Hallo beste Forum gangers.
Rond 2008 werd ik lid van het Freethinker Forum. Hooguit een honderdtal berichtjes gepost. Tussen 2008 en 2020 veel gebeurd in mijn leven ( zoals bij iedereen uiteraard ). Vooral laatste jaren veel bezig gegaan met musiceren, schrijven en tekenen ( zie mijn homepage ). Levensbeschouwing en menskunde ( van filosofie tot psychology ) meer uitgekristaliseerd. Ben geen atheist. Maar meer Agnost. Mijn nickname Universal Soldier mag reflecteren dat ik tegen dogmatiek en fundamentalisme ben. En heb nu als standpunt dat alles subjectief is en ook door autosuggestie. Mijn muziek is een middel tot het doel van reflectie. Uiten van mijn eigen gekleurde bril.
Inmiddels heb ik een 28 tal ( mini- ) albums. Met een totaal van 239 tracks. Gemaakt in de afgelopen jaren. Luister zelf van alles qua muziek. Alhoewel mijn rode draad de electronische muziek is, in de breedste zin van het woord. Alhoewel ik ook graag naar (hard-)rock, metal, symfo, progressive rock e.d. luister. Verder is geen genre me te min. Alles heeft zo zijn charme.
Heb net weer een nieuwe EP gereleased:
https://fred-eskywalker.bandcamp.com/al ... al-tachyon
Greets.
US aka FS ( Universal Soldier aka Fred-E Skywalker = my nicknames )
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.