Naar aanleiding van dit topic met daarin de volgende post :
vegan-revolution schreef: ↑23 okt 2021 11:02Dat is dan misschien een mogelijk punt van discussie, want zit er ook geen keerzijde aan het bewust geen aandacht geven in allerlei mainstream media van een bestaand fenomeen? Een bevolking krijgt dan minder de kans om mee te helpen denken over een oplossing. En is het eigenlijk wel democratisch om een bevolking bewust informatie te onthouden?
Stel een journalist komt bij mij thuis om mij te interviewen. Vervolgens wordt er een artikel gepubliceerd waarin van mij het volgende geciteerd wordt "Ik vind dat mensen zoveel mogelijk spotprenten van degene die gezien wordt als belangrijkste profeet van de islam, Mohammed, moeten maken en dat ze die overal moeten ophangen.". In dat artikel staat ook een levensgrote haarscherpe foto van mijn gezicht en met duidelijk mijn adresgegevens en daarbij de vermelding "en dáár woont hij".
Hoe legitiem is dat?
Als ik de journalist opbel voor opheldering dan antwoordt hij : "We leven hier niet in Turkije maar in een land met vrije nieuwsgaring. En omdat vrijheid voor mij een groot goed is stem ik steevast PVV.".