Is het te gemakkelijk om toe te geven dat je iets niet aanvoelt? Ik begrijp evenmin wat zo'n gelovige voelt als dat ik me kan voorstellen hoe het is, om te denken dat je lichaam van het verkeerde geslacht is. Ik aanvaard beiden, maar dat wil niet zeggen dat ik het gevoel kan plaatsen. Er is niets in mij waar het mee te vergelijken valt. Is het te gemakkelijk om te zeggen dat alleen de betreffende personen wat over dat gevoel kunnen zeggen? Is het te gemakkelijk om hun mening te weten? Het lijkt me dat wie pretendeert het te weten zonder enige persoonlijke ervaring of specifieke wetenschappelijke kennis het zich te gemakkelijk maakt.axxyanus schreef: ↑20 okt 2018 11:30Dat is te gemakkelijk. Dat kunnen gelovigen ook zeggen, als ze vragen krijgen bij hun bewering dat ze de aanwezingheid van god voelen.Peter van Velzen schreef: ↑20 okt 2018 05:16 Wie geen transseksueel is begrijpt er uiteraard niets van.
Wie als man behandeld wil worden behandel ik als man. WIe als vrouw behandeld wil worden, behandel ik als vrouw. Zolang als je er anderen geen kwaad mee doet. Maar ik pretendeer niet het te begrijpen.