Faramir schreef: ↑17 mar 2018 11:45
De kokervisie die hier gehanteerd wordt is zeer spijtig, want op die manier wordt pedofilie nooit effectief bestreden. ..........
Als voormalig leerkracht op een openbare basisschool gaat dit onderwerp me aan het hart en ik vind het onbegrijpelijk dat mensen er zo'n kokervisie op nahouden terwijl pedofilie nog dagelijks plaatsvind en daders er nog dagelijks mee wegkomen en organisaties de walgelijkheden nog regelmatig toedekken. Ik ben er wel klaar mee, ik word er letterlijk misselijk van.
Wanneer ga jij eens lezen wat er nu werkelijk staat en niet wat jij denkt dat er staat?
Want vanaf jouw eerste reactie hier zie jij niet in, dat we het hier hebben over een paar essentiële verschillen en dat lijk jij maar niet te begrijpen.
In Frankrijk gaan ze achter een priester aan die 19 jaar geleden in allerijl vertrekt uit Canada na aanklachten van seksueel misbruik van minderjarigen. Er ligt al jaren een opsporingsbevel voor hem klaar. Maar de kerk levert hem niet uit.
Vanaf jouw eerste reactie blijkt, dat jij het wil veralgemenen, dat deze praktijken vaak onder de pet worden gehouden, wat begrijpelijk is, en ook zo wordt gezien hier.
Daarin zijn we het allemaal 100% mee eens en proberen we ook te verklaren, waarom dat vanwege bepaalde omstandigheden de hele maatschappij door gaat.
En ook waarom het in bepaalde groepen wat meer zou kunnen zijn, dan in andere groepen misschien.
Wanneer ga jij er eens rekening meer houden, dat hier (nu in dit onderwerp) niks tunnelvisie wordt tentoongespreid of het zou die van jou zelf moeten zijn?
Jouw woorden, die je terug krijgt.
Welke school of sportvereniging heeft vlg. jouw een verdachte beschermd, nadat er een officiële aanklacht is geweest en een opsporingsbevel genegeerd en geweigerd mee te werken aan onderzoek op het moment, dat justitie daarmee bezig is?
Wel graag feiten uit de laatste jaren.
Want dat er wel wat veranderd is de laatste tijd, mag toch niet ontkend worden.
Ik ben er wel klaar mee, ik word er letterlijk misselijk van.
Ik dacht er ook klaar mee te zijn, maar na deze laatste woorden van jou, wil ik dit toch nog even kwijt.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.