Een heul erg strenge selectie. Tijdelijke verblijfsvergunning.dbdb521 schreef: 14 aug 2019 08:30Ik wil niemand buiten het Koninkrijk der Nederlanden houden. Wat geeft mij het recht om hier te mogen wonen en anderen niet? Hoe denk jij hier over?
Oh je gaat weg zie ik. Witte man? Wat is dat? Zeg maar gewoon blank hoor.dbdb521 schreef: 14 aug 2019 14:16Sommige uitspraken die ik eerder gedaan heb, kwamen bij mij voort uit ergernis doordat ik geen begrip kreeg terwijl ik aangaf dat ik mij als witte man in de samenleving gediscrimineerd voel. Ik had mij niet op de manier mogen uitspreken zoals ik gedaan heb.
Je vraagt mijn persoonlijke mening. Ja die wil ik buiten houden. Sterker nog. Dat willen we in meerderheid nu al. Het loopt hier en in de rest van Europa compleet de spuigaten uit met ongeletterde criminele 'immigranten', gevaarlijke religieuze idioten met een recent moord verleden, en gelukzoekers. En het zijn bijna allemaal jonge mannen. Ik wil op mijn beurt ook absoluut niet daar wonen daar waar zij wonen. Ik blijf liever in mijn geboorteland. Het recht is dat ik hier in Nederland ben geboren.dbdb521 schreef: 14 aug 2019 08:30Stel dat de komende 20 jaar 60 miljoen Afrikanen hier naar toe willen komen? Wil je hen dan buiten houden? Hoe? Door een muur? En wat geeft jou het recht om hier te mogen wonen en een ander niet?
Rare vraag. Ik woon hier namelijk al. Hoe bepaal jij dat jouw woonhuis en de spullen daarin de jouwe zijn?Hoe wil jij andere mensen dan buiten jouw leefruimte houden? Hoe bepaal jij wie wel en niet bij "jouw groep" hoort?
Er is ruimte zat in de hele wereld. Maar hier in dit veel te kleine land daar zit het gratis geld.dbdb521 schreef: 14 aug 2019 08:30We zitten allemaal gevangen op onze kleine aardbol die om onze zon heen zweeft en de komende 100,000,000,000,000 kilometer vanaf onze exosfeer is het totaal onleefbaar voor ons homo sapiens. We kunnen geen kant op. Waarom dan ook nog eens grenzen opwerpen om elkaars leefruimte nog kleiner te maken dan het al is?
Jouw geld. Je pensioen dat verdampt onder de sigaren rokende criminelen daar in Brussel.
Maar goed. Je geeft het al weer op en je hebt last van Weltschmerz en .... tja een soort onrealistisch blind vertrouwen in de mensheid.
Vergeet het maar. Ons reptiel brein moet evolutionair nog wat verder afgepeld. We zullen geen Vulcans worden. Helaas.
Als laatste wil ik zeggen. Vergeet die grenzeloze wereld waar we allemaal handkusjes strooien. Dat gaat heel erg mislukken.wikipedia schreef:Oorspronkelijk waren Vulcans een oorlogszuchtig volk. Ze hadden zichzelf bijna uitgeroeid. Geleid door wat de Vulcans als hun belangrijkste profeet beschouwen, Surak, hebben ze geleidelijk afstand gedaan van het uiting geven aan hun emoties, en zijn alleen de logica als leidraad van hun handelen gaan stellen. Doordat ze hun emoties onderdrukken hebben sommige Vulcans zware psychologische problemen (al dan niet door ziekte); iets wat als privé en gênant wordt beschouwd. Onderdrukken betekent niet dat ze het niet voelen, een misverstand dat vaak wordt gemaakt. Hun levensmotto is logica.