"The Great Reset" en ‘Build Back Better’ (BBB)
Moderator: Moderators
Re: "The Great Reset" en ‘Build Back Better’ (BBB)
Nou dan zit er niets anders op voor mij dan ontopic te blijven.
WEF founder: Must prepare for an angrier world
WEF founder: Must prepare for an angrier world
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Het is nu eenmaal zo. Objectiviteit is dood. A storm is coming.
Belangrijk dit hoor..
Belangrijk dit hoor..
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Toch logisch dat mensen steeds bozer worden over allerlei zaken? Er komen steeds meer mensen bij, minder drinkwater, voedseltekorten, warmer, stijging zeespiegel. Allemaal zaken die actueel zijn en waar iets aan gedaan moet worden.WEF founder: Must prepare for an angrier world
Ik bekijk nooit geposte videos. Ik zie liever dat iemand zijn persoonlijke mening geeft en die onderbouwd. Ik ga echt geen uren video's kijken. Daarnaast zijn er minstens net zoveel video's die voor BBB zijn als ertegen.
Kijk en dat begrijp ik dus niet.lanier schreef: ↑04 apr 2021 12:37knipperdeknipperdeknipWEF founder: Must prepare for an angrier world
Ik bekijk nooit geposte videos. Ik zie liever dat iemand zijn persoonlijke mening geeft en die onderbouwd. Ik ga echt geen uren video's kijken. Daarnaast zijn er minstens net zoveel video's die voor BBB zijn als ertegen.
Dat is een behoorlijk tekortkoming.
De tijd dringt voor dit soort zaken.
Een groot persoonlijk nadeel.
Dunning Kruger zal trots op je zijn.
Ga zo door hier allemaal. Communicatie en elkaar snel van informatie voorzien is hier nagenoeg onmogelijk.

Als we in dit kleine landje al geen reset kunnen uitvoeren (neem de belastingdienst met het veel te ingewikkelde systeem!) hoe zouden we dit wereldwijd kunnen aanpakken? Verschillen is van alle tijden.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
En mag ik hier nu eindelijk uitgeschreven worden?
Echt, ik heb hier werkelijk niets meer te zoeken in deze bubbel hier.
Mijn serieus bedoelde inbreng
word niet gewaardeerd noch serieus genomen.
Krijg zelfs waarschuwingen!
Maar als ik vraag schrijf me uit gebeurd er niets!

Mijn serieus bedoelde inbreng

Misschien dat dit genoeg is:
Wie dit leest is een oliebol!
Is dat genoeg voor een 3 laatste waarschuwing en ban?
Wie dit leest is een oliebol!

Is dat genoeg voor een 3 laatste waarschuwing en ban?
Ik heb er even een nachtje overheen willen laten gaan.Labyrint schreef: ↑04 apr 2021 12:50 En mag ik hier nu eindelijk uitgeschreven worden?![]()
Mijn serieus bedoelde inbrengword niet gewaardeerd noch serieus genomen.
Maar je besluit staat vast zo te zien.
Dit had ook per PB gekund, maar allà...........ons kent ons nietwaar

Accounts opheffen doen we niet, een ban gaan we ook niet voor in dit geval.
Daarom zal ik je deactiveren, zodat je niet meer kunt posten, als je toch nog in de verleiding mocht komen.
Er zijn vast wel een hele hoop fora, waar je inspanningen worden gewaardeerd.
Van Facebook groepen weet ik het in ieder geval wel.
Het ga je goed.

Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Wat een oordeel schuilt er in dit bericht. Erg onprettig en respectloos.Labyrint schreef: ↑04 apr 2021 12:44Kijk en dat begrijp ik dus niet.lanier schreef: ↑04 apr 2021 12:37knipperdeknipperdeknipWEF founder: Must prepare for an angrier world
Dat is een behoorlijk tekortkoming.
De tijd dringt voor dit soort zaken.
Een groot persoonlijk nadeel.
Dunning Kruger zal trots op je zijn.
Ga zo door hier allemaal. Communicatie en elkaar snel van informatie voorzien is hier nagenoeg onmogelijk.
![]()
- Mcmadtasty
- Diehard
the great reset.......
of misschien toch de onbetrouwbare overheid.........
intressant filmpje van skynews: https://www.youtube.com/watch?v=sAm1dww6SdA
Wat betreft de maatregelen tbv stikstofreductie, Is stikstofreductie slecht een doel of is het eveneens een middel voor niet nadergenoemde plannen.
Wat betreft de maatregelen tbv stikstofreductie, Is stikstofreductie slecht een doel of is het eveneens een middel voor niet nadergenoemde plannen.
🤔😎😜😁😃😉👍
Mcmadtasty schreef: ↑14 jul 2022 10:13 the great reset.......
Dit is wat ik bedoelde te vragen
Dit is dus wat je constant tegenkomt.Maria schreef: ↑03 apr 2021 12:14 Mijn grote vraag is:
Waarom hebben deze termen in de wereld van complottheorieën zo'n giftige uitleg en generaliserend gebruik gekregen?
En dat allemaal op één hoop gegooid wordt met ook de protesten tegen de handelingen van slechts enkele leden van de "machtselite", die alleen aan zichzelf denken en de hele wereld tot slaven wil maken.
Kreten met insinuerende opmerkingen.
Nu worden zelfs berichten van ver overzee met insinuerende clickbite koppen van belang geacht.
"Deze politici houden van macht.
Nederland lijkt in dictatorschap af te glijden."
Sky News host Rowan Dean says the Netherlands seems to be sliding into dictatorship under Prime Minister Mark Rutte as its national government has been "penetrated by globalist activists from the World Economic Forum".
Dit voor alle partijen moeilijke onderwerp zelf, met voor alle partijen voors en tegens in meerdere onderwerpen en disciplines en dat wereldwijd, hoort trouwens in het klimaat topic. viewtopic.php?f=23&t=18515#p598910
Of het al oudere topic viewtopic.php?f=19&t=18426
Of een aan te maken specifiek "boerenopstand" topic.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sky_News_ ... #Criticism
Lees kritiek vanaf 2020 en nu vooral 2022
Door velen verguist.
Ook commentaren op de Quora vraag: Is Sky News Australia popular in Australia? And what do Australians think of Sky News?
Lees kritiek vanaf 2020 en nu vooral 2022
Voor vele complottheoristen de bron voor "goede info."On 13 December 2020, Rowan Dean promoted the Great Reset conspiracy theory on Sky News Australia, claiming that "This Great Reset is as serious and dangerous a threat to our prosperity – to your prosperity and your freedom – as we have faced in decades".[8]
Sky News Australia has been a frequent critic of US President Joe Biden ever since he took office on 20 January 2021. Some reporters such as Andrew Bolt and Alan Jones have frequently commented about Biden's mental health, claiming it was declining and that Biden is unfit to be the President.[69][70]
On 1 August 2021, YouTube barred Sky News Australia from uploading new content onto their channel for a week for breaking YouTube's rules on posting videos containing COVID-19 misinformation.[71] Upon the channel's return to the platform, Sky News Australia published a piece titled 'Uncancelled: Sky News Australia Set Free" wherein Digital Editor Jack Houghton claimed the channel's temporary banning was the result of Silicon Valley and left-wing media attempting to stifle free speech.[72]
A 2022 analysis by the Institute for Strategic Dialogue, a British think tank, found that Sky News Australia was a major source for climate change misinformation. Sky News Australia rejected the findings of the analysis, saying that they would "continue to encourage debate" on climate change.[73]
Door velen verguist.
Ook commentaren op de Quora vraag: Is Sky News Australia popular in Australia? And what do Australians think of Sky News?
- Mcmadtasty
- Diehard
Er worden vragen gesteld, waar geen antwoord op is, maar waar feitelijkheden een indruk geven in wat er speelt. Wat ik al zei is het stiksofbeleid een doel of een middel voor niet nadergenoemd doel. uitspraken van rutte op een conferentie over foodsystems. Wordt inverbandgebracht met land use. Toevalligheden of ligt er verband.Mcmadtasty schreef: ↑14 jul 2022 12:29Maria schreef: ↑14 jul 2022 11:43Mcmadtasty schreef: ↑14 jul 2022 10:13 the great reset.......
Dit is wat ik bedoelde te vragenMaria schreef: ↑03 apr 2021 12:14 Mijn grote vraag is:
Waarom hebben deze termen in de wereld van complottheorieën zo'n giftige uitleg en generaliserend gebruik gekregen?
En dat allemaal op één hoop gegooid wordt met ook de protesten tegen de handelingen van slechts enkele leden van de "machtselite", die alleen aan zichzelf denken en de hele wereld tot slaven wil maken.
Dit is dus wat je constant tegenkomt.
Kreten met insinuerende opmerkingen.
Nu worden zelfs berichten van ver overzee met insinuerende clickbite koppen van belang geacht.
"Deze politici houden van macht.
Nederland lijkt in dictatorschap af te glijden."Sky News host Rowan Dean says the Netherlands seems to be sliding into dictatorship under Prime Minister Mark Rutte as its national government has been "penetrated by globalist activists from the World Economic Forum".
de uitspraak
is van Klaus Schwab.(aan het eind van het filmpje) Hoe datzijn vorm heeft, geen idee, maar geeft wel te denken.as its national government has been "penetrated by globalist activists from the World Economic Forum".
Het gaat niet zozeer overeen boerenopstand of over wat koeien nou voor invloed hebben, maar over op het moment dat er feitelijkheden zijn, zals bijvoorbeeldook het coronavirus, kan dat aangegrepen worden om "maatregelen" te verordenen gericht op de bestrijding van bijvoorbeeld het virus, maar tegelijkertijd een geheel andere agenda dient.Dit voor alle partijen moeilijke onderwerp zelf, met voor alle partijen voors en tegens in meerdere onderwerpen en disciplines en dat wereldwijd, hoort trouwens in het klimaat topic. viewtopic.php?f=23&t=18515#p598910
Of het al oudere topic viewtopic.php?f=19&t=18426
Of een aan te maken specifiek "boerenopstand" topic.
kun je stellen dat een overheid betrouwbaar is wanneer deze op feitelijkheden reageert en dan komt met een coronapas? Is het coronavirus een doel of is het slechts een middel om aan andere dingen te werken.
🤔😎😜😁😃😉👍
Het antwoord is een heel duidelijke.Mcmadtasty schreef: ↑14 jul 2022 12:30 Het gaat niet zozeer overeen boerenopstand of over wat koeien nou voor invloed hebben, maar over op het moment dat er feitelijkheden zijn, zals bijvoorbeeldook het coronavirus, kan dat aangegrepen worden om "maatregelen" te verordenen gericht op de bestrijding van bijvoorbeeld het virus, maar tegelijkertijd een geheel andere agenda dient.
kun je stellen dat een overheid betrouwbaar is wanneer deze op feitelijkheden reageert en dan komt met een coronapas? Is het coronavirus een doel of is het slechts een middel om aan andere dingen te werken.
Dat in de loop van de tijd meer gegevens vrijkomen, voortschrijdende inzichten zijn, anders worden door externe omstandigheden en anders worden bezien en dus anders behandeld moeten worden, doet daar helemaal niets aan af.
Jouw opmerking herhaal je nu, zelfs dubbel, maar is niet ter zake doende, want op geen enkele manier toon je aan, dat het wel eens zo zou kunnen zijn, dat er malafide praktijken gaande zijn binnen de voorafgaande inlichtingen, die zijn ingewonnen en besproken als handelingsgeldig. En welke dat dan zouden zijn,
Als dat zo zou zijn, dan worden daar direct maatregelen tegen getroffen, zogauw dat bekend wordt en het beleid opnieuw aangepast.
Zoals altijd al is geweest: Hoge bomen vangen veel wind.
Dus in dit geval, degenen die de vertegenwoordigers zijn van besluitvormingen en wat er aan nieuws vrijgegeven wordt, staan van het begin tot aan het einde in de spotlights en die hebben het altijd gedaan.
Slechts vermoedens, gevoed door argwaan, angst, gebrek aan kennis en daarop inspelende media zijn het gevolg van het verspreiden van argwaan op deze manier door de niet voldoende wetende of zeer beperkt door de eigen belangen van de lezers onderling.
Tegelijkertijd niet doorhebbend, dat elke natie zijn eigen geschiedenis heeft en eigen cultuur en soms totaal verschillend denkende bevolking waar ze door gekozen worden en ook verschillende wetten dus.
Of niet, maar tot nog toe gaat het vnl. om democratisch gekozen regeringen.
Mijn (complot) theorie?
Profiterend van de onzekerheiden en onwetendheid van de vele mensen, die onbeperkt toegang hebben tot internet door dit soort media. Totaal voorbijgaand aan alle problemen, die er spelen en de moeizame pogingen om tot een goed beleid te komen.
Elke klik brengt geld in het laatje.
En zo kapitalen verdienend aan misinformatie, vanwege de sensatie waar velen beducht voor zijn en tegelijkertijd ook juist opzoeken.
Amen. En goed verwoord.
Nu persoonlijk denk ik toch dat er wat meer achter zit dan puur geld in het laatje. Personen die graag onrust storen , de maatschappij ontwrichten vaak om dan zelf ´de macht´ te grijpen, en daar een welbepaald volk graag voor misbruiken.
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.