Teksten van Rereformed
Moderator: Moderators
Re: Teksten van Rereformed
Leuk om dit terug te lezen, veel dingen waren mij ontschoten die jij weer naar boven haalt. Ook de oudgedienden en hun bijdragen zijn interessant, want het verhaal achter Des en Kochi was ik kwijt. Als je een verhalenbundel gaat maken, denk dan aan de uitdrukking "schrijven is wegstrepen". Dagboek voor christelijke afvalligen verkoopt gemakkelijker dan een titel met atheïsten. Het duurt bij de meesten nogal lang alvorens ze zich atheïst noemen, ze zijn het al maar draaien nog een tijdje om deze uitdrukking heen. Die conclusie moeten ze zelf trekken.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Hele goede tip! Precies wat je zegt. Voor mij duurde het ook een hele tijd voordat ik dat woord kon gebruiken voor mezelf. Dagboek voor christelijke afvalligen klinkt goed!PietV. schreef: ↑26 sep 2021 11:21 Als je een verhalenbundel gaat maken, denk dan aan de uitdrukking "schrijven is wegstrepen". Dagboek voor christelijke afvalligen verkoopt gemakkelijker dan een titel met atheïsten. Het duurt bij de meesten nogal lang alvorens ze zich atheïst noemen, ze zijn het al maar draaien nog een tijdje om deze uitdrukking heen. Die conclusie moeten ze zelf trekken.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag kreeg ik een bericht van de provider van de site Volwassen Geloof dat men vanaf 1 januari 2023 de site niet meer zal onderhouden, en de site van het web zal verdwijnen. Er zijn er nog maar een paar van die sites uit die langvervlogen tijden en de techniek van die sites is nu zeer verouderd. Het loont voor de provider de moeite niet meer.
Mijn site heeft er gestaan vanaf 2004, dus 19 jaar lang. Het is in al die jaren 450.000 maal aangeklikt. Maar zal de half miljoen net niet halen.
Hoe het nu verder moet met die teksten weet ik niet.
Mijn site heeft er gestaan vanaf 2004, dus 19 jaar lang. Het is in al die jaren 450.000 maal aangeklikt. Maar zal de half miljoen net niet halen.
Hoe het nu verder moet met die teksten weet ik niet.
Born OK the first time
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Jouw site is een statische HTML site toch? Geen PHP of cgi-bin. Dan is er ook weinig echt onderhoud.
Zo ja: dan kun je deze overal makkelijk laten hosten.
Het (vrij makkelijk) langs de freethinker.nl/ portal kunnen (zou ik zeggen).
Heb je toegang tot de ftp:// of verzorgt dat iemand voor je? Dan kan je makkelijk alle bronbestanden bemachtigen.
Heb je toegang tot de ftp:// of verzorgt dat iemand voor je? Dan kan je makkelijk alle bronbestanden bemachtigen.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
HTML klinkt mij bekend in de oren, PHP en cgi-bin is voor mij geheimtaal. Ik bestudeerde er negentien jaar geleden een boek voor om het in de juiste vorm te krijgen. Ik heb zelf die ftp:// bestanden indertijd geupload. Ik heb er in twaalf jaar niet meer naar omgekeken, maar ik heb daar naar ik aanneem nog toegang toe, indien ik ergens nog die oude informatie tot toegang kan vinden. Ik heb ze denk ik ook op een oude CD staan.chromis schreef: ↑28 sep 2022 16:01 Jouw site is een statische HTML site toch? Geen PHP of cgi-bin. Dan is er ook weinig echt onderhoud.
Born OK the first time
Voorlopig ben je nog wel te vinden in TheWayBack Machine, zie deze link
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)