Ik denk dat er iets ernstig mis is met de mentale toestand van Thierry Baudett. Hij lijkt nu alle fatsoen kwijt en trekt graag de vergelijking met de holocaust als het gaat om het Covid-19 beleid. Dit gaat echt alle perken te buiten en dient behalve het opruien van zijn volgelingen geen zinnig doel.
Misschien moet er een regel komen waarbij tweede kamerleden bij hun beëdiging ook beloven zich aan feiten en fatsoensnormen te onderwerpen met een verbod op drogredeneringen.
Pepijn van Houwelingen gaat een stapje verder en bedreigt opponenten met toekomstige tribunalen.
Tribunaal:Binnen het internationaal recht een vaak tijdelijk ingesteld rechterlijk orgaan dat ziet op de beslechting van een bepaald (vaak grootschalig) geschil.
Raar dat een vertegenwoordiger van een partij die tegen Europa is wel een tribunaal wil.
Een parlementaire hoorzitting zou ik me nog kunnen indenken maar daarmee is de heer van Houwelingen mogelijk niet bekend.
over fvd zelf is de naam van dit topic genoeg om er eens naar te kijken. Niet te lang want dan krijg je vlekken in de nek en een waas voor de ogen, want misschien is deze malligheid wel besmettelijk.
https://www.fvd.nl/standpunten