Dat zeggen kwakzalvers ook. Voor sommige problemen zijn geen goede oplossingen. Dat niemand met alternatieven komt die jou aanstaan, betekent nog niet dat jouw voorstel een effectieve oplossing is.
Keiharde maatregelen tegen zinloos geweld.
Moderator: Moderators
Re: Knieschijfschieten
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Voor kwakzalverij is een batterij aan bewijzen dat reguliere geneeskunde beter werkt.
Artikeltje val politievakbond gelezen? Zij zouden er toch kijk op moeten hebben. Het waterstraaltje lachen ze om! Ook de politie wordt radeloos omdat er teveel Axxyanussen het beleid bepalen.
Vivianne Miedema moet het WK van volgend jaar in Australië en Nieuw-Zeeland missen door een zware knieblessure. Dat meldt de spits van de Oranjevrouwen maandag op Twitter.
De hooligan uitgehangen en een tik gehad?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Er zijn nog steeds aandoeningen waarvoor reguliere geneeskunde geen oplossing heeft. Dus daar mogen kwakzalvers hun gang gaan?dikkemick schreef: ↑19 dec 2022 12:46Voor kwakzalverij is een batterij aan bewijzen dat reguliere geneeskunde beter werkt.
Neen, de politievakbond moet daar geen klare kijk op hebben. Allereerst is de politievakbond betrokken partij. Ten tweede zijn dat geen wetenschappers die begrijpen hoe mensen kunnen denken een oplossing te hebben, die er in werkelijkheid geen is.
Axxyanus, kom eerst maar met een werkbaar alternatief. En dan niet met geneeskunde aankomen maar met slopende en maatschappij ontwrichtende hooligans.
Een kreupele hooligan kan de straat niet op om te slopen en terroriseren. Dat bewijs hoef ik jou niet te leveren!
Een kreupele hooligan bedenkt zich naar alle waarschijnlijkheid 2x alvorens met sloophamer op pad te gaan.
Dat laatste is dan een mening.
Ergo. Een knuppel tik op de knieschijf werkt. Nu Delft de politie bijna het onderspit en ik zie liever de tegenpartij in die rol.
Een kreupele hooligan kan de straat niet op om te slopen en terroriseren. Dat bewijs hoef ik jou niet te leveren!
Een kreupele hooligan bedenkt zich naar alle waarschijnlijkheid 2x alvorens met sloophamer op pad te gaan.
Dat laatste is dan een mening.
Ergo. Een knuppel tik op de knieschijf werkt. Nu Delft de politie bijna het onderspit en ik zie liever de tegenpartij in die rol.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Van knieschijfschieten naar een knuppel tik op de knieschijf ,,,
... voortschrijdend inzicht?
De geweldsbevoegdheid is geregeld in artikel 7 van de Politiewet. Hoe formuleer jij jouw geweldsinstructie binnen het naar jouw wens tot 'knieschijfschieten' aangepaste artikel 7 van de Politiewet?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
topic heet "knieschijfschieten" maar in eerste instantie doelde ik op de welgemikte tik op de knieschijf.HierEnNu schreef: ↑19 dec 2022 14:26Van knieschijfschieten naar een knuppel tik op de knieschijf ,,,
... voortschrijdend inzicht?
De geweldsbevoegdheid is geregeld in artikel 7 van de Politiewet. Hoe formuleer jij jouw geweldsinstructie binnen het naar jouw wens tot 'knieschijfschieten' aangepaste artikel 7 van de Politiewet?
Politie MAG geweld gebruiken als er aanleiding toe wordt gegeven (als ze zelf bedreigd worden) en ik wil dit laatste begrip ietsje oprekken, Zeker en vooral met de jaarwisseling in gedachte. MILJOENEN schade waarbij de politie dus niet mag ingrijpen volgens artikel 7.
Nou, lekker dan! Mag ik dan hopen dat uw auto eens goed onder handen wordt genomen door onze vriendjes de hooligans en dat de politie erbij staat te kijken?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dikkmick, ik illustreer gewoon je denkfout. Jij argumenteert hier dat we met jouw voorstel moeten meegaan omdat niemand een betere oplossing kan aanbieden. Wel volgens dat zelfde principe moeten we kwakzalvers raadplegen als de reguliere geneeskunde geen betere oplossing heeft.
Een dode kan geen misdaden begaan, toch heeft de doodstraf over het algemeen geen positieve invloed op de criminaliteitscijfers. Dat jij er op deze manier in zou slagen om een aantal individueën van het toekomstige strijdtoneel te verwijderen, is geen garantie dat dat op de langere termijn een positieve invloed heeft.
Niets ergo. Een hoop kortzichtige opmerkingen op een hoopje.dikkemick schreef: ↑19 dec 2022 13:24Een kreupele hooligan bedenkt zich naar alle waarschijnlijkheid 2x alvorens met sloophamer op pad te gaan. Dat laatste is dan een mening. Ergo. Een knuppel tik op de knieschijf werkt. Nu Delft de politie bijna het onderspit en ik zie liever de tegenpartij in die rol.
Axxyanus, waarom steel ik niet uit winkels?
Omdat je dan gepakt kunt worden, een boete moet betalen en je je gezicht er nooit meer kunt laten zien.
Als ik, nadat ik iets ontvreemd heb, alleen maar een wijsvingertje krijg met "dat mag niet" dan is de kans groot dat mij dat aanzet tot een volgende diefstal. Vergeet niet dat ik krap bij kas zit, dus de drang om te stelen is er.
Kijk, doodstraf is dit in het uiterste doortrekken, maar een flinke tik op mijn neus volstaat ook. Deze tik is dan die boete en de schaamte, iets waar hooligans schijt aan hebben.
Hebben ze dat ook aan de knuppel op de knie? Moet je dit blijven vergelijken met de doodstraf?
Een kreupele hooligan bedenkt zich de volgende keer wel. En een hooligan hooligant niet omdat hij krap bij kas zit maar omdat het een sneu figuur is dat blijkbaar door de maatschappij terecht gewezen moet worden.
Omdat je dan gepakt kunt worden, een boete moet betalen en je je gezicht er nooit meer kunt laten zien.
Als ik, nadat ik iets ontvreemd heb, alleen maar een wijsvingertje krijg met "dat mag niet" dan is de kans groot dat mij dat aanzet tot een volgende diefstal. Vergeet niet dat ik krap bij kas zit, dus de drang om te stelen is er.
Kijk, doodstraf is dit in het uiterste doortrekken, maar een flinke tik op mijn neus volstaat ook. Deze tik is dan die boete en de schaamte, iets waar hooligans schijt aan hebben.
Hebben ze dat ook aan de knuppel op de knie? Moet je dit blijven vergelijken met de doodstraf?
Een kreupele hooligan bedenkt zich de volgende keer wel. En een hooligan hooligant niet omdat hij krap bij kas zit maar omdat het een sneu figuur is dat blijkbaar door de maatschappij terecht gewezen moet worden.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
@Dikkemick,
Ik zie geen nieuwe argumenten. Je herhaalt gewoon wat je reeds eerder schreef. Ik heb dus ook niets nieuws toe te voegen.
Ik zie geen nieuwe argumenten. Je herhaalt gewoon wat je reeds eerder schreef. Ik heb dus ook niets nieuws toe te voegen.
Mijn fout is dat ik slechts mijn mening beargumenteer met voorbeelden. Voorbeelden die jou niet aanstaan.
Laatst gewijzigd door dikkemick op 19 dec 2022 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Het probleem illustreren, is niet het zelfde als illustreren dat de voorgestelde oplossing werkt.
Zeker mag dat!
Dan wens ik u het dubbele toe van wat u mij toewenst en
tevens het dubbele van wat u een ander toewenst!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
Natuurlijk werkt de voorgestelde oplossing. Een kreupele hooligan springt niet meer op jouw nieuwe autodak. En kom niet aan met een dode hooligan aub.
Hoe houd je Russische soldaten tegen? Door naar het probleem te kijken en dit eindeloos gaan analyseren of om terug te schieten?
Hooligans schieten met "scherp"
En hier een voorbeeld van het KEIHARD aanpakken van voetbalhooligans.
.....Daarom pleit ik voor méér gebruik van camera's in het stadion om hooligans in beeld te krijgen en ook intensief zogeheten police spotters in te zetten. Dat zijn agenten die zich incognito bewegen tussen hooligans en met verborgen camera's opnames maken. In Engeland is deze tactiek zeer succesvol. Daarnaast moet de recherche meer infiltreren om buiten het stadion grip te krijgen op de groep hooligans die ook in het drugscircuit actief is of zelfs betrokken is bij liquidaties.
En wat krijgen we dan weer als verweer?
PRIVACY!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
appelfflap
- Banned
die heb je wel gekregen
vele meer investeren in buurtwerk, jongerenwerk, preventie, vroeger detecteren en ingrijpen.
allemaal van die sociale linkiewinkie softe geldverspillende maatregelen.
dingen die werken maar waar men massaal op bespaart heeft omdat het niet zichtbaar is.
neen, ze werken jammer genoeg ook niet voor de volle 100%.
als maatschappij kijken waar het fout gaat
neem bv belgie.
als maatschappij kun je de paraplu niet opentrekken als blijkt dat je de hofleverancier voor ideologisch en religieus terrorisme bent, bv IS-strijders.
hier pleit men enkel en alleen voor strafverzwaringen want dat klinkt stoer. bestaande straffen gewoon volledig uitvoeren gebeurt nu al niet, wat is de zin dan om straffen te verzwaren?
het racisme viert in belgie hoogtij. ik in mijn rolstoeltje kan er jammer genoeg van meespreken. dat helpt neit om allochtonen te integreren
Hoe naar en verwerpelijk het ook is, jij gaat (neem ik aan) ook niet met je rolstoel rellen. Natuurlijk zijn er misstanden in iedere maatschappij en natuurlijk moet daar iets aan gedaan worden, maar rellen, slopen en angst aanjagen horen daar niet bij en moeten keihard afgestraft worden.appelfflap schreef: ↑19 dec 2022 20:23die heb je wel gekregen
vele meer investeren in buurtwerk, jongerenwerk, preventie, vroeger detecteren en ingrijpen.
allemaal van die sociale linkiewinkie softe geldverspillende maatregelen.
dingen die werken maar waar men massaal op bespaart heeft omdat het niet zichtbaar is.
neen, ze werken jammer genoeg ook niet voor de volle 100%.
als maatschappij kijken waar het fout gaat
neem bv belgie.
als maatschappij kun je de paraplu niet opentrekken als blijkt dat je de hofleverancier voor ideologisch en religieus terrorisme bent, bv IS-strijders.
hier pleit men enkel en alleen voor strafverzwaringen want dat klinkt stoer. bestaande straffen gewoon volledig uitvoeren gebeurt nu al niet, wat is de zin dan om straffen te verzwaren?
het racisme viert in belgie hoogtij. ik in mijn rolstoeltje kan er jammer genoeg van meespreken. dat helpt neit om allochtonen te integreren
Je kunt en moet als maatschappij kijken waar het fout gaat en daar ook iets aan proberen te doen, maar ik zei eerder: je blijft rotte appels houden. Rotte appels die maar 1 taal spreken.
Rotte appels waarvan we nu al weten dat ze zich met oud en nieuw gaan misdragen.
Dus ja, de regering heeft hier deels schuld aan (alles weg bezuinigd) maar de grootste schuld blijft bij de dader liggen.
Dus ook ja: er moet preventief iets gaan gebeuren maar tot die tijd gedraag je je en houd je je aan de regels van t land!
Einstein/Mick
Einstein/Mick