IT-vacture voor de vrijdenker?
Moderator: Moderators
IT-vacture voor de vrijdenker?
Wel een grappige jobomschrijving: zie hier. Ik vraag me af wat dat voor club is.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Liefst linksdenkend (dus geen PvdA'rs). Liefst atheistisch, maar moet in ieder geval zelfstandig kunnen denken.
Weinig vrij-denkend als je verplicht wordt tot een bijzonder linksige politieke signatuur. Ik vermoed daarom dat men graag een beïnvloedbare volgzame alleenstaande langdurig werkeloze heeft. Het gepopulariseerde profiel laat immers weinig ruimte voor professionalisering. Ik wens Jelle Samshuizen uit Wageningen succes met zijn nering als dozenschuiver. Het lijkt me vast een gezellig bedrijf en zolang zijn TCO concurrerend blijft kan hij zijn diensten blijven verlenen.

equilibrist
Voor de minder gezouten mening...
Voor de minder gezouten mening...
-
- Banned
Re: IT-vacture voor de vrijdenker?
misschien voldoende info op hun site ->cymric schreef:Wel een grappige jobomschrijving: zie hier. Ik vraag me af wat dat voor club is.
http://www.rockingstone.nl/it/
laat ik nou gekwalificeerd zijn wat IT-techniek, Linux etc. betreft
bovendien werkzoekend maar met roken gestopt en geen atheist.

Laatst gewijzigd door Antiscience op 20 dec 2006 15:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Het vraagt wel om een gepaste, bedrijfscultuur overeenkomende sollicitatiebrief 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Sebastiaan
- Bevlogen