IT-vacture voor de vrijdenker?

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cymric
Bevlogen

IT-vacture voor de vrijdenker?

Bericht door cymric »

Wel een grappige jobomschrijving: zie hier. Ik vraag me af wat dat voor club is.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Baruch
Forum fan

Bericht door Baruch »

Jammer voor hen, ik ben geen kettingroker ;)

Groetjes,

Baruch
"Deorum offensae diis curae" [een Romeins principe]
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Liefst linksdenkend (dus geen PvdA'rs). Liefst atheistisch, maar moet in ieder geval zelfstandig kunnen denken.

Weinig vrij-denkend als je verplicht wordt tot een bijzonder linksige politieke signatuur. Ik vermoed daarom dat men graag een beïnvloedbare volgzame alleenstaande langdurig werkeloze heeft. Het gepopulariseerde profiel laat immers weinig ruimte voor professionalisering. Ik wens Jelle Samshuizen uit Wageningen succes met zijn nering als dozenschuiver. Het lijkt me vast een gezellig bedrijf en zolang zijn TCO concurrerend blijft kan hij zijn diensten blijven verlenen.
:)
Antiscience
Banned

Re: IT-vacture voor de vrijdenker?

Bericht door Antiscience »

cymric schreef:Wel een grappige jobomschrijving: zie hier. Ik vraag me af wat dat voor club is.
misschien voldoende info op hun site ->

http://www.rockingstone.nl/it/

laat ik nou gekwalificeerd zijn wat IT-techniek, Linux etc. betreft
bovendien werkzoekend maar met roken gestopt en geen atheist. :lol:
Laatst gewijzigd door Antiscience op 20 dec 2006 15:27, 2 keer totaal gewijzigd.
BR

Bericht door BR »

Mooi baantje voor me, maar volgens mij zat er een verstopte boodschap achter; werken. Bovendien, mijn kennis tot de IT gaat ongeveer tot de buizenpost :wink:
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het vraagt wel om een gepaste, bedrijfscultuur overeenkomende sollicitatiebrief 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Vraag me af hoe je willen checken of je atheistisch bent. Misschien moet de zin "Ik ontken de heilig geest" driemaal hardop zeggen om te worden toegelaten :P
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Kitty schreef:Het vraagt wel om een gepaste, bedrijfscultuur overeenkomende sollicitatiebrief 8)
Ik zal 'm zo spoedig mogelijk uitprinten op een vel papertrips. ;)
Klinkt goed!
Plaats reactie