Idd. Ik ken de regels heel goed of i.i.g. goed genoeg.
Ik weet ook waar ik mee bezig ben en waarom ik het deed; de boel op de spits drijven.
Want ik word tuitjedol van onder het tapijt schuiverij en stekeligheden/sneren/zgn. grapjes heen en weer blijven gooien schiet IMO ook niet op.
Ik had het ook expres zo gedaan om een punt te maken, om nou op elk off topic bericht te reageren met: "wat heeft dit met possibilianism te maken" leek me ook wat flauw.
Ik had het conform de regels in feedback moeten zetten, dus je reactie was verwacht.
Ik voel me denk ik net zo vrij en gebonden als ieder ander normaal autonoom mens; Ik uit mijn mening, ik scheld niet, ik kleineer niet, ik doe niet aan ad hominems, ik speel niet op de man/vrouw... kort gezegd; ik doe normaal tegen iedereen die normaal tegen mij doet. En als ik uit de bocht vlieg ben ik de eerste die dat toegeeft. Ik kan het ook prima velen als een ander wat verkeerd doet, als diegene dat erkent.
Ik ga graag een open dialoog aan, en hoop van harte dat het dan idd. 's een keertje klaar mag zijn!
Zijn mijn Engelse woorden/linkjes zoveel storender dan die van anderen?
Zijn mijn poppetjes en kleurtjes (waar??) nou echt zo vreselijk of wordt het overdreven?
Is mijn "beklemmend" nou zoveel erger dan wat Fenomeen zei? (sorry Fenomeen dat ik jou erbij sleep).
Is kleineren, beleren en belachelijk maken e.d. nou heus de manier om dingen bespreekbaar te maken?
Ben ik nou echt zo'n extreem vrij type, of doe ik niks anders dan weerwoord geven?
In mijn gedachten.. wordt er net gedaan alsof ik de meest vreselijke vrije buitensporige problematische regel overtreedster ben... het wordt je allemaal maar in de schoenen geschoven.
Ik wil nou wel eens op tafel hebben wat er nou echt in mijn schoenen thuishoort en wat niet...objectief gezien dan hè.
Hoeveel is persoonlijke voorkeur en hoeveel is rechtvaardig?
Wijs ze nou eens aan dan... al die vreselijke regel overtredingen die ik begaan heb? En dat meen ik!
(En dan bedoel ik niet deze actie, die ik bewust gedaan heb om een weg te zoeken uit dat strijdgewoel).
Wat persoonlijke voorkeur betreft. Die snap ik.
Ik heb zelf enorme persoonlijke voorkeuren. Vandaar dat ik Peter prima kan hebben en jou ook. (Fish ook trouwens, maar helaas).
Maar Axxyanus en Maria niet.
Ik kan van Roeland een hoop hebben, kan ik zelfs kwaad worden of lachen, maar als een ander hetzelfde zou zeggen is het bal.
Van Storm kan ik alles hebben.

Chaim vind ik ook prima te pruimen. Fenomeen vind ik (h)eerlijk.. om maar ff wat namen te noemen.
Enfin, ik weet het. Ik erken het. Ik zeg het.
Ik kan ook heel goed begrijpen dat er mensen zijn die mij helemaal tof vinden, of een beetje, of die zich soms ergeren, of heel erg niet moeten,
Allemaal menselijk, kan ik prima mee leven. We ergeren ons allemaal wel eens aan anderen en de ene mens ligt je beter dan de andere mens.
Maar als je een mod bent wordt het wat lastiger. Als mod moet je er op letten dat je persoonlijke voorkeur je moderatie niet kleurt en zeker ook op je toon als je je mod tools gebruikt.
Volgens mij is Maria in het algemeen wat minder tolerant dan andere mods en heeft ze ook wat meer moeite met mij dan met anderen zelfs als die hetzelfde doen als ik.
Misschien klaart het de lucht om dat te erkennen en uit te spreken.