Daar zijn de meesten denk ik het hier allemaal wel mee eens, voor mij reden om te zeggen dat Rutte (en co) niet deugt.
Rutte doctrine
Moderator: Moderators
- Chinaman
- Diehard
Re: Rutte doctrine
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Dat er een scheefgegroeide situatie is ontstaan door de verziekte discussie............ja.
Jouw antwoord is mi. niet logisch consistent.
Feitelijk zeg je nu, dat je juist door de verziekte discussie je oordeel laat bepalen.
Definitief alle specifiek Corona berichten verplaatst naar het Corona topic.
Hier verder met Rutte (VVD) politiek in de volgende regeringsperiode.
Als de topic starter toch verder wil over de Corona politiek van de regering en de diverse internationale berichten daarover, dan kan dit topic helemaal aldaar aansluiten.
Hier verder met Rutte (VVD) politiek in de volgende regeringsperiode.
Als de topic starter toch verder wil over de Corona politiek van de regering en de diverse internationale berichten daarover, dan kan dit topic helemaal aldaar aansluiten.
Daar lijkt het niet goed mee te gaan, een eigenaardige vorm van geheugenverlies heb ik begrepen.Hier verder met Rutte

.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Hoeveel goeds je ook doet, je wordt in de politiek afgerekend op je fouten.
Als dit geen 'Rutte, functie elders' wordt, ben ik mijn broze vertrouwen in deze politiek wel kwijt.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik denk dat het vanaf vandaag wel klaar is met de leugenaar Rutte.
Eindelijk.
Eindelijk.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Dat zou je inderdaad kunnen denken en wellicht ook wensen. Maar mijn observatie van Rutte leert me dat hij buitengewoon behendig en lenig is. Mijn gok is dan ook dat hij het opnieuw gaat redden. Het lijkt erop dat D66 (nieuw leiderschap

Ja daar zou ik evengoed niet van opkijken. Rutte is wat je ook van hem vind een geniale draaier. Bedreven in "stonewalling". D'66? Kaag lijkt niet veel geloof meer in Rutte te hebben. Of zij speelt dat spel even mee.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- vegan-revolution
- Superposter
Inderdaad, want als D'66 dat wél doet breekt D'66 de door D'66 gedane verkiezingsbelofte dat ze niemand zouden laten vallen. Wat mij betreft mogen er nieuwe verkiezingen komen en dat dan de VVD en D'66 minstens gehalveerd mogen worden ten opzichte van de kamerzetels die ze nu bezetten. Wat een blamage.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
En Rutte blijft, na wederom excuses te hebben gemaakt, aan als leider. Hoe serieus kunnen we deze vorm van politiek-en leiderschap bedrijven nog nemen? Zelfde geldt voor de motie van wantrouwen die de partijen, die mogelijk mee kunnen regeren, niet indienen. Zitten ze er nu echt voor het pluche of toch om het volk te vertegenwoordigen?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
IK vraag me af of Rutte echt gelogen heeft. Ook Ollogren en Jorritsma konden zich niet herinneren dat Rutte het over Omtzigt had gehad. Ben ik te achterdochtig of heeft een van zijn ambtenaren (die het verslag schreef) hem een kunstje geflikt?
Ik wens u alle goeds
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik begrijp al het gedoe niet.
Een ieder wist twee dingen vooraf:
1. Rutte liegt dat hij barst. (deed hij al in zijn jeugd)
2. Ondanks al zijn gelieg zal hij gewoon blijven zitten.
Kortom het debat heeft heel veel geld gekost en dat voor iets waarvan de uitslag al vast stond.
Het nut van de kamer wordt zo wel heel twijfelachtig.
Een ieder wist twee dingen vooraf:
1. Rutte liegt dat hij barst. (deed hij al in zijn jeugd)
2. Ondanks al zijn gelieg zal hij gewoon blijven zitten.
Kortom het debat heeft heel veel geld gekost en dat voor iets waarvan de uitslag al vast stond.
Het nut van de kamer wordt zo wel heel twijfelachtig.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?