Joost_de_groot schreef: ↑08 mar 2022 13:06
Rereformed schreef: ↑08 mar 2022 12:25
Iedere bijdrage van je laat je als een handlanger van Poetin zien.
Handlanger van Poetin? Waar zegt hij dat dan? Wat jij doet is goedkoop framen en is zeer doorzichtig.
Zoals ik meerdere malen heb opgemerkt laat Tiberius in letterlijk elke bijdrage van hem in dit topic zien dat hij een propagandist voor Poetin is en alles wat hij schrijft als bron heeft zijn allesverterende haat voor de VS. Iets
totaal niet van een ander perspectief te kunnen zien is wat hem bovenal kenmerkt.
Het lijkt me dat je slim genoeg bent om te begrijpen dat propaganda zelden gedaan wordt door zich openlijk als een bewonderaar van Poetin te laten zien. Indien je dat inderdaad begrijpt is het niet erg slim om mij te beschuldigen van goedkoop framen.
Je laat ermee zien evenals Tiberius claudius een andere agenda te hebben dan bezig te zijn met het lot van de Oekraïners en de misdadigheid van een diktator die een veroveringsoorlog begonnen is.
Tiberius claudius heeft het zelfs op dag 13 van een misdadige oorlog nog niet voor elkaar gekregen om Poetin te veroordelen of zelfs die naam maar te noemen. Wel heeft hij vandaag weer, en tig maal daarvoor, de VS aangeklaagd, en Finland ervan beschuldigd zichzelf een oorlog met Rusland op de hals te halen, en nu presteert hij het zelfs om een mooie droom die iemand heeft tot agressiviteit uit te roepen.
Vanzelfsprekend is mogelijk dat Tiberius' bijdragen enkel gevoed worden door haat voor de VS, en niet door bewondering voor Poetin. Daarom liet ik hem eerst weten dat hij
niet te onderscheiden is van een propagandist voor Poetin. Uiteraard deed ik dat om hem de kans te geven zich duidelijk tegen Poetin uit te spreken. Maar Tiberius deed dat ook daarna niet.
En als je niet met jou eens bent, dan ben je tegen jou? Monsterlogica

Ik ben niet geïnteresseerd in mijzelf en het is mij om het even of jij mij monsterlijk noemt, of narcissist of mij met Poetin vergelijkt, of met hoon tegemoet komt. Je doet maar. Je maakt er jezelf enkel belachelijk mee door in een topic "Rusland en Oekraïne" niets anders bij te dragen dan een aanval op mijn persoon.
Misschien moet je oorlogens eens niet benaderen als een voetbalwedstrijd waar je opkomt voor je team maar het eens in een breder historisch perspectief bekijken vanuit meerdere perspectieven. Wie weet ben je dan in staat om wat minder tribaal met de situatie om te gaan. Dat je nog in termen als 'goed' en 'kwaad' denkt bevestigen dat ook.
Misschien moet jij eens beginnen met het nieuws te volgen. Er is een oorlog aan de gang die ons allen aangaat. Zaken in een breder historisch perspectief zetten en bekijken vanuit meerdere perspectieven hoort het beste bij voor of na de oorlog. Maar dit topic bevat vele bijdragen van mij die daar mee bezig zijn. Zelfs vanmorgen heb ik dit nog gedaan. Ga dit topic eens lezen!
Denken in termen van goed en kwaad is overigens wat bij iedere oorlog hoort, en zeker bij deze.
Voor eenieder die zaken uit een breder perspectief beziet is allang duidelijk geworden dat dit een bepalend, een beslissend moment in de geschiedenis van de 21ste eeuw genoemd kan worden. Het verdere verloop van de geschiedenis van Europa voor de rest van deze eeuw wordt op dit moment beslist. En op dat moment van megabetekenis is wat jou bezighoudt een aanval op mij en de verdediging van iemand die voor het merendeel met one-liners bijdragen levert waarin hij met absurde beweringen aankomt! Voordat je mij beleert zaken 'in breder perspectief te bekijken', zou ik je aanraden om te overdenken hoe komisch dat overkomt.
Je klinkt als een opgestookte Hooligan met zendingsdrang en een waas voor zijn ogen, doe eens een beetje rustig aan zeg.
Ik woon in Finland. Poetins tanks kunnen ook daar de grens over. Ik heb dus niet de rust die jij je kan permitteren, en ik heb ook geen behoefte aan rust. Ik heb behoefte aan aansluiting bij de NAVO en hoop dat mijn land zo snel mogelijk die beslissing neemt. Overigens heb ik bepaald geen waas voor mijn ogen. Dat is juist wat mij kenmerkt.
Maar als
jij rust nodig hebt dan is daar een
prachtig onderwerp voor.
En ban me maar als je je daar lekker door voelt en mijn bijdrage je niet bevalt, zou Poetin ook doen

.
Het schijnt me toe dat jij meer op een hooligan lijkt, iemand die zich enkel uitslooft om een vete aan te gaan met een ander en zijn uiterste best doet hem te treiteren. Iemand die zo bedelt om geband te worden is het niet waard om geband te worden.