zijn vergeten, inderdaad Spanje. Nu een zomerse dag, gisteren een regenachtige dag (5 druppels per uur) maar las dat de grote regen gaat komen. Dat kan net als vorig jaar zijn, een bizarre 110 liter per vierkante meter, gelukkig was dat in 27 jaar nog nooit zo erg geweest. Maar als het hier echt tekeer gaat dan breekt de hel los. Bizar, hier hopen we op regen, leef in de campo, afhankelijk van een grondpomp. Genoeg geluld over palmbomen, lekker weer, eind februari in je shirtje op de scooter zitten, ik ga een topic schrijven......
@Zennie,
Welkom terug!
Welkom terug!
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Haaaaaah, je bent ons toch niet vergeten.
Voor mij was je met je bericht gedurende een aantal dagen een echte hit en run.
Daarna was je ook van de bladzijde af en vergeten.

Maar nu serieus...kunnen we weer rekenen op je deelname?
Of moeten we toch wachten op nog een paar "regenachtige dagen"?
Voor mij was je met je bericht gedurende een aantal dagen een echte hit en run.
Daarna was je ook van de bladzijde af en vergeten.
Maar nu serieus...kunnen we weer rekenen op je deelname?
Of moeten we toch wachten op nog een paar "regenachtige dagen"?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ik heb er eentje geschreven, gelijk gedaan, excuses, lange tijd weinig gelezen etc. etc. ik hoop dat ik iets interessants vraagt, maar m´n hersenen kraakte!
Je weet het he, wonen in een warm land. Met helder weer zie je Marokko liggen. Als ik in december over de boulevard rij in mijn auto met kachel aan en dikke trui en ik zie die toeristen in korte broek en shirtje.......dan denk ik....waarschijnlijk denken ze dat ik gek ben zo dacht ik ook....pas geleden voor ontevreden hufter uitgescholden omdat ik klaagde dat het koud was met 14 graden in februariPeter van Velzen schreef: ↑01 jan 2018 15:00 Welkom terug. Je maakt me wel nieuwsgierig naar je belevenissen,
-
ChaimNimsky
- Superposter
Dan wonen we niet zo ver van elkaar vandaan. Welkom terug overigens.
Zionist
Hahaha Leuk!zennie schreef: ↑26 feb 2018 15:04Je weet het he, wonen in een warm land. Met helder weer zie je Marokko liggen. Als ik in december over de boulevard rij in mijn auto met kachel aan en dikke trui en ik zie die toeristen in korte broek en shirtje.......dan denk ik....waarschijnlijk denken ze dat ik gek ben zo dacht ik ook....pas geleden voor ontevreden hufter uitgescholden omdat ik klaagde dat het koud was met 14 graden in februariPeter van Velzen schreef: ↑01 jan 2018 15:00 Welkom terug. Je maakt me wel nieuwsgierig naar je belevenissen,![]()
![]()
Ik woon in Vietnam.
Zie nu toeristen met korte broek lopen terwijl ik met een lange broek, shirt, jas, sjaal.. loop te klappertanden.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Mijn hit and run gedrag
Beste mensen,
Ja ik weet het forums worden vaak lastig gevallen met hit and run gedrag. Deze jongen, logged in, schrijft een topic en dan zie je ineens heel lang niets meer.
Hier zitten bij mij geen boze intenties achter, het is hier gewoon ontzettend druk. Ik probeer echt te starten, ik had een topic geschreven en merkte dat mijn hersens kraakte omdat je zo lang even niet mee heb gedaan op discussieforums. Ja en dan krijgen we hier regenweek, mensen helpen met stallen, helpen met honden rescue, huis op de campo veel schoonmaken etc. etc.
Het topic was weg, kan me voorstellen dat de moderartors het forum schoon willen houden. Had wel een antwoord gelezen. Ik zal voorlopig ff geen topic meer maken als ik iedere keer even niets van me laat horen. Willen jullie mij mijn hit and run gedrag vergeven, zodra ik tijd heb vind ik het leuk om discussies te lezen en meningen formuleren. En toch ook wat scherpte te houden. Mocht ik dan niet van me laten horen, kunnen jullie mij dat van te voren even vergeven. Het is voor mij ook een kwestie van ¨weer in komen¨ en soms echt nog heel veel drukte?
Het is ook een kwestie van weer starten, prive en zakelijk is het niet over rozen gegaan, het is echt weer een beetje in komen en scherper worden etc....
Edit; Echt erg, ik zag mijn topic staan toen ik eenmaal ingelogd was. Was ook zeker niet bedoeld als aanval op moderatie, ik kan me namelijk goed voorstellen dat ik een beetje overkom als iemand die dan komt en dan niet en dat je een forum schoon wil houden. Je ziet dus hoe mijn hersenen weer gereactiveerd moeten worden mbt discussiefora!

Ja ik weet het forums worden vaak lastig gevallen met hit and run gedrag. Deze jongen, logged in, schrijft een topic en dan zie je ineens heel lang niets meer.
Hier zitten bij mij geen boze intenties achter, het is hier gewoon ontzettend druk. Ik probeer echt te starten, ik had een topic geschreven en merkte dat mijn hersens kraakte omdat je zo lang even niet mee heb gedaan op discussieforums. Ja en dan krijgen we hier regenweek, mensen helpen met stallen, helpen met honden rescue, huis op de campo veel schoonmaken etc. etc.
Het topic was weg, kan me voorstellen dat de moderartors het forum schoon willen houden. Had wel een antwoord gelezen. Ik zal voorlopig ff geen topic meer maken als ik iedere keer even niets van me laat horen. Willen jullie mij mijn hit and run gedrag vergeven, zodra ik tijd heb vind ik het leuk om discussies te lezen en meningen formuleren. En toch ook wat scherpte te houden. Mocht ik dan niet van me laten horen, kunnen jullie mij dat van te voren even vergeven. Het is voor mij ook een kwestie van ¨weer in komen¨ en soms echt nog heel veel drukte?
Het is ook een kwestie van weer starten, prive en zakelijk is het niet over rozen gegaan, het is echt weer een beetje in komen en scherper worden etc....
Edit; Echt erg, ik zag mijn topic staan toen ik eenmaal ingelogd was. Was ook zeker niet bedoeld als aanval op moderatie, ik kan me namelijk goed voorstellen dat ik een beetje overkom als iemand die dan komt en dan niet en dat je een forum schoon wil houden. Je ziet dus hoe mijn hersenen weer gereactiveerd moeten worden mbt discussiefora!