Als ik ook ga chargeren roep jij hier op tot burgerlijke ongehoorzaamheid. Ben je ontevreden en wordt er niet direct naar je protest geluisterd? SLOPEN maar!axxyanus schreef: ↑23 dec 2022 15:25Maar onvrede uiten is vaak niet genoeg om tot een ander beleid te komen. Als in de vorige eeuwen de arbeiders beperkt waren geweest tot het uiten van hun onvrede, zou het waarschijnlijk heel wat langer geduurd hebben voor ze stemrecht kregen.
Dit is vreselijke naief. Jij hebt geen enkele garantie dat als een dergelijk wetegeving er zou komen, dat de uitvoering ervan beperkt zal blijven tot die situaties die je goedkeuring hebben.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik probeer tot je te laten doordringen dat dergelijke maatregelen niet beperkt blijven tot wat jij in je mond genomen hebt.
Argumenteren dat bepaalde burgers daar niet het slachtoffer van zullen worden, omdat het niet jouw bedoeling is dat die daar het slachtoffer van worden is blind zijn voor hoe overheid, politie en gerecht bereid zijn om regels op te rekken als dat in hun kraam past.
Heb jij wel eens beelden bekeken van die doorgesnoven idioten? Kun je je voorstellen dat normale burgers zich hierdoor bedreigd voelen, zoals dat ook is als er iemand met een bomgordeltje in jouw vliegtuig stapt?
Ook deze terrorist wordt niet gehoord, ondanks zijn vele protesten. Opblazen dat vliegtuig want politie die toevallig in t vliegtuig aanwezig is, mag waarschuwen, zeker niet slaan of schieten.
Garanties heb je nooit in dit leven, maar als ik 1x een bekeuring van 500 euro heb gehad omdat ik door rood ben gereden kijk ik een volgende keer wel uit!
De hooligans waar ik het over heb, hebben hun recht op burgerschap ruimschoots verspeeld.
Als jij ratten hebt zet je een val en hang je geen waarschuwingsborden op.
O ja....met die overdreven privacy fratsen (camera's) heb ik ook niks. Hou je aan de regels!!! Hoe anders kan een maatschappij fatsoenlijk functioneren?