louter perspectiefloze armoede ontvluchten is legitiem genoeg om asiel te krijgen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Re: louter perspectiefloze armoede ontvluchten is legitiem genoeg om asiel te krijgen

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Peter van Velzen schreef: 21 jul 2021 03:17
lost and not found yet! schreef: 20 jul 2021 23:31 Hoi Peter! Sorry voor de vroege of late reactie, maar ik moet me aanpassen aan de Europese tijd! Oke, de zeeen zijn leeg, de woestijnen uitgestorven! Deal! En wat nu? Gaan we vegetarische producten verbouwen in Libanon? In Afghanistan? Sorry voor de confrontatie met de werkelijkheid maar er gaat geen verbetering plaatsvinden! De mensheid is in mijn opinie, but correct me if I’m wrong, bezig om zichzelf op een leuke manier uit te roeien! Je geeft het probleem zelf al aan dus ik ben benieuwd hoe jij een oplossing naar voren brengt!
Ik ga de oplossing niet vinden. Hopelijk anderen wel, al was het maar gedeeltelijk. Geld is het minste probleem. dat kan gecreëerd worden. Banken doen niet anders, En nee je moet het niet zomaar uitdelen, Dat werkt niet, Je moet het daar brengen waar het nodig is en zinvol zaj worden beseed, Dat is niet voor een "ruimereis" van Jeff Bezos en o ok niet voor privé vuurwerk, Aks je de zee lang genieg met rust laat valt er in de toekomst weer te vissen en ook de woestijn kan veranderen, Wtenschappers maken zelfs plannen op Mars bewoonbaar te maken, Dat kan met de aarde zelfs makkelijker. Maar dat ga ik niet meer meemaken. Ik kan er slechts voor pleiten,
Geld is wel een probleem.
Als het niet gedekt is krijg je toestanden als van de Weimar republiek.
(postzegels van 100-miljoen mark)

Mars bewoonbaar maken lost niets op ook kost het meer dan het kan opbrengen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Plaats reactie