Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
Moderator: Moderators
-
Samante
- LudwigEduardBoltzmann
- Forum fan
Eens, maar niet voordat ik daadwerkelijk strijd geleverd heb om dit te voorkomen.Samante schreef:Als ik iedere dag 5 keer verplicht moet bidden, onder dwingende ogen, mijn hele leven lang, dan liever direct mijn kop eraf.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
En stel dat je braaf elke dag 5 keer bid, en je komt er net voor je dood achter dat je consequent een paar graden verkeerd (van Mekka af) hebt gebedenSamante schreef:Als ik iedere dag 5 keer verplicht moet bidden, onder dwingende ogen, mijn hele leven lang, dan liever direct mijn kop eraf.
Groetjes,
Baruch
"Deorum offensae diis curae" [een Romeins principe]
Dan worden er vanaf de linkerschouder wat negatieve aantekeningen op je conduitestaat doorgebriefd. Ik vermoed dat dit wel kan worden rechtgetrokken door een trouwe afdracht van de Zakaat en een volbrachte pelgrimstocht naar de zwarte steen te Mekka dan weer vanaf de rechterschouder tot positieve feedback worden verwerkt.Baruch schreef:En stel dat je braaf elke dag 5 keer bid, en je komt er net voor je dood achter dat je consequent een paar graden verkeerd (van Mekka af) hebt gebedenSamante schreef:Als ik iedere dag 5 keer verplicht moet bidden, onder dwingende ogen, mijn hele leven lang, dan liever direct mijn kop eraf.![]()
Groetjes,
Baruch
equilibrist
Voor de minder gezouten mening...
Ik herinner me plotseling dit bericht:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 63&start=0
Er zijn dus ook krankzinnigen die dat hierheen willen brengen.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 63&start=0
Er zijn dus ook krankzinnigen die dat hierheen willen brengen.
Rede
Wie zich zorgen maakt kan gaan deelnemen aan de gewapende strijd 'voor de zaak van Allah'. Degene die doodt of gedood wordt in de strijd voor 'de zaak van Allah' gaat direkt naar de hoeri's en de rivieren van melk en wijn.sjun schreef:Dan worden er vanaf de linkerschouder wat negatieve aantekeningen op je conduitestaat doorgebriefd. Ik vermoed dat dit wel kan worden rechtgetrokken door een trouwe afdracht van de Zakaat en een volbrachte pelgrimstocht naar de zwarte steen te Mekka dan weer vanaf de rechterschouder tot positieve feedback worden verwerkt.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Hoeri's, zijn dat nu druiventrossen met maagdelijk witte vellen zoals dat vanuit het oud-Aramees kan worden begrepen of wordt dit vertaald als beschikbare geesten met een vrouwenlichaam dat maagdelijk blijft? Een meer masculine duiding, met name door een wahabitische variant op Islam gebruikt om martelaars voor de eigen politieke zaak in deze wereld te kunnen verwerven.

equilibrist
Ze doen toch liever een moord voor een goede wip, dan voor een druivenmaal.sjun schreef:Hoeri's, zijn dat nu druiventrossen met maagdelijk witte vellen zoals dat vanuit het oud-Aramees kan worden begrepen of wordt dit vertaald als beschikbare geesten met een vrouwenlichaam dat maagdelijk blijft? Een meer masculine duiding, met name door een wahabitische variant op Islam gebruikt om martelaars voor de eigen politieke zaak in deze wereld te kunnen verwerven.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Geen idee, zo'n motivatie voor extreem letterknechterig gedrag is mij nog niet medegedeeld. Maar waarom zou iemand met een soort gedienstige geest of robot van bil willen gaan?Kitty schreef:Ze doen toch liever een moord voor een goede wip, dan voor een druivenmaal.sjun schreef:Hoeri's, zijn dat nu druiventrossen met maagdelijk witte vellen zoals dat vanuit het oud-Aramees kan worden begrepen of wordt dit vertaald als beschikbare geesten met een vrouwenlichaam dat maagdelijk blijft? Een meer masculine duiding, met name door een wahabitische variant op Islam gebruikt om martelaars voor de eigen politieke zaak in deze wereld te kunnen verwerven.
equilibrist
Het is toch op zich een belachelijk idee dat er in het paradijs 72 maagden zouden wachten? Net of sex na je dood in een paradijs nog een item zou zijn. Sex is bedoeld voor de voortplanting, voor het overdragen van je genen, om de soort in stand te houden. Pure evolutie. Het idee dat zoiets nog zou gelden in een geestelijk bestaan in een hiernamaals is te zot voor woorden. Maar de Islam is op alle gebieden gericht op seksualiteit. Hier op aarde krijgen funda moslims al neigingen te willen copuleren als ze een vrouw zonder hoofddoek ontwaren. En in het hiernamaals copuleren ze lustig door. En dat allemaal omdat een op seksgerichte woestijnbewoner ooit verregaande last had van hallucinaties. Met druiven zijn ze niet tevreden hoor, er moet geneukt worden. De hemel als eeuwigdurend en ook nog gratis bordeel. Geweldige godsdienst die Islam.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Oooops.Kitty schreef:Het is toch op zich een belachelijk idee dat er in het paradijs 72 maagden zouden wachten? Net of sex na je dood in een paradijs nog een item zou zijn. Sex is bedoeld voor de voortplanting, voor het overdragen van je genen, om de soort in stand te houden. Pure evolutie. Het idee dat zoiets nog zou gelden in een geestelijk bestaan in een hiernamaals is te zot voor woorden. Maar de Islam is op alle gebieden gericht op seksualiteit. Hier op aarde krijgen funda moslims al neigingen te willen copuleren als ze een vrouw zonder hoofddoek ontwaren. En in het hiernamaals copuleren ze lustig door. En dat allemaal omdat een op seksgerichte woestijnbewoner ooit verregaande last had van hallucinaties. Met druiven zijn ze niet tevreden hoor, er moet geneukt worden. De hemel als eeuwigdurend en ook nog gratis bordeel. Geweldige godsdienst die Islam.
Geen erectie meer in de hemel?
En excuses voor deze typische mannenreactie, Kitty!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
-
Samante
De moslim die terecht komt bij die 72 maagden doet dat als eunuch. Hij is zijn zaakie dan wel kwijt. Maar niet getreurd, er is een spelletje pim-pam-pet voorradig.frans schreef:72 vrouwenlichamen die maagdelijk blijven, dus voor de sex hoef je er niet heen. Mischien dat je dan toch meer hebt aan die tros druiven.sjun schreef:...of wordt dit vertaald als beschikbare geesten met een vrouwenlichaam dat maagdelijk blijft? ...![]()
Ik denk dat er de nodige overeenkomsten zullen zijn maar toch niet goed vergelijkbaar. In het ene geval is er sprake van planmatige genocide en in het andere geval van het opleggen van een verplichte uiting van godsdienstrituelen op straffe des doods.LudwigEduardBoltzmann schreef:Ik vraag me af in hoeverre dit vergelijkbaar is met zeggen dat de Holocaust weinig met het nazisme te maken heeft, maar meer met de fascistoïde machtswellustelingen erachter.doctorwho schreef:Ik denk dat dit meer met fascistoide machtswellustelingen te maken heeft dan met de Islam. Het vervelende is wel dat deze onaangepasten hierin hun rechtvaardiging vinden.
Deze sjeik Hussein Barre Rage hoort eigenlijk voor een tibunaal te verschijnen om hem op het ongepaste in zijn gedrag te wijzen
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing