Hebben we een bron?

Serieuze discussies over het menselijk denken en gedrag

Moderator: Moderators

Ingi
Ervaren pen

Re: Hebben we een bron?

Bericht door Ingi »

dikkemick schreef: 07 feb 2018 14:28
Ingi: Alles en iedereen is de bron dus natuur ik jij enz. ook.[/i]
Dus ALLE atomen, protonen, neutronen, elektronen, fotonen en al die andere ...onen is de bron? Want zo zie ik de kern van de natuur. Van het blad. Maar ook onze wijsvinger of het krulstaartje van het varken. Uiteindelijk weten we dat alles is opgebouwd uit deeltjes (al dan niet virtueel, zoals de kracht overbrengende 'deeltjes'). Als de bron dan is: "Alles dat mogelijkerwijs bestaat" dan bestaat de bron misschien wel. Maar ik denk dat Ingi er meer mee bedoelt.

Dit is een goede beschrijving voor hoe de bron zich heeft gemanifesteert. Een letterlijke en fysieke vertaling/manifestatie van de bron.
De intelligentie, energie die dit mogelijk maakt. Ik geloof niet dat iets kan groeien/ontwikkelen of ontwikkeleld worden zonder de drive vanuit een essentiële drive/intelligentie/collectief weten.
dikkemick schreef: 07 feb 2018 14:28 Stel dat... Daar kun je uren in blijven overpeinzen.
Stel je voor dat je vleugels hebt en kunt vliegen...En dan doe je je ogen open en dan kan je niet vliegen! Hoe moet ik hier DE bron uit halen??
Dat moet je ook niet doen, wil je iets uitgelegd krijgen ga je ook geen honderden appels en peren door elkaar husselen . maar...Het is ook geen handige uitleg. Ik moet er van uitgaan dat iemand het niet ziet.

Hoe leg je geweten uit? Ik noem het zelf de stem van..
Hoe leg je iets uit wat je taalvermogen te boven gaat.
Oh en nog iets..Reiki is niet bewezen. De bron ook niet en ik wil het ook niet opdringen.
Als je het aan mij vraagt puur feitelijk is het een visie.
Voor mij is het weten.

Net zoals je weet dat je niet deze weg in moet gaan..
Een onbestemd weten.

Ik laat mjn gedachten er over gaan.
Collectief weten....moet er over denken
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

heeck schreef: 05 feb 2018 16:28
Ingi schreef: 05 feb 2018 12:22
heeck schreef: 05 feb 2018 11:18
Ingi,

Ook in die zin dat kosmische energie los staat van de Reiki-behandelaar als doorgeefhulpmiddel?

"Ingi-Logisch" doordenkend had ik met name verwacht dat zo een kosmische energie vanzelf wel terecht zal komen waar er behoefte aan zou zijn.
Zonder behandelaar als hulpmiddel.

Roeland
Goed punt. In de materiële wereld zijn het hulpmiddelen. We bezigen de overtuiging dat we nog iets nodig hebben om heel te worden, terwijl we het al zijn. Reiki op afstand gaat ook al weer een stapje verder. Dat geldt niet alleen voor iemand die je helpt met Reiki, dat geldt ook voor Reiki zelf.
Ingi,

Kan je nagaan hoezeer ik :alien: vertrouwd ben met het materieel-naturalistisch onaantoonbare en de ingebakken befoefelkracht.

Roeland
En wat wil je daarmee zeggen dan?
Roeland je achter naam begint niet toevallig met L?
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
Petra
Banned

Bericht door Petra »

dikkemick schreef: 08 feb 2018 09:02 @Petra
Ik had er net boven jouw reactie al op gereageerd. De reden van mijn vraag was dat ik nog niet weet wat die BRON nou precies is. Waar het uit bestaat? Of het een synoniem voor iets (een ander begrip) is, zoals sommige mensen de natuur, god noemen.
En dan denk ik, bestaat god. Want de natuur bestaat. Maar een dergelijke uitleg kan ik nog niet toepassen op "DE BRON"
Mwah, volgens mij zegt dit toch wel genoeg?
"God", "de Bron", "de Essentie" of "het Licht". Het komt allemaal ongeveer op hetzelfde neer.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Petra
Banned

Bericht door Petra »

@Ingi

viewtopic.php?p=540743#p540743
Ik heb geen boekje nodig ik weet zo hoe het werkt en wat het doet. Mijn man zei altijd, ik ben Reiki
en dat treft het.
Reiki is een spirituele levensweg (zoals oorspronkelijk bedoeld) die je je lagen laat afpellen.
viewtopic.php?p=540705#p540705
En ook groepsbehandelingen gegeven. Altijd met het doel de ware toedracht over te brengen.
viewtopic.php?p=540743#p540743
Daarom vind ik het ook zo belangrijk om naar de oorspronkelijke bedoeling te verwijzen
viewtopic.php?p=541922#p541922
Het doel is om uiteindelijk (dat gaat niet zomaar...) een te worden met. Of je het nu bron of spirituele of levens energie noemt maakt niet zo veel uit. Verlichting. Op die manier valt het denk ik onder filosofie o.d.
viewtopic.php?p=541815#p541815
Evolutie en alle verleden en huidige processen moeten ergens door worden aangestuurd.
En dat ergens door kan de wetenschap niet achterhalen. Een achterliggende kracht, intelligentie o.d.
lijkt mij dan logisch.
viewtopic.php?p=541953#p541953
Ik heb een tijdje groepssessies (gratis) gedaan. Toen ik merkte dat niemand echt met zichzelf aan de slag wilde ben ik gestopt.
viewtopic.php?p=542265#p542265
Ingi schreef: 23 jan 2018 18:57 Hoe ver weg je je verwijderd voelt ervan.. ligt eraan hoe en hoeveel overtuigingen je bezigt, waarvan je gelooft dat ze waar zijn. Dat ontdek door al je gedachten en overtuigingen op absolute waarheid te toetsen.
@Ingi

De termen die je vaak bezigt zijn; zelf-onderzoek doen, onderzoek doen en overtuigingen loslaten (ont-dekken).

In principe heb ik daar allemaal geen probleem mee, doe je ding, have your ball. Pas op het moment dat er termen als ‘absolute waarheid’ aan te pas komen schiet ik uit mijn schietstoel.

Het komt op mij over dat zelf-onderzoek voor jou vooral bestaat uit het anderen willen helpen zichzelf te onderzoeken. Zodat zij dan hun eigen overtuigingen kunnen inruilen voor die van jou.
Met daarbij een geërgerde toon naar diegenen die dat niet overnemen. Die ‘willen niet aan zichzelf werken’ Dat zij misschien knoertehard aan zichzelf werken maar daar andere overtuigingen, normen of maatstaven bij gebruiken komt niet eens in je op.

'Onderzoek doen' lijkt gefocust te zijn op het aannemen van wat reeds met je eigen vastgeroeste overtuigingen resoneert.

Ik probeer al pagina’s lang een beetje tot je door te dringen met de boodschap dat jijzelf niks meer of minder doet dan je eigenste overtuigingen aan de vrouw brengen.
Een flinke emmer met overtuigingen nog wel, waarvan sommige uit boekjes of leringen komen en sommige uit jezelf.
Omdat ik het gevoel had dat dat kwartje maar niet wilde vallen ben ik maar met guldens gaan smijten.

Dus nogmaals; doe je ding, vier je feessie, maar realiseer je wel dat ook jij niks meer of minder dan eigenste overtuigingen bezigt.
Er IS m.i. geen absolute waarheid, maar mocht die er wel zijn dan bevindt die zich niet in jouw of mijn of ... handen.

Anyway lieve Ingi, kop op! :love1: niet getreurd, want dit is allemaal natuurlijk ook maar mijn persoonlijke mening, en ik ben nu eenmaal een hypocriet loeder, vanuit m’n kern. :wink:
Ik denk wel dat we het wat hobby's betreft prima met mekaar kunnen vinden. :angel12:

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

Petra schreef: 09 feb 2018 03:53 Anyway lieve Ingi, kop op! :love1: niet getreurd, want dit is allemaal natuurlijk ook maar mijn persoonlijke mening, en ik ben nu eenmaal een hypocriet loeder, vanuit m’n kern. :wink:
Ik denk wel dat we het wat hobby's betreft prima met mekaar kunnen vinden. :angel12:
Dat denk ik ook, en moet je altijd eens over alles zijn om het prima met elkaar te kunnen vinden?
Ik heb alleen een probleem mee dat je jouw en mijn huisdieren gaat opeten.. [-X :lol:

Klopt, ik bezig mijn eigen overtuigingen en jij de jouwe. Maar ik breng ze niet aan de man of vrouw.
Ik sta in het leven en als ik Reiki actief zou doen dan stel ik mij ter beschikking. Net als het parachute centrum
om de hoek die je de mogelijkheid aanbiedt om uit het vliegtuig te springen. Hij vindt dat dat een kick geeft en
maakt zijn passie tot een beroep in dit geval. Ik vraag me af of dit een goed voorbeeld is, je moet dit wel leuk
vinden om op dat idee te komen. Ik kan me voorstellen dat hij dit ook anderen gunt. Dat is ook mijn drive. Die is
groot genoeg dat als iemand komt die het graag wil doen, geen geld heeft dat ik het gewoon gratis weggeef. Ik
zou sowieso vaste vergoedingen meer hanteren als ik overnieuw begin. Om verschillende redenen.

Vergeet hierbij niet dat jij in dit geval mij hebt gevraagd, om uit te leggen wat ik onder de bron versta.
Mooi topic! En ik hoef me niet druk te maken dat ik deze heb geopend..yeah.
En ik geef netjes antwoord. Ook een overtuiging dat dat zou moeten. En ik kan dan weer de overtuiging
bezigen dat jij mij kwaad hiermee wilt. Dit doe ik niet maar als ik het zou doen hadden we opeens oorlog..als we
beiden boos zouden worden omdat we het liever zelf uit proberen.

Als jij een hypocriet loeder bent is dat jouw overtuiging en gedachte.
Ik ben alleen maar blij dat iemand verder kijkt als de neus lang is en mij
niet veroordeelt op mijn overtuigingen.. ook al weer twee zienswijzen.
Niks mis met je kern...dat is nu zelf onderzoeken, niets (zomaar) geloven wat de ander je vertelt.

En vooral als hij vind dat jij dat ook zo zou moeten doen. Die linken die je hebt geplaatst die moet je zien binnen het kader
waarin ik het beschrijf en vanuit mijn ervaring. Dat hoef je nog niet klakkeloos aan te nemen. Maar als je bv binnen een tuinopleiding vind
dat je geen bloemen meer nodig hebt in je bloemstuk heb je kans dat ik mijn bloemstuk toch ergens anders ga kopen. Zie het als een
gebruiksaanwijzing. Soms is het voor jou handig om anders te doen op het moment dat je weet hoe het werkt. Ik heb precies hetzelfde met
Reiki gedaan. Ik gebruik zelf niets meer behalve de focus en de (vermeende) spirituele energie.

Het probleem/ruzie/ oorlog begint pas als wij elkaar ervan te proberen overtuigen dat we een andere zouden moeten aannemen. Zolang we elkaars grenzen niet overschrijden is er nog niets aan de hand. Of als ik op de grenzen stoot. Als iemand vind dat ik iemand schaadt door valse hoop te geven kan ik dat als een uitnodiging zien en erover nadenken. Ik kan ook denken..(wat ik soms ook doe) overdrijven is ook een vak en helemaal niets mee doen. Zolang ik zelf maar weet wat ik doe en het met mijn geweten kan verenigen. En ook daar is het leed niet mee geleden. Er zijn overtuigingen zat, waar men vind dat men de ander niet mee schaadt en de ander vind van wel.
Een gewetenloos (die het vergeten is) iemand drijft dan zijn zin door, denk ik dan. Iemand met geweten ( die het niet vergeten is) denkt eerst nog een keer na.

Wanneer schaadt je iemand daadwerkelijk en wanneer niet. ik behandel zelf geen vreemden maar het is wel iets om mee te geven aan behandelaars in bv een cursus. Schrijf ik gewoon nog een extra stuk, daarvoor hoef ik niet eens weer te beginnen met cursussen geven. Dat kan ik ook zo publiceren. Op FB bv.
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

Petra
Wat betreft mijn overtuigingen en fessie vieren..
Als je mij vraagt iets uit te leggen dan doe ik dat als je daarna denkt dat ik je wil overtuigen zou dat kunnen.
Maar het is jouw overtuiging dat jij dat denkt. Ik wil dat niet, want ik kan het ook niet.
Dit kun je niet overbrengen. Dit moet je zelf weten. Of niet.

Het zijn allemaal overtuigingen binnen een visie. ..de hoofdvisie ( bron) is voor mij maar geen overtuiging meer die ik weer los ga laten op het moment dat ik het niet meer geloof. Dit weet ik gewoon. Ik kan niet meer terug en doen alsof het een overtuiging is. Net zo goed dat ik niet zo kan doen alsof ik alleen maar ervan overtuigd ben dat mijn kind mijn kind is. Ik was erbij, ik heb het gedragen, ik heb het geboren zien worden. Ik kan het niet terug in voor de conceptie stoppen. Je kunt nog zeggen, hij is verwisseld..echt niet dit weet ik net zo zeker dan dat ik van de bron weet.
Dus in theorie is het mogelijk, maar ik zie gewoon dat het mijn kind is. Ik zou geen DNA test nodig hebben.

Werktuigen die we als sterfelijk mens bezigen om iets te bezigen wat niet binnen het rationele denken te begrijpen valt.
Als ik probeer het over te brengen aan mensen die er niets mee hebben lukt mij dat niet. En als ik daarop mijn best ga doen wordt het hakkelen zie ik. Dus daar moet ik mee stoppen. Weer iets geleerd, ik wist het wel maar vergeet het steeds.

Want je ziet het of niet. Zoals ik hogere wiskunde waarschijnlijk niet snap hoeveel je mij ook uitlegt.

Als ik bv zeg dat iemand niet aan zichzelf wil werken, bedoel ik daarmee dat diegene Reiki niet zo wil gebruiken zoals het is overgebracht door Usui. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat diegene niet aan zichzelf werkt of überhaupt zou moeten werken. Dat kan ik wel vinden, maar is aan hem of haar. Dus op dat soort formuleren moet ik wel letten, wil ik niet de indruk wekken dat ik iets wil opdringen.

Spirituele weg, lagen afpellen. oorspronkelijk enz. zijn allemaal beschrijvingen voor wat iets moet voorstellen en wat de bedoeling is om ermee te doen. Zoals je een wasmachine zou beschrijven bv. Ver weg dicht bij..idem. Alles en niets is de bron (weten/overtuiging) dus ook weer pogingen om iets te beschrijven.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

“Heeck” schreef:Ingi,

Kan je nagaan hoezeer ik :alien: vertrouwd ben met het materieel-naturalistisch onaantoonbare en de ingebakken befoefelkracht.
“Ingi” schreef:Roeland
En wat wil je daarmee zeggen dan?
Roeland je achter naam begint niet toevallig met L?
Daar wil ik mee zeggen dat ik zozeer vertrouwd ben met de soort teksten die jij in dit topic afscheidt dat jouw antwoord daar ahw een bewijs voor leverde.
Met name, ik herhaal het maar, dat jouw soort teksten voor sommigen onweerstaanbaar diepzinnig overkomen; wat ik “befoefelkracht” noem.

Heeck begint met een “H”.

Roeland
PS
De smiley die ik gebruikte staat voor “aliën”.
R.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

heeck schreef: 09 feb 2018 15:59 Daar wil ik mee zeggen dat ik zozeer vertrouwd ben met de soort teksten die jij in dit topic afscheidt dat jouw antwoord daar ahw een bewijs voor leverde.
Met name, ik herhaal het maar, dat jouw soort teksten voor sommigen onweerstaanbaar diepzinnig overkomen; wat ik “befoefelkracht” noem.

Heeck begint met een “H”.

Roeland
PS
De smiley die ik gebruikte staat voor “aliën”.
R.
Oke ik wist niet dat Heeck jouw achternaam is. Ik kwam er een tegen op FB Freethinker met een L,
ik dacht dat jij dat bent. Maar dat kan niet die man doet dingen waar jij van gruwt..Astrologie en zo .

Onweerstaanbare teksten?...het is gewoon wat ik uitleg als er iets gevraagd wordt.
Er zijn heel veel mensen die dat hele normale taal vinden.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Ingi schreef:Onweerstaanbare teksten?...het is gewoon wat ik uitleg als er iets gevraagd wordt.
Er zijn heel veel mensen die dat hele normale taal vinden.
Dat klopt helemaal met wat ik de "befoefelkracht" noem.

Wat je schrijft oogt als een imposant gordijn van samenhangend uitspraken, maar het hangt nergens aan.
Veel mensen hebben dat laatste niet in de kijkert en gaan vol verwachting befoefeld en wel via Reiki op weg naar Ixtlan *) ofzo.

Roeland
*)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carlos_Castaneda schreef: . . . . . . De boeken kunnen worden gelezen als de uiteenzetting van een bepaalde filosofische wereldbeschouwing volgens welke je zou kunnen leven. Er is een groeiende wereldwijde beweging van mensen die dit proberen.. .
=====
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ingi schreef: 09 feb 2018 02:04 ...wil je iets uitgelegd krijgen ga je ook geen honderden appels en peren door elkaar husselen . maar...Het is ook geen handige uitleg. Ik moet er van uitgaan dat iemand het niet ziet.

Oh en nog iets..Reiki is niet bewezen. De bron ook niet ...
Hoe leg je geweten uit? Daar is ongetwijfeld een uitstekende sociologische, psychologische, fysiologische evolutionaire uitleg/verklaring van.
Hoe kun je geweten gaan uitleggen door iemand te vertellen dat het het taalvermogen te boven gaat? Ook de bron zou uitgelegd moeten kunnen worden. Anders kun je beter niet spreken over DE bron.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

dikkemick schreef: 09 feb 2018 17:55
Ingi schreef: 09 feb 2018 02:04 ...wil je iets uitgelegd krijgen ga je ook geen honderden appels en peren door elkaar husselen . maar...Het is ook geen handige uitleg. Ik moet er van uitgaan dat iemand het niet ziet.

Oh en nog iets..Reiki is niet bewezen. De bron ook niet ...
Hoe leg je geweten uit? Daar is ongetwijfeld een uitstekende sociologische, psychologische, fysiologische evolutionaire uitleg/verklaring van.
Hoe kun je geweten gaan uitleggen door iemand te vertellen dat het het taalvermogen te boven gaat? Ook de bron zou uitgelegd moeten kunnen worden. Anders kun je beter niet spreken over DE bron.
Innerlijke stem die je de best mogelijke dingen laat doen/laten
vanuit goedheid voor jezelf en je naaste en omgeving,
dieren enz. Dat wat je weerhoudt te doden ook al voel je je
er toe in staat. Dat wat mij ervan weerhoudt om nog vlees
te eten, sinds ik weet hoe het er aan toe kan gaan.
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Ingi schreef: 09 feb 2018 11:31 Petra
Wat betreft mijn overtuigingen en fessie vieren..

Klopt, ik bezig mijn eigen overtuigingen en jij de jouwe. Maar ik breng ze niet aan de man of vrouw.

Als je mij vraagt iets uit te leggen dan doe ik dat als je daarna denkt dat ik je wil overtuigen zou dat kunnen.
Ingi, jij kwam jezelf hier als kanaal aanbieden. Daarom ben ik gaan vragen wat je dan zoal in de aanbieding had. Dat werd me niet door hogerhand ingegeven, zeg maar. :wink:
Ingi schreef: 09 feb 2018 11:31 Als ik bv zeg dat iemand niet aan zichzelf wil werken, bedoel ik daarmee dat diegene Reiki niet zo wil gebruiken zoals het is overgebracht door Usui.
Dat Usui zaligmakend zou zijn is niks meer of minder dan jouw overtuiging. :idea:
Petra schreef:Met daarbij een geërgerde toon naar diegenen die dat niet overnemen. Die ‘willen niet aan zichzelf werken’ Dat zij misschien knoertehard aan zichzelf werken maar daar andere overtuigingen, normen of maatstaven bij gebruiken komt niet eens in je op.
Ik heb je stukje over formuleren weggeknipt, maar ik begrijp je wel hoor. :)

Zullen we het weer over hobby's gaan hebben?
Of over het weer? 'T is verrekte koud bij mij in Hanoi.
Astrologie vind ik enig.
Eten ben ik helemaal dol op. Ik vreet echt alles, al of niet van de BBQ. :lol:

Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

Petra schreef: 10 feb 2018 04:53 [Klopt, ik bezig mijn eigen overtuigingen en jij de jouwe. Maar ik breng ze niet aan de man of vrouw.
Jij brengt je overtuigingen net zo goed aan de man of vrouw.
Dat begint bij de opvoeding van je kinderen, wat je in je relatie wel of niet wilt en wat je van alles en nog wat vind op dit forum.
En als je toevallig een circus clown bent en een circus runt dan hoop je ook dat iemand je mening deelt en naar je komt kijken.
Petra schreef: 10 feb 2018 04:53 Ingi, jij kwam jezelf hier als kanaal aanbieden. Daarom ben ik gaan vragen wat je dan zoal in de aanbieding had.
Dat werd me niet door hogerhand ingegeven, zeg maar. :wink:
Jij weet het mooi te brengen maar dit klopt niet. Ik kom mij hier niet als kanaal aanbieden. Alleen al omdat ik niet meer actief ben op dit moment.
Ik heb deze post geopend om aanvulling te geven op wat hier bekend is over Reiki. Ik heb er een hekel aan als men oordeelt over zaken die men mij half kent. Niet dat het veel uitmaakt maar als ik maar een beetje bij kan dragen tot wat meer objectiviteit ben ik al blij.
Ingi schreef: 09 feb 2018 11:31 Als ik bv zeg dat iemand niet aan zichzelf wil werken, bedoel ik daarmee dat diegene Reiki niet zo wil gebruiken zoals het is overgebracht door Usui.
Dat Usui zaligmakend zou zijn is niks meer of minder dan jouw overtuiging. :idea:
Hij is niet zaligmakend maar heeft een manier ontdekt die mij aanspreekt in mijn doelen en dat deel ik met anderen.
Als iemand dan met Reiki iets wil doen wat ik niet wil overbrengen dan mag dat gewoon.
Petra schreef:Met daarbij een geërgerde toon naar diegenen die dat niet overnemen. Die ‘willen niet aan zichzelf werken’ Dat zij misschien knoertehard aan zichzelf werken maar daar andere overtuigingen, normen of maatstaven bij gebruiken komt niet eens in je op.

Dit zijn je eigen gedachten en oordelen die je over mij uitschudt en velt. Mag ook maar er klopt niets van. Ten eerste is er niets mis mee als iemand niet aan zich zelf werkt, ten tweede als iemand dat wel doet hoeft dat zeker niet met Reiki, en ten derde als iemand iets met Reiki wil gaan doen, wat ik niet aan wil bieden moet je gewoon naar een andere leraar die het alleen maar over behandelen heeft. Het kan wel maar ik wil daar niet de nadruk op leggen. Als je naar een bakker gaat die geen brood verkoopt ga je naar een andere. Dus van ergeren is geen sprake. En zou dat wel het geval zijn dan heb ik zelf wat uit te zoeken. Daarnaast je mag oordelen en meningen hebben alleen het kan goed zij ze niet te vertellen. Want de meeste hebben toch met je zelf te maken.

Ingi schreef: 09 feb 2018 11:31 Zullen we het weer over hobby's gaan hebben?
We komen elkaar vast wel tegen in dat topic als dat de bedoeling is. Ik heb het nooit ergens anders over voordat dingen niet duidelijk en opgehelderd zijn, als het enigszins kan. Ik houdt er niet zo van als mensen dingen van me aannemen die niet kloppen. Vreemden waar ik verder niets mee te maken heb is geen probleem maar als er een gevoel van een klik is dan verstoort dat en dat vind ik geen fijn gevoel. In zo een geval laat ik het liever rusten. Het is verder ook geen halszaak maar dat even goede vriendjes gedoe hoeft dan ook weer niet.
Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi »

Ingi schreef: 11 feb 2018 13:45 We komen elkaar vast wel tegen in dat topic als dat de bedoeling is. Ik heb het nooit ergens anders over voordat dingen niet duidelijk en opgehelderd zijn, als het enigszins kan. Ik houdt er niet zo van als mensen dingen van me aannemen die niet kloppen. Vreemden waar ik verder niets mee te maken heb is geen probleem maar als er een gevoel van een klik is dan verstoort dat en dat vind ik geen fijn gevoel. In zo een geval laat ik het liever rusten. Het is verder ook geen halszaak maar dat even goede vriendjes gedoe hoeft dan ook weer niet.
Intussen heb ik dat ook opnieuw bekeken.
Een hoop onzin geneuzel wat ik daar zeg...wat maakt het ook uit.

Het is prima.

Je lijkt mij een leuk maf mens,
En mijn huisdieren laat je met rust...
Waar zullen we het over hebben?

Reiki?

:tongue9: \:D/
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Ingi schreef: 11 feb 2018 13:45
Petra schreef: 10 feb 2018 04:53 [Klopt, ik bezig mijn eigen overtuigingen en jij de jouwe. Maar ik breng ze niet aan de man of vrouw.
Jij brengt je overtuigingen net zo goed aan de man of vrouw.
Dat begint bij de opvoeding van je kinderen, wat je in je relatie wel of niet wilt en wat je van alles en nog wat vind op dit forum.
En als je toevallig een circus clown bent en een circus runt dan hoop je ook dat iemand je mening deelt en naar je komt kijken.
Dat klopt, ik ben mij er dan ook erg van bewust dat het allemaal maar mijn eigenste overtuigingen zijn die op wereldschaal niet zo veel voorstellen. :lol:
In tegenstelling tot ont-dekken heb ik me stellig voorgenomen om juist vele vele lagen te sparen. Kun je zo gezellig mee jongleren, wat goed van pas komt in het circusbestaan. Brengt me weer op een liedje...
Ingi schreef: 11 feb 2018 21:35 Intussen heb ik dat ook opnieuw bekeken.
Een hoop onzin geneuzel wat ik daar zeg...wat maakt het ook uit.

Het is prima.

Je lijkt mij een leuk maf mens,
En mijn huisdieren laat je met rust...
Waar zullen we het over hebben?

Reiki?

:tongue9: \:D/
Whoehaha, kijk daar ben ik nou ook erg goed, onzin geneuzel :lol: en gezellige poppetjes plakken. Zijn ze hier op het forum erg dol op trouwens, op die smilies.
Waar zullen we het eens over hebben; noououuoou... qua kinderen ben ik wel uitge-opvoed, qua relatie heb ik ook al een prima opgevoed exemplaar, dus blijft alleen die clown nog over. :wink:
Misschien krijg je ook wel zin om de bbq erbij te pakken als jouw kat ook elke dag je huis onder kakt en piest . :wink:
Midlifecrises? Heb je daar verstand van? Ik heb nog ong. een maand de tijd om me daarop te beroepen. Daarna mag het niet meer van de Nederlandse vereniging van huis & tuin psychologen.
Valt er nog wat te zweven boven je bron? Als we niet stevig ingrijpen zitten we hier alleen maar over Pi te hersenkraken en komen de getallen je neus, nee oren, nee ogen uit.
Gezellige zweeftopics starten? Ik begin alvast. :D

P.S.
Ik neem niet zomaar dingen aan die al of niet kloppen, ik flikker gewoon alles op tafel zodat jij er het jouwe over kwijt kan.
Zou het ook hoor en wederhoor kunnen noemen, maar dan moet ik m'n hogere lagen aanboren en daar ben ik te lui voor. :lol:

Plaats reactie