Dat is zeker een aspect. Maar er is ook de vraag in hoeverre die persoon zelf een kaart kan lezen. Als je uit wantrouwen zelf een kaart koopt en dan beweert dan uit die kaart volgt dat hij een bepaalde richting moet volgen om zijn doel te bereiken maar dat is gebaseerd op een verkeerd begrip van wat de kaart aanduid, dan mag daar ook op gewezen worden.gerard_m schreef: ↑06 nov 2021 10:46Het gaat over iets anders, zie mijn post hierboven.
Vergelijk het met de weg vragen in een onbekende stad. Als iedereen jouw een andere richting geeft, ga je je afvragen hoe betrouwbaar de bevolking van de stad is. Dat betekent niet dat je zelf een routekaart hebt waaruit blijkt dat de mensen het verkeerd aangeven.
Mcmadtasty lijkt op een bepaald moment met cijfers gekomen te zijn waarvan hij suggereerde dat ze twijfel zaaiden over de werkzaamheid van het vaccin. Ik zie niet hoe die cijfers daarvoor gebruikt kunnen worden. Dus wil ik graag weten hoe hij aan de hand van die cijfers tot het besluit komt dat de werking van het vaccin twijfelachtig is.,