Keiharde maatregelen tegen zinloos geweld.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: Knieschijfschieten

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: 06 dec 2022 14:11 ALS het dan een kleine groep betreft, heb ik nog steeds geen moeite met die knuppel op de knieschijf (NAdat er gewaarschuwd is!)
Zij die het verdommen zich enigszins aan te passen worden op aangepaste wijze 'opgevoed'.
sla hard genoeg en je verwoest een knie voor het leven.
wil je dat iemand je voor de rest van je leven haat ...

een puber die het uithangt, ongeacht geloof/afkomst/... dat zie je al jaren eerder aankomen. je moet direct en zo jong mogelijk ingrijpen en niet pas als het te laat is.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 06 dec 2022 14:26
dikkemick schreef: 06 dec 2022 14:11 ALS het dan een kleine groep betreft, heb ik nog steeds geen moeite met die knuppel op de knieschijf (NAdat er gewaarschuwd is!)
Zij die het verdommen zich enigszins aan te passen worden op aangepaste wijze 'opgevoed'.
sla hard genoeg en je verwoest een knie voor het leven.
wil je dat iemand je voor de rest van je leven haat ...

een puber die het uithangt, ongeacht geloof/afkomst/... dat zie je al jaren eerder aankomen. je moet direct en zo jong mogelijk ingrijpen en niet pas als het te laat is.
Er wordt gewaarschuwd.
Er wordt nogmaals gewaarschuwd
Van mijn part gaat de rode vlag dan uit, zodat wie het nog niet begrijpt of wil begrijpen nog 1x in de gelegenheid wordt gesteld op te zouten.
Daarna is het KLAAR! Er wordt soms voor miljarden vernield

En nog een aanvulling: Haal hooligans uit de anonimiteit. Vertoon maar beelden op internet en tv.
En nogmaals: Er werd gewaarschuwd, er werd nogmaals gewaarschuwd....Volhard je dan in je primitieve instincten zijn de gevolgen voor jezelf.
Het MOET klaar zijn! Ellendelingen
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

En dit soort acties van KUT MAROKKANEN moeten we accepteren??? Ik ben er helemaal klaar mee! Hier helpt alleen iets tegen van de PVV of, minder geschikt maar misschien wel meer bruikbaar het FVD! Nogmaals, geen voorstander van beiden maar het blijven KUT MAROKKANEN!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

We hebben in dit land regels afgesproken. Rijd je rood, krijg je een bekeuring. Rijk of arm ...je betaalt.
Breek je in en word je betrapt: straf.
Til je de belasting, betaal je terug.

Straffen waarvan we weten dat ze bestaan en min of meer accepteren dat je moet boeten voor je daden.
Spreek dan af dat je niet andermans spullen in de fik mag steken als je partijtje gewonnen of verloren heeft.
Maak duidelijk dat er na waarschuwing HARD opgetreden gaat worden.
Anders kunnen we alle strafmaatregelen wel gaan afschaffen
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
appelfflap
Banned

lost and not found yet! schreef: 06 dec 2022 22:48 En dit soort acties van KUT MAROKKANEN moeten we accepteren??? Ik ben er helemaal klaar mee! Hier helpt alleen iets tegen van de PVV of, minder geschikt maar misschien wel meer bruikbaar het FVD! Nogmaals, geen voorstander van beiden maar het blijven KUT MAROKKANEN!
en waarom gooi jij ze allemaal op 1 hoop met die ene term?
als je het bv over belgen hebt dan hoop ik toch dat je ons ook allemaal consequent en altijd kinderverkachters noemt? dat is tenslotte een nationale sport in mijn landje.

wat wil je bereiken?
is hetgeen we vandaag doen de juiste weg?
na 30j durf ik stellen dat het niet zo is.

Hoe komt het, heel specifiek over belgie, dat wij nog steeds de grootste exporteur van is-strijders zijn. zowel in absolute als relatieve cijfers? ook gasten die op hun 12e een raam insmeten omdat marokko ergens een voetbalmatch verloor/won.

in frankrijk had je een relatief sereen terrorismeproces? Wij Belgen doen het anders en dus is het elke dag zever en gezeik (en we zijn 3 dagen bezig).
uiteraard gevolgd door allerlei stoere uitspraken maar denk je dat dit nu ook maar iemand zal helpen en we goed bezig zijn?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 07 dec 2022 12:11 ...
uiteraard gevolgd door allerlei stoere uitspraken maar denk je dat dit nu ook maar iemand zal helpen en we goed bezig zijn?
Wat is dan de oplossing? Blijven roepen dat het sociaal allemaal beter moet? Dat meneer de wijkagent weer terug moet komen?
Einstein/Mick
appelfflap
Banned

dikkemick schreef: 07 dec 2022 12:13 Wat is dan de oplossing? Blijven roepen dat het sociaal allemaal beter moet? Dat meneer de wijkagent weer terug moet komen?
tja
hoe komt het dat het terrorismeproces in Frankrijk sereen verliep en in Belgie na 3 dagen al een complete ramp is? zou de werkwijze van de overheid er toch niet ergens iets mee te maken hebben?

interessant is wel de manier hoe je naar de wijkagent verwijst.
toen ik kind was is die kerel ook met mijn ouders komen praten omwille van die kleine belhamel
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 07 dec 2022 12:40
dikkemick schreef: 07 dec 2022 12:13 Wat is dan de oplossing? Blijven roepen dat het sociaal allemaal beter moet? Dat meneer de wijkagent weer terug moet komen?
tja
hoe komt het dat het terrorismeproces in Frankrijk sereen verliep en in Belgie na 3 dagen al een complete ramp is? zou de werkwijze van de overheid er toch niet ergens iets mee te maken hebben?

interessant is wel de manier hoe je naar de wijkagent verwijst.
toen ik kind was is die kerel ook met mijn ouders komen praten omwille van die kleine belhamel
Weet niet hoe oud je bent, maar hoeveel allochtonen (en ik wil ze echt niet allemaal over 1 kam scheren) woonden er in je wijk? Ze nemen hun (vaak mannelijke!) tradities mee.
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

https://www.nu.nl/binnenland/6240754/re ... -ooit.html

Mogen we dit de 7 tere zieltjes aandoen? 7 maar! En uiteraard recht op verdediging.
Einstein/Mick
lost and not found yet!
Bevlogen

appelfflap schreef: 07 dec 2022 12:11
lost and not found yet! schreef: 06 dec 2022 22:48 En dit soort acties van KUT MAROKKANEN moeten we accepteren??? Ik ben er helemaal klaar mee! Hier helpt alleen iets tegen van de PVV of, minder geschikt maar misschien wel meer bruikbaar het FVD! Nogmaals, geen voorstander van beiden maar het blijven KUT MAROKKANEN!
en waarom gooi jij ze allemaal op 1 hoop met die ene term?
als je het bv over belgen hebt dan hoop ik toch dat je ons ook allemaal consequent en altijd kinderverkachters noemt? dat is tenslotte een nationale sport in mijn landje.

wat wil je bereiken?
is hetgeen we vandaag doen de juiste weg?
na 30j durf ik stellen dat het niet zo is.

Hoe komt het, heel specifiek over belgie, dat wij nog steeds de grootste exporteur van is-strijders zijn. zowel in absolute als relatieve cijfers? ook gasten die op hun 12e een raam insmeten omdat marokko ergens een voetbalmatch verloor/won.

in frankrijk had je een relatief sereen terrorismeproces? Wij Belgen doen het anders en dus is het elke dag zever en gezeik (en we zijn 3 dagen bezig).
Beste Appelfflap,

Dat is geen antwoord op mijn vraag! Ik vroeg of we dat moeten accepteren! Dat jij vervolgens aankomt met dat Belgen geassocieerd worden met kinderverkrachters is nog geen eens bij mij opgekomen! En dat jullie de meeste IS strijders exporteren ook niet! En leer dus van Frankrijk! En wat het probleem betreft, ik durf te blijven beweren dat niet alle Marokkanen relschoppers zijn, maar dat alle relschoppers in het geval van de WK competitie wel Marokkaan zijn! En zoals Dikkemick vroeg, wat wil je dan doen?

Ps, ik herinner me een vakantie met mijn toenmalige vrouw in 2002 in Turkije! We gingen elke avond dineren in een fijn visrestaurant en raakten in gesprek met de eigenaar. Het gesprek kwam erop dat ik hem vroeg waarom hij niet naar Nederland emigreerde. Hij vertelde me letterlijk dit: Kijk om je heen, ik zit elke zomer de hele avond vol met toeristen. Wat moet ik in Nederland doen? Jullie krijgen al die debielen van het platteland die hun geluk bij jullie gaan zoeken maar die nooit zullen veranderen! Kortom, hoe duidelijk wil je het hebben? En waar komen de meeste Marokkanen vandaan die in Belgie en Nederland wonen? Precies…….
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Ah 2002...vlak voor de AKP voor het eerst de verkiezingen in Turkije won...
lost and not found yet!
Bevlogen

B.S. schreef: 07 dec 2022 21:36 Ah 2002...vlak voor de AKP voor het eerst de verkiezingen in Turkije won...
Ja, en? Wat suggereer je?
We will dance again!
🔱
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 07 dec 2022 14:25 https://www.nu.nl/binnenland/6240754/re ... -ooit.html

Mogen we dit de 7 tere zieltjes aandoen? 7 maar! En uiteraard recht op verdediging.
Dat is inderdaad het super debiele resultaat van onze jarenlange linkse tolerante samenleving! Niemand durft zn bek open te trekken en alles wordt weggewuifd onder de woke noemer dat het allemaal wel meevalt! Niet dus!

Nogmaals, ik ben geen PVV of FVD aanhanger maar ik zie zelfs dat dit fout gaat! Maar zou er ook niet op tegen zijn als de PVV of de FVD het hier voor het zeggen krijgt! Laat ze zichzelf maar bewijzen! Maar met de huidige politieke situatie zou ik beiden steunen!
We will dance again!
🔱
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Lost and not Found Yet:
Dat die 'achterlijke plattelanders' waar die restauranthouder zo op neer keek een paar maanden later het land overgenomen hadden. (Ok, beetje gechargeerd, maar toch...)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 07 dec 2022 22:17
dikkemick schreef: 07 dec 2022 14:25 https://www.nu.nl/binnenland/6240754/re ... -ooit.html

Dat is inderdaad het super debiele resultaat van onze jarenlange linkse tolerante samenleving! Niemand durft zn bek open te trekken en alles wordt weggewuifd onder de woke noemer dat het allemaal wel meevalt! Niet dus!

Nogmaals, ik ben geen PVV of FVD aanhanger maar ik zie zelfs dat dit fout gaat! Maar zou er ook niet op tegen zijn als de PVV of de FVD het hier voor het zeggen krijgt! Laat ze zichzelf maar bewijzen! Maar met de huidige politieke situatie zou ik beiden steunen!
Mijn laatste stem ging naar Splinter (Merel van Kooten), juist ook omdat zij voor neutraal onderwijs pleitte. Geen idee meer hoe rechts (of links) haar handhavingsbeleid was, maar dat mag van mij strikter en strenger maar ook in verhouding staan tot de overtreding.
Wat we hier zien gebeuren staat mi gelijk aan terrorisme. En dit is totaal niet te vergelijken met bv de opstandelingen en de protesten in China. Daar wordt buiten proportie hard opgetreden. Zo ook Afghanistan/Iran bv.
Deze rellen en vernielzucht wordt gepleegd door losgeslagen (van maatschappij) randdebielen en die mag je dus dusdanig aanpakken.
Maar PVV of forum stemmen... NOOIT! Dan zou je zo de richting van China uit kunnen gaan.
Einstein/Mick
Gesloten