Chinaman schreef: ↑13 apr 2021 12:16
Je ziet overal waar veel mensen zich laten vaccineren een spectaculaire daling in besmettingen, ziekenhuisopnames en doden. Minder besmettingen, betekent ook minder kans op mutaties. Eigenlijk was dit allang bekend: dankzij vaccinaties zijn ziektes als polio en pokken (nagenoeg) verdwenen.
dat kan er ook aan liggen dat ontzettend veel mensen het al gehad hebben en immuum nu zijn, plus invloed van seizoenen, etc.en niet helemaal aan de vaccinaties.
Nee dat kan niet. Israël is weer open na vaccinatie, omliggende landen niet. Hetzelfde zie je in Engeland.
Voor vaccinatie was de situatie (en het klimaat) vergelijkbaar met de buurlanden.
spectaculair zou ik het zeker niet noemen. wat polio betreft, in Afrika is de heersende polio nu juist een product van slechte vaccinaties... maar ok de wilde vorm is nu wel uitgeschakeld...
Het positieve effect van poliovaccinaties is extreem veel groter geweest dan de incidenten met verzwakt virus dat hiervoor is gebruikt. Wat daar fout ging, was het gevolg van een techniek die niet meer wordt gebruikt.
Het is opvallend dat je de m-RNA technologie niet vertrouwt, die nu juist NIET gebruikt maakt van verzwakt virus, dus dit risico uitsluit.
wat betreft mutaties, ik maak me zorgen over mensen die al ingeent zijn, met name door de theorie van Bossche of hoe zijn naam is, mensen verschillen, en iedereen zijn immuumsysteem ook, en pakt het virus anders aan, natturlijk zijn er grote overeenkomsten, maar nattuurlijk geinfecteerde mensen maken dus veel N proteine antilichamen aan naast de Spike proteine antilichamen...
Tot nu toe is dit nooit voorgekomen bij vaccins, dus deze theorie is nergens op gebaseerd.
Muteert het virus zo dat ze de vaccinaties kan verslaan, krijgen de gevaccineerden een groter probleem dan niet gevaccineerden omdat de gevaccineerden alleen hun Spike proteine afweer gaan inzetten dwz hun immuumsysteem de aangeleerde reactie gaat geven die vaccins hun geven. voordat het lichaam doorheeft dat ze verkeert bezig is, is het virus al weer een stuk verder... maar goed dit is deel van het gemuteerde monstervirus idee van Bossche waar ik hoop dat deze nooit zal uitkomen...
Een virus muteert nooit in één keer alle onderdelen van het Spike eiwit tegelijk. Je gaat hooguit krijgen dat vaccins minder effectief werken, in dat geval kunnen ze snel worden aangepast.
Je theorie laat zien dat je niets snapt van ons afweer systeem en van vaccins.
Een vaccin traint het afweersysteem om het virus snel te herkennen en uit te schakelen.
Als het virus zo sterk zou muteren dat het helemaal niet meer wordt herkend, dan ben je terug bij de bestaande situatie vóór vaccinatie. Het risico is dan in het slechtste geval net zo groot als nu: het geheugen van je afweer is onbruikbaar en je afweer moet dus dealen met een onbekend virus.
Ik blijf bij de mening dat de Emergency authorisation use van de huidige Covid vaccins te snel zijn gegaan en vele experts vonden dit ook onacceptabel. Ik heb de Emergency authorisation use gezien van dat Anthrax vaccine, en wat een gedoe het was geworden bij Amerikaanse soldaten en veteranen, velen die slachtoffer zijn geworden van dat Emergency authorisation use Anthrax vaccine, en vele rechtzaken lopen nu nog... maar het is dan moeilijk aan te vechten tegen zo'n bureaucracy en macht van farmaceuten. Vooral al als regeringen ze zowat onschendbaar maken voor liability van hun product, vaccin in dit geval...
Volkomen onvergelijkbare situaties natuurlijk. Het -mogelijke- probleem bij het anthrax vaccin was de stof squaleen, die wordt helemaal niet gebruikt door bijv. Moderna of Pfizer. Daarnaast was er toen één pharmaceut met een vaccin, die had dus wel macht. Nu zijn grote aantallen verschillende vaccins in ontwikkeling of goedgekeurd. De macht van de pharmacie gaat hier dus niet op. Een onveilig vaccin betekent einde oefening voor het bedrijf, want er zijn genoeg concurrenten.
Wat Gent betreft... nou als ik de situatie zo in Belgie bekijk...Maar goed, de inhoud kan correct zijn, maar ik hoef me natuurlijk niet alleen op you tube filmpjes te concentreren voor goede correcte informatie...
Je komt voortdurend met linkjes, maar negeert informatie die jouw wordt aangereikt want het staat op Youtube. Dat klinkt als een drogreden.
Geef dan gewoon eerlijk toe dat je geen informatie wilt die niet in je straatje past.