Ik ben een 53 jarige inwoner van Rotterdam, zeer gewoon al zeg ik het zelf, en ik zou het fijn vinden om zowel mee te lezen als hier en daar te participeren voor zover het de content van dit forum betreft. De primaire reden dat ik hier ben aanbeland betreft een Google query ("filosofie+forum") waarna de zin om hier te willen participeren werd ingegeven door het lezen van de algemene doelstelling en door het lezen van enkele van de forumtopics.
Hier laat ik het graag bij (voor nu tenminste) waarbij ik hoop van jullie (maar ook van mezelf) te kunnen leren.
Welkom "gewone man", maar weet dat je zeldzaam waardevol en mooi kunt zijn ook als gewoon mens.
Onderstaand bericht is wellicht overbodig, maar toch. . .
Oook welkom namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen? Welkom nieuwe leden.
Welkom.
Benieuwd naar welke van de verzameling filosofie-topics je het meest aanspreken. Overigens zijn dit bij uitstek topics die men kan voortzetten al zou de laatste bijdrage al vele jaren geleden gegeven zijn.
Maria schreef: ↑09 sep 2022 00:09
Welkom Gewone man.
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt en we elkaar beter leren kennen.
Dank je wel Maria, insgelijks.
Peter van Velzen schreef: ↑09 sep 2022 02:14
Welkom "gewone man", maar weet dat je zeldzaam waardevol en mooi kunt zijn ook als gewoon mens.
Dank je wel Peter.
Rereformed schreef: ↑09 sep 2022 04:54
Welkom.
Benieuwd naar welke van de verzameling filosofie-topics je het meest aanspreken. Overigens zijn dit bij uitstek topics die men kan voortzetten al zou de laatste bijdrage al vele jaren geleden gegeven zijn.
Dank je wel Rereformed. Het leeuwendeel van de topics moet ik nog tegenkomen en doornemen dus zou het misschien voorbarig zijn om op dit punt een voorkeur m.b.t. een thema of een stelling aan te geven.