Postcode perikelen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Mullog
Ervaren pen

Re: Postcode perikelen

Bericht door Mullog » 11 dec 2020 16:02

Het zullen de feestdagen wel zijn.

Van haar bedrijf had mijn vrouw een zelf uit te kiezen presentje geselecteerd bij https://www.mijntinteling.nl/. Dat zou vandaag bezorgd worden door de PostNL. De track and trace van PostNL gaf begin van de middag aan dat men was omgedraaid wegens een foute postcode. Over 10 dagen doen ze een nieuwe poging, mits dan de goede postcode bekend is.

Ik had eigenlijk niet verwacht met deze geschiedschrijving tot 2 pagina's op het forum te kunnen komen :cry:
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

Mullog
Ervaren pen

Re: Postcode perikelen

Bericht door Mullog » 22 mar 2021 18:11

Wij hebben een draadloze Dyson stofzuiger, gekocht in april 2017 voor het lieve sommetje van EURO 385. 2 maanden geleden hield hij er opeens in het halletje al mee op. Geen garantie meer en waarschijnlijk een kapotte accu. Vandaag heb ik, na het versturen van onderstaande klacht, een nieuwe accu besteld.
Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb er gelijk een besteld.

Nochtans beantwoord u niet mijn vraag hoe ik een klacht kan indienen. Bij deze dus formeel. En ik zou een formele reactie op prijs stellen.

Ik vind het belachelijk dat ik voor een stofzuiger van € 385 weken op een accu moet gaan zitten wachten. Wat ik daarbij nog vervelender vind is dat mij wordt toegezegd dat ik een bericht krijg als ze weer leverbaar zijn en dat dit niet gebeurt. U kunt mij niet wijsmaken dat ik, zondag de stand van zaken nagevraagd hebbende, er op maandag ochtend opeens, als door een wonder accu’s in het magazijn verschenen zijn.

Verder wil ik u mededelen dat onze postcode 3 jaar geleden is veranderd van (postcode oud) naar (postcode nieuw). Ik zie dat niet terug in uw systeem waar (postcode nieuw) nog niet bekend is. Ik kan u verzekeren dat er artikelen met oude postcode bij ons niet bezorgd zijn omdat men het adres niet kon vinden. Het enige goede van dit hele verhaal is dat ik handmatig mijn adres kon invoeren.

Verder valt het gebrek aan empathie in uw reacties mij op. Ik zie niet eens een kleine verontschuldiging over de wanorde in uw bedrijf.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
In het kader van dit topic is alleen het vetgedrukte relevant :)
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

Plaats reactie